Δευτέρα, Νοεμβρίου 21, 2005

Φτύνει μελάνι...

Φανταστείτε την εικόνα...

Έρχετε κάποιος, στον δρόμο, γνωστός μου. Το ξέρω τι αληταράς είναι, τόσα χρόνια - δεν έχει πάει φαντάρος, κουβαλάει όπλο, έχει χτίσει σπίτια στην Μύκονο και την Αντίπαρο (δίπλα στου Τζιμάρα, για να το παίζει λαϊκός).

Έρχεται και μου λέει:
- Ρε Αρκούδε, είδα που χρησιμοποίησες το blog σου, φώναζες εναντίον του ΟΤΕ - αλλά σου έδωσε να φτιάξεις την ιστοσελίδα του και έπαψες να φωνάζεις.
- Αντε χάσου ρε αλήτη.
- Αφου έχω όλα τα χαρτιά εδώ..
- Αντε χάσου ρε άπλυτε.
- Αφου πριν έχω τα άρθρα που μίλαγες, και μετά έχω τα άρθρα που σταμάτησες να μιλάς..
- Είσαι ξεφτιλισμένος και έχεις και όπλο.
- Και πόσα λεφτά πήρες για αυτό; Κανονικά, παίρνει ο κόσμος 2 άντε 3 χιλιάρικα. Εσύ, γιατί πήρες 20;
- Τράβα φαντάρος και μετά μίλα.
- Και γιατί αφού δεν την έκανες την δουλειά σωστά, και οι μισές σελίδες πάνε κατά διαόλου - και οι άλλες μισές δεν παίζουν, σε πληρώσανε;
- Ευτυχώς που ο παπαγάλος σου πέθανε νωρίς.
- Ρε αρκούδες, σου μιλάω: αφού είσαι φούρναρης, τι δουλειά είχες να φτιάχνεις δικτυακούς τόπους;
- Δεν έχεις φίλους, όλοι οι φίλοι σου πληρώνονται.

- Τελικά, θα μου απαντήσεις;
- Αντε χάσου ρε άπλυτε.

Φαντάσου τώρα έ;

Μα δεν γίνονται αυτά τα πράγματα, γίνονται;

Σημείωση - το έχω ξαναπει: Ακόμα και αν είναι ο χειρότερος του κόσμου, ο δημοσιογράφος έχει τον ρόλο του λαού. Του κοσμάκη. Ο Φυντανίδης θα έπρεπε να το ξέρει αυτό διάολε... Οι ερωτήσεις είναι σαφείς. Η λάσπη είναι λάσπη. Τόσο μελάνι για να φτύσεις, ούτε λίγο για να απαντήσεις;

Υ.Γ.: Πολύ λυπήθηκα διαβάζοντας Παπαδόπουλο-Τετράδη εχθές. Πολύ. Περισσότερο και απο την (και το πιστεύω οτι ήταν κατά λάθος) λευκή σελίδα σελίδα του ...Φιντέλ.

Υ.Γ.2: Ούτε υπέρ του Μάκη είμαι. Αυτά τα "τα 'ξέρα εδώ και καιρό, αλλά τα λέω τώρα", μου κάνουν πολύ για συγκάλυψη και φανερό (θρασύτατο) εκβιασμό. Αλλά πες, απο τον Μάκη (πες λέω βρε αδελφέ) δεν θα περίμενε κανείς τίποτα άλλο. Απο κοντζαμάν Ελευθεροτυπία όμως;

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!