Δευτέρα, Αυγούστου 29, 2005

Αναφορά στον Δήμου

Βασικά, όλα ξεκινάνε απο μία ανάγκη.

Λες:

Ρε γαμώτο, αφού έχω κείμενα στο Palm μου, γιατί να μην έχω και στο κινητό μου;

Ετσι ξεκινάνε όλα.

Ο Αρκούδος είναι περήφανος χρήστης ενός k700i της Sony Ericsson. Τον παλιό καλό καιρό, κυκλοφορούσε με ένα 7110 της Nokia (μεχρι και site είχα φτιάξει για αυτό, αλλά δεν μπορώ να το βρώ με τίποτα), με ένα.. φτού. το ξέχασα. Θα το θυμηθώ όμως... και με το (υπέροχο οπτικά) Alcatel 715.

Μέχρι την Nokia, είχα ανακαλύψει τον παράδεισο: Συγχρονισμός κινητού με υπολογιστή. Γινόταν με καλώδιο, και με έσωζε απο το να γράφω επαφές με το χέρι, στο κινητό.

Υστερα όμως, με alcatel (κόλαση - αδύνατον να βρώ καλώδιο) και το άλλο κινητό που είχα, που επίσης το ξεχνάω, η συνδεσιμότητα απλώς απέτυχε...

Τώρα όμως το είχα πάρει προσωπικά: το Sony Ericsson k700i τραβούσε φωτογραφίες! Δεν-υπήρχε-περίπτωση να μην τις έχω στον υπολογιστή μου...

Ετσι, απο το Δεν-υπάρχει-περίπτωση κατέληξα να αγοράσω ένα bluetooth της εταιρείας Gigabyte. (μην ανησυχείτε, δεν θα αρχίσω τις γκρίνιες, μια χαρά δούλεψε :Ρ)

Τα σκάω το λοιπόν, το συνδέω, έχει ένα προγραμματάκι δικό του, μια χαρά, μπορώ να κατεβάσω τις φωτογραφιές, να περάσω τις επαφές μου στο Outlook (όχι οτι το χρησιμοποιώ, αλλά εκεί τις περνάει) και να ανεβάσω τα mp3 μου.

Κοινώς, μάγκας.

Αλλά έρχεται η ερώτηση που λέγαμε...

Γιατί να μην έχω κείμενα στο κινητό μου;

Η ερώτηση, αν την καλοσκεφθείτε, δεν είναι παράλογη: Εδώ δείχνει βίντεο, παίζει mp3 - τι ζητάω; να δείξει ένα παλιοκείμενο, αυτό ζητάω...

Και με τρώει με μιση ώρα αποτυχημένη αναζήτηση συνολικά εδώ και ένα δίμηνο...

Ωσπου, προχθές, ξεχασμένες ανάγκες επανέρχονται στην επιφάνεια... Τι γίνεται με εκείνα τα κείμενα;

Σηκώνουμε τα μανίκια, εμπεριστατωμένη αναζήτηση, με τα πολλά, καταλήγω εδώ:

Μπορείτε να δείτε και να διαβάσετε κείμενα με το πρόγραμμα, που τα μετατρέπει σε Java αρχεία! Χαράς ευαγγέλια, καθώς (αμυδρά θυμόμουνα ότι) το κινητό μου έχει Java. Το πρόγραμμα λέγεται BookReader, το κατεβάζω απο εδώ και το εγκαθιστώ. Παίρνω ένα κείμενο, ελληνικό (Ανθή, αν διαβάζεις, το μενού των βιβλίων που φτιαχναμε ήταν, να η τιμητική σου) και το μετατρέπω σε Java αρχείο.

Α, μάλιστα. Πολύ ενδιαφέρον. Και μετά τι το κάνουμε;

Αντε, να το βάλουμε στο κινητό μας. Το πρόγραμμα που χρησιμοποιώ απο την εταιρεία που μου έδωσε το bt, βλέπει ορισμένους μόνο φακέλους. Σαν να λέμε Φωτογραφίες, Τραγούδια, Άλλα.

Το κινητό βέβαια, έχει άλλους δύο πολύ ενδιαφέροντες φακέλους, Εφαρμογές και Παιχνίδια, αλλά ουδείς εκ των δύο είναι προσβάσιμος απο το πρόγραμμα.

Φωτογραφία δεν είναι, τραγούδια δεν παίζει, το στελνω στον φάκελο 'Αλλα'.

Πάω στο κινητό, στον φάκελο, οι επιλογές μου επιτρέπουν μόνο να το μεταφέρω (αλλά όχι σε άλλον φάκελο, για παράδειγμα στις εφαρμογές) και να το στείλω με mms.

Λέω "πως παίρνουν οι άλλοι τα παιχνίδια τους; με mms δεν τα παίρνουν;" και ΜΟΥ το στέλνω με mms.

Το λαμβάνω, κάνει και κάπου μισό ευρώ η μαλακία, το εγκαθιστώ.... Αλληλούια! Το κείμενο εμφανίζετε περίφημα στο κινητό μου. Ωσαννά!

Κάνω το ίδιο με μεγαλύτερο κείμενο. Το κόβω, το ανεβάζω στο κινητό, πάω να το στείλω με mms... Τσου. Το μέγεθος είναι 250kb, τα mms παίρνουν μόνο 100.

Οχι ρε γαμώτο.

Ετσι και αλλιώς, μισό ευρώ το βιβλίο είναι (όπως και να το κάνεις) πολλά.

