Τρίτη, Σεπτεμβρίου 20, 2005

Ανώνυμοι, τρελοί ήρωες του παρελθόντος

Μα, μα ναι! τον βρήκα!

Ωπ - πάμε λίγο πίσω. Οτι είμαι περίεργος, το 'χουμε πει, τό 'πανε τα κανάλια, το διαλάλησε ο τελάλης.

Είναι πασίγνωστο.

Αλλά εδώ, τα πράματα είναι περίεργα φίλε αναγνώστη, φανατικέ σύντροφε:

Απο την (παλιά, τι να λέμε τώρα) παιδική μου ηλικία, τα ξέχασα όλα - τί Τρουένο, Γκαούρ Ταρζάν, Ποκοπίκο, Ερικ Καστέλ, Μπλεκ, όλοι, με τον καιρό ξεχαστήκανε...

...ένας μου είχε μείνει απωθημένο: ο Coco Bill.

Κοιτούσες το στριπάκι, και είχε τετρακόσιες ιστορίες το καθένα. Γεμάτο σχέδιο, θεότρελο, καμία σχέση με οτιδήποτε είχα δει. Σαν όνειρο το κάθε σχέδιό του, θα έλεγες...

Φυσικά, η παιδική ηλικία δεν είχε την ωριμότητα να ψάξει ΠΟΙΟΣ το είχε ζωγραφήσει, γιατί πάντα πιστεύουμε οτι ό,τι μας αρέσει, θα κρατήσει για πάντα.

Φευ.

Και φυσικά, κάνεις άλλος δεν είχε ακούσει ποτέ για τον Cocco Bill

Πριν κανα εξάμηνο, αποφασίζω να χρησιμοποιήσω το internet, αλλά χωρίς επιτυχία.

Ανοίγω σήμερις το χαζοκούτι (computer) και τί να δώ;

Τι να δώ;

Δεν απαντάτε, συνεχίζω:

Η βαβέλ (ώ, ναι, αυτή) έχει στην Τεχνόπολη στο Γκάζι Φεστιβάλ Κόμικς.

Και ποιόν βλέπω, εκεί αμέριμνο, να καπνίζει στο πλάϊ;

Τον Cocco Bill (απο τον Benito Jacovitti)!



Τώρα που έχω τα στοιχεία, η αναζήτηση αρχίζει!

Εσείς, ποιόν χάρτινο ήρωα -που δεν μπορείτε να βρείτε πλέον- έχετε να θυμάστε; Ποιός απο το παρελθόν ...σας λείπει;

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

4 Comments:

Blogger greekgaylolita said...

Αχ!Τι μου θύμισες..
Λατρεμένη Κάντι-Κάντι βεβαίως,βεβαίως
πολλά χρόνια πριν πέσω στα δίχτυα
του Κύριου Χ...

9/20/2005 05:53:00 μ.μ.  
Blogger Sleeper in Metropolis said...

Ρε συ πήγα να γράψω για το Μαυρογένη και -τσουφ- βλέπω έχουν κι άλλοι τα ίδια απωθημένα? Μιλάμε για το ίδιο κόμικ (σε μέγεθος "Αστερίξ"), φτηνό χαρτί? Αλλά ο κεντρικός ήρωας δεν ήταν ο Μαυρογένης αλλά ένας ξανθός με μουστάκια "Λάκι" ή κάτι τέτοιο... Χρόνια το ψάχνω... Πέρασα δυο-τρία καλοκαίρια της νιότης μου με δαύτα! Μέθανα, Αιδηψό με τη γιαγιά, είχα πάθει παράκρουση, άμα δεν είχα τη μούρη μου χωμένη σε ένα κόμιξ κάτι τρομερό θα πάθαινα...

9/22/2005 02:54:00 π.μ.  
Blogger Αταίριαστος said...

Τι μου θύμισες κι εμένα... Το CocoBill το διάβασα όταν μου έκανε δώρο ένα τεύχος ένας ξάδερφός μου. Εψαξα να το βρω στα περίπτερα αλλά ποτέ δεν το ξαναβρήκα. Δεν ξαναδιάβασα άλλο τεύχος. Εκείνο το τεύχος ήταν τελείως σουρεαλιστικό: Κάποιοι έκλεψαν ένα τρένο(!), έδεσαν και τις ράγες από κάτω και τρέχαν όπου ήθελαν και ο CocoBill έψαχνε να τους βρει! Πρόσφατα είδα ότι έχει γίνει καρτούν και παίζεται (ή παιζόταν τουλάχιστον) στο Alter.
Σε λίγο μεγαλύτερη ηλικία λάτρεψα το παιδί Πάνθηρας από το Μπλεκ. 'Ενα σεμνό και ντροπαλό παιδί τις νύχτες μεταμορφωνόταν σε άνθρωπο-πάνθηρα και εκδικούνταν τους κακούς βοηθώντας τους καλούς. Μου έλειψε.
Ρε σεις... το Μπλεκ κυκλοφορεί τώρα;

9/24/2005 12:25:00 π.μ.  
Blogger Katerina ante portas said...

http://www.groovygames.com/kitty/
και Ηello kitty βεβαίως βεβαίως!

10/17/2005 12:28:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!