Τρίτη, Αυγούστου 09, 2005

Πως σε λένε είπαμε; (και άλλες ιστορίες)

Ε, εντάξει, μιά χαρά είμαι. Καλά το περνάω (προς το παρόν) - αλλά είναι με την ...βούλα: ο αρκούδος πάσχει από λοιμώδη μονοπυρήνωση.

Η όπως αλλιώς διάολο γράφεται αυτό το διαολόπραγμα.

Επίσης, τράβηξα του Χριστού τα πάθη, κυρίως από γραφειοκρατεία και ...ιατροκρατεία, και όχι τόσο απο την ασθένεια.

Το καλύτερο κομμάτι της ιστορίας στην διάθεσή σας (είναι μεγάλο, μην βαρεθείτε - τα καλά είναι στο τέλος):

Η μαλακία αυτή, για να βρεθεί, εκτός απο τις εξετάσεις αίματος, χρειάζεται και μία ειδική εξέταση. Από την δεύτερη εβδομάδα της ασθένειας, η γιατρός του νοσοκομείου που πήγαινα να με δουν, μου την είχε γράψει:

"Επειδή εμείς δεν την κάνουμε, να πας σε ένα μικροβιολογικό κέντρο, όπως είναι η Διάγνωση, για να δουμε αν πάσχεις πράγματι απο αυτό."

Ψάχνω στην περιοχή μου, υπάρχει Διάγνωση, πηγαίνω να την κάνω.

Ωραια γραφεία, κόσμος πέρα δώθε, ελεύθερο γραφείο πληροφοριών.

Καθίστε, κάθομαι. Τι μπορούμε να κάνουμε για σας; Ε, δεν μου κάνετε αυτήν την εξέταση να δούμε τι κουβαλάω; ασφαλώς και βεβαίως μου λέει η κοπέλα. Πόσο θα κάνει; ρωτάει το αρκούδι

Παρένθεση: έχω ρωτήσει δύο ανθρώπους. Τον πατέρα μου και την κοπέλα μου. Υπολογίζουν 30 με 40 ευρώ. Κλείνει η παρένθεση.

Πόσο θα κάνει; ρωτάει το αρκούδι (το έχει κάνει και ο Φώσκολος αυτό με την επανάληψη, είναι για να μην χάνετε το ρου της ιστορίας).

196 ευρώ μου λέει η χαμογελαστή υπάλληλος.

...

Ε, λέω δεν έχω τόσα λεφτα - και προκαταβολή παίρνουμε μου λέει η λευκή ρόμπα, το φαντάζομαι λέω, αφήστε, θα πάω στο ΙΚΑ να τα κάνω τσάμπα.

Παρένθεση: Οι μυημένοι μπορούν να χαμογελάσουν ελεύθερα. Κλείνει η παρένθεση.

Συνεχίζω τον γολγοθά μου (υπάρχει και προηγούμενο μέρος, θα σας το πω άλλη φορά) και παίρνω στο 184. Για μία εξέταση αίματος; Θα πάτε στο κοντινότερο ΙΚΑ σας (στην Δροσοπούλου), θα σας δει παθολόγος και θα σας γράψει αυτός την εξέταση.

Μαϊστα. Το κλείνω το ραντεβού, και σκέφτομαι σοβαρά το blog μου, ενεργοποιώ την μνήμη μου. Εδώ, θα γελάσουμε λέω.

Πάω στον παθολόγο. 10-14:30 λέει το χαρτί αλλά αυτή - που έχει το παιδί της στο δωμάτιο να παίζει αμέριμνο - θα φύγει στις 12. Μας ενημερώνει τους απέξω που περιμένουμε - για να μην υπάρχει παρεξήγηση. Επιπλέον, είναι και στα αρχίδια της, καθώς της λέιπει ένα συνταγολόγιο που δεν το έχουν φέρει, αλλά δεν παει και η ίδια να το πάρει (τι, να αφήσει το παιδί μόνο του; αναίσθητοι είσαστε;), φεύγει κάπου μισή ώρα να πάει να πιεί καφέ, τέτοια πράγματα.

Εν ολίγοις, κάποια στιγμή φωνάζει τον αρκούδο, σκάω μύτη (έξω απο την πόρτα, μέσα δεν μπήκα ποτε) τι θέλετε εσείς; να, μία εξέταση. Μου φτιάχνει το παραπεμπτικό, θα πάτε πάνω να κλείσετε ραντεβού.

