Πέμπτη, Νοεμβρίου 24, 2005

Ποπάκια

Κάποιο απο τα extra που έχω βάλει στο blog, φαίνεται οτι ξεσάλωσε και πετάει παράθυρα (και δη διαφημιστικά). Υποπτεύομαι οτι είναι το 'φωναχτίρι', το μπλε κουτί που φιλοξενώ στο πλαϊ - καθότι το έχω στην δωρεάν έκδοση, και όσο να πεις, τίποτα δεν είναι δωρεάν αυτές τις μέρες.

Ούτε καν η επικοινωνία.

Τι να κάνω; Εμένα μου αρέσει που υπάρχει, αλλά μου την σπάνε τα παράθυρα που πετάγονται ενοχλητικώς και απαισίως. Εγώ πάλι, επειδή έχω Maxthon, δεν τα βλέπω (το ίδιο ισχύει και με τους Firefox χρήστες).

Τι να κάνω; Εισαστε και αρκετοί νοματαίοι, και δεν θέλω να σας χαλάω την καρδιά...


- Αν μου πείτε να το κατεβάσω, θα το κατεβάσω.

- Αν μου πείτε να το κρατήσω, θα το κρατήσω.


Δημοκρατία ΔEN έχουμε (όχι στο blog μου τουλάχιστον) αλλά έστω και μία γνώμη μετράει.

Κάντε comment, ή στείλτε mail - αλλιώς κρατήστε την σιωπή σας για πάντα:

Να σβήσω το φωναχτήρι ωστε να ελευθερωθείτε απο τα pop-up?

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

7 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

KRATA TO!egw exw opera kai de mou petaei tpt!
giannis

11/24/2005 07:22:00 μ.μ.  
Blogger Areth said...

όχι μόνο δε μου ανοίγειπαραθύρια για κάποιο μυστηριώδη λόγο, αλλά αντί για ποπάκια διάβασα παπάκια κι έψαχνα σε ολόκληρο ποστ να βρω πάπιες :))))

Κάντε ό,τι σας φωτίσει ο Κύριος,
και παπάκια να πετάγονται,
εγώ μάλλον κάπου εδώ γύρω θα είμαι@->--

11/24/2005 07:55:00 μ.μ.  
Blogger vasvoe said...

με την αλεπού νο προμπλέμο

11/24/2005 09:01:00 μ.μ.  
Blogger John Karakatsanis said...

Γιάννη,

κι εγώ με firefox δεν έχω κανένα πρόβλημα, αν θέλεις βγάλτο, αν θέλεις άστο.

11/24/2005 10:33:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Ωραίο, τον τίτλο θα έπρεπε να τον αλλάξω... σε Παπάκια! :))))

Για να είμαι ειλικρινής μετράει η γνώμη σας, αλλά μου φαίνεται οτι την δουλειά δεν την γλυτώνω: θα παλέψω σκληρά να βρώ άλλο, ακόμα και αν χρειαστεί να το... - μπα, που λεφτά για αγορές (να έχει άραγε το Media Markt Shoutbox :-) )

Πολιορκητή, αν βρεθείς στην ανάγκη να βάλεις άλλον (σοβαρότερο) browser απο αυτόν που χρησιμοποιείς, δοκίμασε και το MAxthon: Δεν είναι απο μόνος του browser, αλλά αλλάζει τον internet explorer ρι-ζι-κά!

11/25/2005 11:46:00 π.μ.  
Blogger Andreas said...

Τι να σου πω. Όπως βλέπεις δεν σου έχω αφήσει πολλά σχόλια αλλά σε διαβάζω τακτικά. Εμένα μου τα μπλοκάρει τα pop ups ο explorer και καθώς δεν χρησιμοποιώ το "φωναχτήρι" , δεν έχω πρόβλημα. Αλλά εδώ που τα λέμε Αρχηγού παρόντος πάσα αρχή παυσάτο.

11/25/2005 12:43:00 μ.μ.  
Blogger JustAnotherGoneOff said...

Δεν είναι θέμα αν θα παραμείνει το Φωναχτήρι ή όχι, αλλά το ποια και πως θα χρησιμοποιείς τα προγράμματα. Όσο και να το παλεύουμε το ζήτημα με την ασφάλεια, η τελική ευθύνη βαραίνει τον χρήστη: αυτός πρέπει να αποφασίσει τι θα βάλει και πως θωρακιστεί. Εγώ βολεύτηκα πάρα πολύ καλά με τον Firefox διότι και αξιόπιστος είναι, και σταθερός και ασφαλής. Θα περιμένω δλδ από τον IE να τα κάνει όλα από μόνος του;

Θεωρώ άτοπη τη πρόταση για παραμονή του Φωναχτηριού. Το σημαντικότερο είναι τι κάνεις εσύ ως χρήστης για την προστασία του υπολογιστή σου.

11/26/2005 02:46:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!