Δευτέρα, Νοεμβρίου 07, 2005

Αυτά έχει η δημοσιότητα...

Βαρέθηκα να σβήνω διαφημίσεις απο το blog μου.

Γι' αυτό ενεργοποίησα το 'Word Verification' σύστημα στα comments ωστε ναι μεν εσείς να έχετε λίγο περισσότερο κόπο όταν μου γράφετε, αλλά οι κακοί σπάμμερς να μην μπορουν να το κάνουν αυτόματα.

Διαφημίσεις δέχομαι. Οι αυτοματισμοί δεν μου αρέσουν.

Και μένα με ενοχλεί αυτό το 'γράψε ακριβώς αυτό το κουλό κείμενο, αλλιώς δεν θα σε αφήσω να γράψεις αυτό που θες' αλλά αυτά έχει η δημοσιότητα....:Ρ

Sorry, ε;

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

6 Comments:

Blogger Storyteller said...

Αναγκαίο κακό...

11/09/2005 10:09:00 π.μ.  
Blogger JustAnotherGoneOff said...

Μοιάζει με παιδική αρρώστια του blogger που τάχιστα πρέπει να προνοήσει δικλείδες ασφαλείας ενάντια στους σπάμερς. Υπομονή μέχρι να δούμε αν θα κάνουν τίποτα... θα αναγκαστώ να βάλω και στο δικό μου blog το αναγκαίο κακό του word verification μια που παρατηρώ πως τελευταία σε πολλά blogs, μάλλον από άγνοια, κατάργησαν τη δυνατότητα σχολιασμού. Κρίμα.

11/09/2005 02:33:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Η πλάκα είναι, οτι και για να ανεβάσω post πρέπει να συμπληρώσω word verif...

Εκεί καταλαβαίνω πόσο ενοχλητικό είναι...

11/09/2005 05:51:00 μ.μ.  
Blogger JustAnotherGoneOff said...

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ακριβώς, δηλαδή κάνεις καινούριο post και το επαναρυθμίζεις σε word verification; Σήμερα που έβαλα καινούριο post στο blog μου, το word verification μπήκε αυτόματα.

11/10/2005 03:58:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

mallon eimai ligo asxeti me tous spamers, alla ti egine kai apofasises na valeis word verification? vevaia diko sou einai to blog oti theleis kaneis.apla rwtaw gia na katalavw.
filia
Irw

11/11/2005 12:59:00 π.μ.  
Blogger arkoudos said...

Just, για να ανεβάσω το post μου, πρέπει να συμπληρώσω και εγώ τις αρλούμπες. Δεν γίνεται σε όλους τους χρήστες, σύμφωνα με την Blogger, λίγοι είμαστε οι ...εκλεκτοί. Απο ότι έχω καταλάβει, ο λόγος είναι γιατι μερικοί ανέβαζαν αυτόματα πολλά ποστ, για να κρεμάσουν τους σέρβερ του blogger.

Irw, οι spammers κάνουν αυτόματα (ένα πρόγραμμα τους το αναλαμβάνει, όχι οι ίδιοι) comment με διαφημίσεις σε χιλιάδες blog.

Η Blogger έβαλε ένα κουτάκι που πρέπει να συμπληρώσει ο χρήστης με τυχαίο κείμενο - ωστε το πρόγραμμα των spammers να μην μπορεί να το αντιληφθεί και να το συμπληρώσει.

Για να αποφασίσω να το ενεργοποιήσω και εγώ, χρειάστηκε να σβήσω καμιά πενηνταριά συνολικά διαφημιστικά μηνύματα απο τα σχόλιά μου...

Πολιορκητή: εγώ έχω το αντίθετο: Απο comments είχα αύξηση...

...τα δύο τον μήνα έγιναν τέσσερα :Ρ

11/11/2005 11:27:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!