"Πάνω" έχει ποιο σοβαρούς υπαλλήλους, μου κλείνουν για την μεθεπόμενη ημέρα.

Την μεθεπόμενη μέρα, σκάω μύτη. Τρία είναι τα γραφεία, ένα δουλεύει. Όλοι (κάπου 40 άτομα) περιμένουν έξω απο αυτό. Δύο-τρείς υπάλληλοι έχουν (με το συμπάθειο) κυριολεκτικά γαμηθεί στην δουλειά εκεί μέσα. Με φωνάζουν, κάθομαι, κάνω έτσι το χέρι μου - με ρωτάει η κοπέλα: τι εξέταση είναι; Τις δίνω το χαρτί.

Α, όχι, μου λέει, ΕΜΕΙΣ δεν κάνουμε αυτήν την εξέταση.

Χι-χι-χι.

Μα, λέω (χωρίς να τα παίρνω με την κοπέλα, τι φταίει αυτή) παθολόγος που "δουλεύει" τρεις ορόφους πιο κάτω μου την έγραψε, και γραμματέας που δουλεύει έναν πιο πάνω μου την έκλεισε ραντεβού.

Τι να σας κάνω; μου λέει η κοπέλα.

Ελα ντε; Πρέπει να φταίνε οι ορόφοι. Διαφορετικό υψομετρικό.

Θα πάτε τρεις ορόφους πιο πάνω να σας πουν πότε και που πρέπει να πάτε.

Πάω (δεν με τρομάζουν εμένα τα υψομετρικά).

Στον υπάλληλο (αφού μου βαράει καμιά 10ριά σφραγίδες στο χαρτί) του λέω τι θα κάνω; δεν έχω 195 ευρώ για αυτή την παπαριά. Τράβα μου λέει στην Παμακάριστο, εκεί θα στην κάνουν.

Αντε καλά.

Φεύγω (να 'ναι καλά η Ελεάνα με το αμαξάκι της) και πάμε Παμακάριστο.

Καινούργιο σκηνικό.

Δεν έχει πολύ κόσμο. Στο λογιστίριο (που πρέπει πρώτα να περάσω) υπάρχει μία εμφανής ουρά, ενώ κάθε φορά που τελειώνει με έναν πελάτη, πατάει ένα κουμπί, και αλλάζει ένας αριθμός πάνω απο το κεφάλι της. Πάω να πάρω νούμερο.

Δεν έχει νούμερα.

Απο ότι καταλαβαίνω, σταμάτησε να έχει νούμερα εδώ και ώρα. Στέρεψε. Έτσι είναι κυρίες και κύριοι, δεν γεμίζουν μόνα τους αυτά τα πράγματα (πάντα αναρωτιόμουνα). Την ευσυνειδητη υπάλληλο, όμως, δεν την σταματάει αυτό. Το κουμπί το πατάει μετά απο κάθε πελάτη, και ανακοινώνει τον αριθμό.

Οταν έρχεται η σειρά μου, την ενημερώνω, παρεπιπτώντως, οτι τσάμπα βαράει γιατί η μηχανή που γεννάει χαρτάκια, στέρεψε - δεν γεννάει πια. Με ευχαριστεί με μία ελαφρά συγκίνηση. Περιμένει. Της λέω τι θέλω. 30 ευρώ μου λέει.

Ώπα, ώπα. για μισό. Παρένθεση εδώ. Τριάντα ευρώ η Παμακάριστος, εκατόν ενενήντα έξι η Διάγνωση; Αντιλαμβάνεται κανείς το σοκ που έπαθα; Ναι; Να συνεχίσω; Ευχαριστώ.

Πλερώνω με χαμόγελο, παίρνω τις αποδείξεις - γιατί και αυτά που έδωσα, το ΙΚΑ μου θα μου τα επιστρέψει. Το ΙΚΑ μου. Αχουτο.

Πίσω μου η κοπέλα χτυπάει το κουδούνι. "Να περάσει το 77". Δύσκολα κόβεται το χούϊ.

Στο αιματολογικό, συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Χαρτάκια υπάρχουν ένα σωρό. Πίνακας με αριθμούς δεν υπάρχει (δεν μπορείς να τα έχεις όλα - σωστά;).