Ξανά στην αρχή.

Κατεβάζω 2 προγράμματα για επικοινωνία με το κινητό μου. Το απλό (και με προβλήματα στα μηνύματα - δεν εμφανίζει το Κ Λ Σ και πάει λέγοντας) My Phone Explorer, και το σε πολλά πράγματα πλήρες Flo'ats Mobile Agent.

Κανένα απο τα δυο δεν μπορεί να δεί το Bluetooth.

Το Flo'ats το είχα ξαναδοκιμάσει και παλιότερα, με το ίδιο πρόβλημα.

Τι κάνουμε; Τσεκάρουμε το μενού των προγραμμάτων. Το Flo'ats ζητά και IP και COM σύνδεση, το My Phone Explorer μόνο COM.

Ψάχνω το πρόγραμμα του bt και βρίσκω ότι δίνει μία σύνδεση COM.

Α, χα!

Δίνω την σύνδεση COM στο Flo'ats - κλείνει όλο το computer. Μάλιστα. Κάνω το ίδιο με το My Phone Explorer - δουλεύει.

Παιδεύομαι κανα τέταρτο, βρίσκω το upload programm. Το κάνω, το βάζει στον σωστό φάκελο, και παίζει μία χαρά!

Στο γραφείο, εγκαθιστώ και την καινούργια έκδοση του Flo'ats - παίζει μία χαρά.

Και, τελικά, εντέλει, για κλείσιμο, διαβάζω κείμενα στο τηλεφωνάκι μου.

Ο ρουφιάνος, Νίκος Δήμου έχω γίνει.


Συνοψίζω:

Πρόγραμμα για να βλέπετε το κινητό σας (της Sony Ericsson μόνο, νομίζω) στον υπολογιστή σας:
floAt's Mobile Agent: πλήρες και πανέμορφο (αλλά η προηγούμενη έκδοση μου ψιλοκόλλαγε...)
MyPhoneExplorer: ποιο απλό, με προβλήματα στα SMS (όχι αυτά που στέλνει - αυτά που κατεβάζει απο το κινητό στον υπολογιστή σας), και σελίδα στα...γερμανικά.
---
Πρόγραμμα για να κάνετε απλά TXT αρχεία ικανά να διαβαστούν ως εφαρμογή στο κινητό σας:
BookReader: Πολύ απλό στην χρήση, και λειτουργεί για αρκετές εταιρείες κινητών
---
Site για Java παιχνίδια και προγράμματα:
Softpedia: Με search αλλά όχι πλήρες,
GetJar.com: Καταπληκτικό, πλήρες (αλλά χωρίς search)



Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

4 Comments:

Blogger Dimitra said...

Ακούγεσαι πολύ καλύτερα - χαίρομαι ιδιαίτερα γι'αυτό! Άντε, περαστικά οριστικά και... σιδερένιος!

Δ.

8/30/2005 11:36:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Nomizw pws an patiseis panw sto arxeio deksi klik (enw eheis to bluetooth anoigmenw) kai sto menu pou tha emfanistei pas Apostoli pros>Bluetooth>siskevi sou, sto stelnei kateftheian kai meta se rotaei an thes na to apothikefseis sta paixnidia i stis efarmoges. Isws vevaia na simvainei mono se emena pou exw diaforetiko bluetooth adaptor.

Thanks pantws gia to programmataki, ithela ena tetoio!

8/31/2005 03:12:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

anonymoys: Pragmati, se mena den symbainei auto. Mporei na ftaei to programma, 'h akoma kai h marka toy kinhtoy, an auto pou exeis diaferei apo to diko moy.

De(e)lumina: thanks, its good to be back! :)

8/31/2005 03:33:00 μ.μ.  
Blogger Oneiros said...

Αθήνα - Πειραιά μέσω Ουαγκατούγκου, δηλαδή' κλασική ιστορία αυτή με τα κείμενα στα κινητά. Σε νιώθω γιατί προσπαθούσα για χρόνια να διαβάσω ebook στο κινητό μου. Ακόμα δεν τα έχω καταφέρει, strictly speaking, γιατί εδώ και 2 χρόνια τα διαβάζω στο smart phone μου (=δεν είναι απλά κινητό). Εύλογη η απορία σου, αλλά όλοι αυτοί οι περιορισμοί δεν είναι τυχαίοι.

Πριν 2 χρόνια κάναμε ανάπτυξη σε J2ME (Java mobile), σε κινητά που μας παρείχε μια κατασκευάστρια εταιρεία, κι ανακαλύψαμε ότι δε μπορούσαμε να ανεβάσουμε ή να κατεβάσουμε εφαρμογές Java στο κινητό, παρ' ότι ήταν advertised feature. Τελικά, τα στείλαμε πίσω και μας τα ξεκλείδωσαν (καίγοντας το ένα απ' αυτά!). Η εξήγηση ήταν ότι φοβόντουσαν πως κάποιοι θα κατέβαζαν τα παιχνίδια απ' το κινητό και θα τα έτρεχαν σε άλλη πλατφόρμα, καταπατώντας το copyright τους.

Αυτός ο φόβος του cross platform και του ανεξέλεγκτου τρεξίματος εφαρμογών (πχ. text viewers) διακατέχει πολλές εταιρείες που κυριαρχούν σε τμήματα της αγοράς για συγκεκριμένα είδη συσκευών.

8/31/2005 09:09:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!