Τρίτη, Νοεμβρίου 22, 2005

Αντισταθείτε (δεν είπαμε;)

Η Κατερίνα, στο πλαϊνο μπλε περίεργο κουτί που φιλοξενώ στο site μου (και απο καιρού εις καιρόν είναι υπεύθυνο και για μερικά popup που εμφανίζονται) πρότεινε κάτι:

Καλό το Internet, ασχοληθήκαμε και πετύχαμε. Δεν κοιτάμε τώρα και γύρω μας;

Έχεις δίκιο Κατερίνα. Το μόνο που χρειάζεται είναι να φωνάξει ο πρώτος - για το Internet μπορεί να ήμουν εγώ ή κάποιος άλλος, για τα πάρκα εσύ.

Παλιότερα είχα γράψει αυτό για την δυνατότητα της "επικοδομητικής γκρίνιας". (ρίξτε του μιά ματιά, δύo ώρες μου πήρε να το βρώ, αμαρτία να πάει χαμένο).

Για διαβάστε και το post της Κατερίνας, είναι ενδιαφέρον.

Το mail που έστειλε (μπορείτε να το βρείτε εδώ) το προώθησα και εγώ, καθώς συμφωνώ και επαυξάνω: κάθε πλατεία, κάθε χώρος πρασίνου είναι ευπρόσδεκτος. Αν οι Δημαρχαίοι το ξεχνάνε, οι Κατερίνες αυτού του κόσμου θα το θυμίζουν...

Αν τα πάρκα (και η ομορφιά) κοστίζουν ένα mail, δεν είναι κρίμα να μην το στείλουμε;

Και για όσους λένε "δεν θα αλλάξει τίποτα" σας θυμίζω τι έκανε λίγη διαμαρτυρία μερικές μέρες πριν..

Αντισταθείτε! :-)

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

2 Comments:

Blogger Katerina ante portas said...

Αρκούδε μου, σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολύ.-

11/22/2005 08:24:00 μ.μ.  
Blogger vasvoe said...

Μπράβο! Έτσι σας θέλω...

μόλις καταφέρετε να σας φτιάξουν πάρκα περάστε κι από δω... θέλω να μου φτιάξουν μια θάλασσα στην Ελβετία...

Πάντως σοβαρά τώρα, πρέπει αν δείξετε ότι απαιτείτε υψηλότερη ποιότητα ζωής στην Αθήνα. Αν μη τί άλλο αυτά τα λίγα που έχουν γίνει να συντηρούνται... να ποτίζεται το γκαζόν, να αδειάζουν τους κάδους...βασικά πράγματα.

11/23/2005 05:40:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!