Χαμογελάμε, παίρνουμε αριθμό.

Εχουμε το 87, παίρνουν αίμα απο το 83. Χαζεύουμε τον κόσμο, μπροστά μας η πόρτα που οδηγεί στο μικροβιολογικό. Με κωδικό.

Ωπ, ενδιαφέρον.

Μια κοπέλα με την απαιτούμενη συνοδεία της -φίλης της- νοσοκόμας παιρνάει, μπαίνει με το έτσι θέλω, κύριε Βασίλη τι κάνετε, καλά είναι ο κύριος Βασίλης, που παρεπιπτώντως είναι και ο γιατρός που παίρνει το αίμα. Αφού παίρνει το αίμα, εκτός σειράς, πηγαίνει στο μικροβιολογικό, η φίλη της νοσοκόμα πατάει τον κωδικό δεν ανοίγει οι πόρτα. Οι δίπλα μου, που πετάξανε κάτι ωραιότατα καρφιά όταν βγήκε η κυρία γελάνε, αλλα δεν ξέρω γιατί. Οταν μπήκαν και άλλοι αργότερα κατάλαβα - ο κωδικός ήταν τόσο εύκολος (μπορούσε να τον δει ο οποιοσδήποτε) που πρέπει να είσαι τελείως βλάκας για να τον δώσεις λάθος.

Ζώον με περικεφαλαία.

Μπαίνω στο αιματολογικό, δείχνοντας το χαρτάκι μου. "Δεν υπάρχει λόγος" μου λέει ο κυρ-Βασίλης, "Πως", του λέω "για να τηρούνται οι τύποι. Να μην μπαίνει ο καθένας όποτε θέλει εδωμέσα". Σωστά, ο κυρ-Βασίλης, πράος άνθρωπος, καταλαβαίνει το υπονοούμενο, κατεβάζει το κεφάλι.

Μαζί με τον κυρ-Βασίλη υπάρχει και ένας νοσοκόμος. Απο την πρώτη στιγμή δεν με πείθει οτι θα καταφέρει να μου πάρει αίμα. Αφού μου ψηλαφίζει τα χέρια κανα δίλεπτο φωνάζει τις ενισχύσεις: "κυρ Βασιλη έρχεστε λίγο; δεν του βρίσκω φλέβα".

Έρχεται το βαρύ πυροβολικό, ο κυρ Βασίλης αυτοπροσώπως. Πράος άνθρωπος. Με ψηλαφίζει και αυτός, ούτε αυτός μου βρίσκει, μου λέει θα σας πάρω απο δω, το απο δω είναι στον καρπό κοντα του αριστερού μου χεριού.

Μωρε απο το μάτι μην μου πάρεις, καί απο όπου καταλαβαίνεις πάρε μου.

Καθώς με τρυπά, τον ρωτάω:

-Πόσο καιρό θέλουν οι εξετάσεις;
-Πέντε με δέκα μέρες.
-Α, καλά.

Μετά απο λίγο, πιέζω την τύχη μου:
-Επειδή τελειώνει η αναρωτική μου άδεια, είναι εύκολο να μάθουμε αν θα είναι σε 5 ή σε 10;
-Φυσικά, να πάω να ρωτήσω.

Πράος άνθρωπος.

Το έχει πάρει το αίμα, το χέρι με πονάει ολίγον-τι, επιστρέφει:

-Δυστυχώς έχω άσχημα νέα: θα πάρετε αποτελέσματα στο τέλος του μήνα (του Αυγούστου). Η μοναδική υπάλληλος παίρνει άδεια οπότε...
Κάγκελο εγώ. Η άδειά μου τελειώνει στις 8/8.
-Πόσο χρόνο κάνουν τα άλλα ιατρεία;
-Κάπου 5 με 10 ημέρες, αλλά ελάτε μαζί μου να ρωτήσουμε το μικροβιολογικό.

Πάω, μου ανοίγει, πετάει σε μία χοντρή μικροβιολόγο "αυτός είναι ο νεαρός" και την πουλεύει πριν αρχίσουν τα δύσκολα. Πράος άνθρωπος.

