Δευτέρα, Οκτωβρίου 10, 2005

Είπαμε, ο Κεντέρης ε-φυ-γε. Αλλά είναι τώρα μόνος του;

(θανκς στον Ανώνυμο και στην Ξανθή που μου το τονίσανε...)

Για δείτε εδώ: Ο Στάθης Τσαγκαρουσιάνος τσίμπησε απο τον Κεντέρη.

Ενα παιδί, γράφει σε ένα μπλογκ για το πετ του: ένα σαλιγκάρι! Το λέει Κεντέρη. Του βάζει μαρούλια να φάει. Το παρακολουθεί να διανύει απόσταση ενός μέτρου σε διάστημα μιας βδομάδας. Γράφει με τρυφερότητα για το σαλιγκάρι του. Και μια μέρα το σαλιγκάρι φεύγει. Και το υπέροχο παιδί κάπως συγκινείται. Το πιστεύετε, λέει, αλλά ο Κεντέρης μού λείπει. Ηταν μια κάποια λύσις. Μήπως να υιοθετήσω μια πέτρα - που είναι πιο σταθερή;
Βέβαια, το υπόλοιπο άρθρο δεν είναι και τόσο χαρούμενο: μιλάει για την μοναξιά, για την προσπάθεια να βρεις κάποιον να τα πεις.

Απο την μία ο Κεντέρης γίνεται διάσημος (μα να μην έχω μία φωτό ρε γμτ), απο την άλλη σύμβολο της μοναξιάς.

Όμως, διαφωνώ: δεν ξέρω για τα αμπέλια της κυρίας, ή για την γάτα-θεά, ή για την αράχνη στην κουζίνα: εγώ και ο Κεντέρης περάσαμε θαυμάσια αγνοώντας ο καθένας την υπάρξη του άλλου - μέχρι που έφυγε.

Δυο φιλαράκια, που δεν ενοχλούσαν ο ένας τον άλλο, και που κάποια στιγμή χωρίσαν οι δρόμοι μας.

Και τι είναι η ζωή εκτός απο χωρισμούς και κανούργιες φιλίες;

Ο Τσαγκαρουσιάνος γράφει για την μοναξιά, αλλά και ο καλύτερος φίλος του Μπουκόβσκι, αν θυμάμαι καλά, ήταν -εκτός από το μπουκάλι του- κάποιος άγνωστος σε ένα μπαρ. Μοναχικός - αλλά ούτε με κομπιούτερς, ούτε με μπλογκ, ούτε με αμπέλια. Ο καθείς χτίζει την φυλακή -και τα καγκελά του και τα παράθυρά του-, πιστεύω. Καμιά φυλακή καλύτερη ή χειρότερη απο την άλλη.

Αν είχα υιοθετήσει μία πέτρα, τότε ναι, να μιλάγαμε για μοναχικές στιγμές (για την πέτρα, κυρίως).

~

Υ.Γ. Ο Τσαγκαρουσιάνος κοιτάει το μπλογκ μου και του αρέσει, εμένα μ' αρέσει ο πιτσιρίκος, άρα του Τσαγκαρουσιάνου του αρέσει ο πιτσιρίκος. Δεν υπάρχει ποιο απρόβλεπτο πράγμα απο την ίδια την λογική.

Υ.Γ. Πάει και τούμπαλιν αυτό, ε;

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

5 Comments:

Blogger πιτσιρίκος said...

Αρκούδε εμένα μου αρέσεις εσύ κι αφού σου άρεσε ο Κεντέρης, μου αρέσει κι ο Κεντέρης. Και ο Τσαγκαρουσιάνος μου αρέσει.

(Άλλη φορά όταν γράφεις "χιουμοριστικό" κείμενο να βάζεις ταμπέλα : ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΟ. Εγώ γιατί το έγραψα πάνω - πάνω στο βλογ νομίζεις; Να είσαι καλά.)

10/10/2005 03:38:00 μ.μ.  
Blogger Oneiros said...

Μα γιατί να βάζουμε ταμπέλες; Εγώ νόμιζα ότι by default τα κείμενα του Αρκούδου είναι τουλάχιστον εν μέρει χιουμοριστικά (εκτός από τα σοβαρά, για τα οποία συνήθως προειδοποιεί).

Αρκούδε, σε χάσαμε, ελπίζω να είσαι καλά.

10/10/2005 03:44:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Ελπίζω να μην υπάρχει καμία παρεξήγηση: η ιστορία με τον Κεντέρη είναι (μαζί με τα αισθήματα) πέρα για πέρα αληθινή.

Εκτός αν εννοείτε χιουμοριστικό το ποιος πάει ποιόν, οπότε, εγώ, ταμπέλες (που λέει και ο Ονειρος) δεν βάζω.

(Μα, αγαπητέ όνειρε, το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει: τα post μου είναι by default σοβαρά - ανεξαρτήτως περιεχομένου, χιουμοριστικού ή μη)

Αλλά απο την άλλη, δεν ανακατεύομαι, το 'χω άλλωστε ξαναπει: ο καθείς, ακούει στα τραγούδια αυτο που θέλει να ακούσει.

Το αυτό ισχύει και για ποστ. :-)

10/10/2005 04:20:00 μ.μ.  
Blogger πιτσιρίκος said...

Αρκούδε, μια "ιστορία πέρα για πέρα αληθινή" δεν μπορεί να είναι "χιουμοριστική"; Μόνο πικρή και μοναξιασμένη μπορεί να είναι; Ρητορικό το ερώτημα. Εγώ πάντως γέλασα με τον "Κεντέρη" και δεν σε βλέπω πνιγμένο στη μοναξιά. Δεν πιστεύω να με κορόιδεψες. :-)

(oneiros γειά σου και χαρά σου)

10/10/2005 04:48:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

o Κεντέρης έ-φυ-γεεεεε
πα-ρα-πο-οο-νε-μέ-νοος...

(παρακαλώ)
ξ

10/10/2005 06:17:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!