Προσπάθώ -σκληρά- να συννενοηθώ με την μικροβιολόγο:

-Τι θέλετε; αφού σας είπαμε. Αν δεν σας αρέσει, ακυρώστε την εξέταση.
-Αν πάω αλλού, πόσο χρόνο κάνουν κανονικά;
-Δέκα με δεκαπέντε μέρες.
-Εσείς πότε θα μου δώσετε αποτελέσματα;
-Τέλος του μηνός. Αν δεν σας αρέσει, ακυρώστε την εξέταση.
-Αυτό που θέλω είναι την βοήθειά σας. Αν έτσι και αλλιώς κάνουν και οι άλλοι δεκαπέντε μέρες, και εσείς μου τις δώσετε σε 16-17, τότε δεν έχει νόημα να πάω αλλού. Απλώς θέλω να καταλάβω πόσο καιρό κάνουνε.
-Αν θέλετε, μπορείτε να πάτε στο Γεννηματά.
-Μπορώ να πάρω το αίμα μου; Γιατί εδώ δυσκολεύτηκαν πολύ να μου πάρουν και δεν θέλω να περάσω την ίδια ταλαιπωρία.

Αυτό δημιούργησε μία σύγχιση. Δεν πρέπει να έχει ξαναζητήσει κανείς το αίμα του πίσω. Στην αρχή μου λένε όχι, αλλά το μελετάνε, το συζητάνε (πολιτισμός, δημοκρατία, τετοια πράγματα) και μου λένε ναι.

-Δεν θα το πάρουνε, αλλα μπορείτε.

Το ποσό είναι τριάντα ευρώ (και το αγαπημένο μου ΙΚΑ θα μου τα ΄δωκει πίσω, γιατί με αγαπάει και αυτό). Μπορώ να κάνω μία εξεταση εδώ, αλλά να πάω και στο Γεννηματά, να κάνω και μία εκεί. Μπορεί να μήν λειπει η μοναδική υπάλληλος για διακοπές και να πάρω νωρίτερα τα αποτελέσματα.

-Καλώς, σας ευχαριστώ. Θα κάνω την εξέταση και εδώ, και εκεί.
-Οπως καταλαβαίνετε. Αλλα τα αποτελέσματα θα τα πάρετε τέλος του μηνός.

Θέλω να καταλάβετε την ψυχολογία μου εδώ. Εχω αντιληφθεί απο τα τεκτενόμενα, οτι αυτή η εξέταση είναι τόσο σπάνια που την κάνουν ελάχιστα νοσοκομεία και αν πάς σε ιδιωτικό μικροβιολογικό, θα πληρώσεις τον κώλο σου.

Στο μεταξύ η Ελεάνα που περιμένει έξω και έχει ακούσει όλη την κουβέντα έχει γίνει (και αυτή) έξω φρενών. Βρίσκει στον κατάλογο το τηλέφωνο ενός γνωστού της ιδιωτικού μικροβιολόγου στην περιοχή της.

-Πόσο κάνει αυτή η εξέταση;
-τριάντα ευρώ
-πότε θα πάρουμε τα αποτελέσματα;
-Αυριο.

Ωπ. Καινούργια λέξη στο λεξιλόγιο μας. Αυ-ρι-ο. Με το λογικό κόστος, αποτελέσματα άμεσα.

-Μας πήρανε αίμα. να το φέρουμε;
-Φυσικά, εγώ χρειάζομαι μόνο ένα πήγμα.

Χαράς ευαγγέλια. Πηγαίνω στο αιματολογικό να ακυρώσω την εξέταση.

-Μπορώ να ακυρώσω την εξέταση γιατί βρήκα κάποιον που μου δίνει αποτελέσματα αύ-ρι-ο;
-Φυσικά (Πράος άνθρωπος).
-Μπορώ να πάρω το αίμα μου ή το έχετε δώσει στο μικροβιολογικό;
-Οχι, εδώ το έχουμε. Μισό λεπτό να σας δώσω το χαρτί και το αίμα. Τί όνομα;
-Αρκούδος.

Το χαρτί βρίσκεται αμέσως. Το άιμα όμως καθυστερει. Είναι καμιά τριανταριά φιάλες, αλλά με αρκούδος δεν βρίσκει τίποτα.

-Α, να μου λέει, αυτό θα είναι. Είχα γράψει λάθος το όνομα.

....

Ορίστε; Έγραψαν λάθος το όνομα; Ήμουν η αιματολογική εξέταση νούμερο 96 εκείνης της ημέρας μόνο, και γράψανε λάθος το όνομα;

Για να σας δώσω ιδέα του λάθους, αντι να γράψουνε για παράδειγμα Γεωργόπουλος, γράψανε Γεωργακόπουλος.

Μικρό, αλλα σημαντικό, το επώνυμό μου είναι εξίσου διαδεδομένο.

Μέχρι το τέλος του μηνός, 5-6 Γεωργακόπουλοι θα έχουν περάσει σίγουρα.

-Μην ανησυχείτε, δεν υπάρχει Γεωργακόπουλος, εσείς είσαστε - σίγουρα.

Εκεί τελειώνει η λογική. Φέρτε το λέω, να τελειώνουμε (μην κάψουνε κανέναν κακομοίρη οτι έχει λοιμώδη και τρέχει) Το βάζω στην τσέπη.

Πληρώνομαι στο λογιστήριο παίρνοντας τα λεφτά μου πίσω.

Πάω στον μικροβιολόγο. Μόλις ακούει την ιστορία, πετάμε μαζί την φιάλη στα σκουπίδια. Μου παίρνει αίμα - με την μία και εντελώς ανώδυνα. Κοιτάει τις προηγούμενες εξετάσεις μου και μου δίνει συμβουλές, συστάσεις.

Τα αποτελέσματα τα παίρνω την επομένη, και πληρώνω τριάντα ευρώ.

Θέλετε καλό κλείσιμο; Δεν έχω. Αλλά σας υπόσχομαι να χαμογελάσω με τις παρατηρήσεις σας.

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

10 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Γιάννη μου,
Παρατήρηση 1η: ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ
Παρατήρηση 2η: Είχες ΑΓΙΟ! Φαντάσου να είχες (π.χ. λέμε) πρόβλημα στο πόδι σου, δηλαδή να μην μπορούσες να περπατήσεις και στο 184 να σου έδιναν ραντεβου για μαγνητική 3 εβδομάδες μετά για να σε περάσουν ΕΠΙΤΡΟΠΗ και να σου κλείσουν ένα μήνα μετά ραντεβού. Στο ενδιάμεσο εσύ δεν περπατάς και το πόδι σου "δένει" στραβά, το 'παμε;
Παρατήρηση 3η: Είδα την αναλυτική μισθοδοσία μόλις τώρα, έτσι βρε για να δω πόσα κρατάνε για ασφάλιση κάθε μήνα.
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ (πονάω από τα γέλια, ούτε οι διακόσιοι κοιλιακοί τη μέρα τέτοια εκγύμναση)
Hintακι: ΠΟΤΕ, μα ΠΟΤΕ δεν μπαίνεις στη διαδικασία "πούστηδες τόσα σας πληρώνω, θα εξεταστώ από εσάς", θα σε γεράσει πρόωρα και μετά που να τρέχεις για μπότοξ αρκούδι πράμα.

ξ

Υ.Γ. Πόσο θα θελα να εμφανιστεί ένας νέος σούπερ ήρωας ειδικευμένος σε υπηρεσίες τύπου ΙΚΑ του οποίου η δράση θα επικεντρώνεται στο να κάνει ΚΛΥΣΜΑ πατερίτσα σε όλους τους αγενείς-τεμπέληδες-βολεψάκηδες που μας χαλάνε καθημερινά τη διάθεση.

8/10/2005 12:00:00 μ.μ.  
Blogger Ttallou said...

Πω ρε αρκούδι,
σε πονάω διπλά διότι έχω περάσει κι εγώ λ.π. και μάλιστα καλοκαίρι!
Τώρα που σε διαβάζω διαπιστώνω ότι αν δεν είχα σοί και άκρες με γιατρούς και ΣΙΑ δε θα ξεμπέρδευα έτσι εύκολα (7 μέρες) με την αρρώστια.
Περάστικά και δείξε αντοχές!

8/10/2005 06:46:00 μ.μ.  
Blogger maya said...

καθηστερημένα περαστικά πέρασα να πω. :D
zzzzzzzzzzzzzμουτς!

8/12/2005 01:08:00 π.μ.  
Blogger Τυπος Νυχτερινος said...

Περαστικά και καλό κουράγιο.
Δε ρώταγες όμως κι εσύ πουλάκι μου, κανάν υποψιασμένο (ναι, γέλασα, δυστυχώς κι εγώ κι αρκετοί ακόμα φαντάζομαι που έχουν φαει παρόμοια σκηνικά στη μάπα), να στα πει απο πρώτο χέρι;]
Εννοείται πως αν έχουμε γνωστό, φίλο, συγγενή, συνάδελφο, γιατρο-μικροβιολόγο-παθολόγο ή οτιδήποτε παρεμφερές τρέχουμε πρώτα εκεί...

8/12/2005 02:40:00 π.μ.  
Blogger ka8y said...

Και εγώ άρρωστη καλοκαιριάτικα- έχω τα χάλια μου!

Σε ανάγκη ανάλυσης ούρων και παθολόγου ουδεμία σκέψη για δημόσιο νοσοκομείο (ραντεβού με παθολόγο σε 3 βδομάδες???) κατευθείαν έξω, στον 6ο όροφο ο παθολόγος, στον τρίτο ο μικροβιολόγος, σε 10 λεπτά είχα απαντήσεις...

Πλήρωσα συμμετοχή βέβαια, και σήμερα πρέπει να πάω να πάρω έγκριση για τιε εξετάσεις (γολγοθάς) αλλά τουλάχιστον έχω ξεκινήσει απο χτες αντιβίωση....

Ατιμη υγεία όλα το καλοκαίρι πρέπει να τυχαίνουν...

8/12/2005 09:37:00 π.μ.  
Blogger KV said...

1. Περαστικά (την πέρασα και εγώ ... είναι παίδεμα).
2. Ποτέ σε δημόσιο καλοκαιριάτικα ... πάγεια αρχή, και να μπορούσαν να μην σε παιδέψουν δεν θα το κάνουν ... τους ενοχλείς, είναι καλοκαίρι ... Όσα γλιτώνεις από τον ιδιωτικό γιατρό τα πληρώνεις σε ψυχίατρους !

Κουράγιο και ξεκούραση!

8/14/2005 11:08:00 π.μ.  
Blogger Alexandra said...

Μικρός είσαι ακόμη... Θα μάθεις μωρέ... Αυτό που ξέρουμε όλοι, ότι δηλαδή ζούμε σε μια χώρα μπουρδέλο και δεν έχουμε δικαιολογίες αν κάνουμε το λάθος και αρρωστήσουμε...

Υπάρχουν και χειρότερα... Περαστικά!

8/14/2005 07:41:00 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Περαστικούλια!
Σε καταλαβαίνω απόλυτα, τώρα 4 μήνες που τραβιέμαι με τη μάνα μου...
Γέλασα πολύ εκεί που ήθελες το αίμα σου! Έδωσες νέα σημασία στην έννοια "πήρα το αίμα μου πίσω"!

8/15/2005 08:06:00 μ.μ.  
Blogger Anna said...

Perastikaaaaa!!!
Ki egw arrwsti alla eutuxws kati pio aplo kai protimisa na to perasw me tsagaki apo to na trexw. Auti i loimwdis monopurunwsi einai atimo prama, tin kserw kala. To xeirotero einai oti se kanoun na trexeis enw eisai arrwstos, an itan eforia gia paradeigma les na paei xalali ki i grafeiokratia alla me pureto i monopurunwsi na trexeis apo orofo se orofo gia meres einai megali apati.

Telos pantwn, perastika, exeis kai mia istoria parapanw na les kai na gelas (pikramena)

8/20/2005 04:51:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Το comment του anonymous είναι όλα τα λεφτά! Συμφωνώ και αντιπροτείνω να ονομάσουμε τον super ήρωα: ΙΚΑΡΟ!
Ι_πτάμενο
Κ_λύσμα
Α_ντεπιτίθεται
Ρ_ίπτοντας
Ο_βελίσκους
Το προτεινόμενο όνομα περιλαμβάνει το ΙΚΑ και συμβολίζει την Ελληνική διάθεση για περιπέτεια (το Οδυσσέας μου φάνηκε πολύ βαρύ!).
Μόνο που τα φτερά του ήρωά μας θα είναι φτιαγμένα από ανθεκτικό υλικό (όχι κεριά και άλλες τέτοιες αηδίες, την είδαμε και την κατάντια του άλλου του απρόσεχτου!)
Περαστικά και από εμένα Αρκούδε!
Γύρνα σύντομα κοντά μας.
Ο Λαός Σου Σε Θέλει Πίσω!!!

8/20/2005 08:09:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!