Δευτέρα, Απριλίου 04, 2005

Τέλεια επικοινωνία

Κυριακή, εγώ και ο Γιώργος, σκοτώνουμε την ώρα μας.

Που νομίζετε;

Για σκεφθείτε. Σας δίνω 2 hints. Έχει ένα κάστρο και ένα μοναστήρι.

Ε, λοιπόν, δεν είναι άλλο από την μοναδική περιοχή των Κάτω Πατησίων.



Ο Γιώργος τα ήξερε και μου λέει πάμε να σου δείξω; Ε, για να είμαι ειλικρινής, αυτό δεν το περίμενα.

Το κάστρο είναι α-πι-στευ-το. Μικρό μεν, και κάπως 'στριμωγμένο' αλλά εντυπωσιακό. Αν δεν βρεθεί κάποιος με την ιστορία του, εγώ θα συνεχίζω να πιστεύω ότι κάποιος ήταν κολλημένος με τα κάστρα, και όταν του δώθηκε ευκαιρία να χτίσει, είπε 'θέλω κάστρο'.

Μέχρι και οικόσημο έβαλε. Μέχρι πριν απο μερικές εβδομάδες ήταν στέκι ναρκομανών. Τώρα έχει μία κλειδαριά στην πόρτα. Είναι πάντως έτοιμο να διαλυθεί - και δεν βλέπω να την γλυτώνει.

Είπα να θυμηθώ που είναι, να σας το πω και σας -το ξέχασα. Τον ρώτησα, να μου θυμήσει, μου είπε - το ξέχασα πάλι. Πάντως είναι στον αριθμό 56! (το θυμάμαι γιατί αυτό το τράβηξα φωτό!)

Τώρα, Θηβών είναι; Θησέως είναι; Πάντως, 56!(καλά μην κάνετε έτσι ντε, θα το βρώ)


Ούτε το 'να, ούτε τ' άλλο. Θήρας 54. Ετοιμαστείτε, η Κουρούνα ετοιμάζει post για το θέμα..

Οσο αφορά το μοναστήρι, είναι ανοιχτό στο κοινό. Και φυσικά, είναι αδύνατο να θυμηθώ που βρίσκεται :Ρ



Στην βόλτα βρήκαμε και δύο-τρεις ευκαιρίες να αποθανατίσουμε αυτό που εγώ αποκαλώ 'Τέλεια επικοινωνία'.




Δεν θα γέλαγα τόσο, αν δεν ήταν παραλίγο να την πατήσω και εγώ:

Φτιάχνω ένα poster στο γραφείο για να παραγγείλω μαζικά -για όποιον άλλον ενδιαφέρεται- τα γνωστά κίτρινα βραχιόλα του Lans Armstrong.

Φτιάχνω την αφίσα, τα βάζω όλα ωραία και σωστά, αλλά.. Ξεχνάω να γράψω οτι είναι δύο τα μεγέθη. Αντρικό και γυναικείο-παιδικό. Το προσθέτω αλλά.. Πως θα ξέρουν ποιο μέγεθος τους κάνει; εγώ στο γραφειο φοράω το λαστιχιένιο βραχιόλι, αντρικό μέγεθος, και μπορώ να τους δείξω, αν θέλουν.

Προσθέτω λοιπόν την παρακάτω κείμενο:

"Αν θέλετε να δείτε το τυπικό αντρικό μέγεθος, μπορείτε να το βρείτε στο γραφείο του Γιάννη."

Αμέ.

Παραλίγο να το τυπώσω κιόλας.

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

9 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Στη Θήρας είναι το κάστρο. Τώρα το μοναστήρι, ούτε εγώ θυμάμαι πώς τη λένε την οδό. Στην ανάγκη, όποιος θέλει να πάει να μονάσει, μπορεί να ρωτήσει τους πάντα ευγενείς σχεδόν-υπερήλικες που βγάζουν βόλτα τα ροτβάιλερ τους στην ευρύτερη περιοχή.

4/04/2005 07:30:00 μ.μ.  
Blogger sikia said...

To typiko andriko megethos tha to vreite sto grafeio tou Giannh... xmmm....xerw oti oloi anamenoun na sxoliasw, but no-i am a lady. Ant'aftou tha pw oti oi foto einai teleies.

4/05/2005 06:15:00 π.μ.  
Blogger Η Κουρούνα said...

Θήρας 54 είναι το "κάστρο". Ετοίμαζω ποστ γι΄αυτό. :-)

4/05/2005 12:51:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Είμαι πε-ρη-φα-νος για τους αναγνώστες αυτού του φτωχικού blog... Οσοι μπορούν, δίνουν πληροφορίες.

Οι υπόλοιποι είναι τουλάχιστον κυρίες :))

Περήφανος, δεν το συζητάω.

4/05/2005 01:49:00 μ.μ.  
Blogger πιτσιρίκος said...

Αρκούδε γράφεις πολύ όμορφα. Αυτό.

4/06/2005 02:37:00 μ.μ.  
Blogger Ava said...

Όμορφο θέμα. Ζεστό και ανθρώπινο.
Κορυφαίο τέλος στο ποστ... Καυτό και ανθρώπινο.
- ψιτ, Γιάννη, επειδή είμαι μακριά από το γραφείο σου, πόσο είναι βρε παιδί μου αυτό το τυπικό σε μονάδες SI; Αντί να το τυπώσεις, δεν βάζεις ένα χαρακάκι από δίπλα για να μπορούμε να καταλάβουμε στο περίπου και οι κυρίες;
Όχι ότι παίζει ρόλο δηλαδή, αλλά, κοίτα με στα μάτια (που λέει ο λόγος) και πεσμου ότι δεν ήθελες να δεις κάτι σαν ΑΥΤΟ το comment χε χε.
Κιπ απ δε γκουντ γουερκ ;-)

4/06/2005 04:05:00 μ.μ.  
Blogger Dimitra said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

4/07/2005 06:26:00 μ.μ.  
Blogger Dimitra said...

... Και εγώ κυρία είμαι γι'αυτό θα σας πω οτι ο Αρκούδος μου το έδειξε εμένα αυτοπροσώπως το τυπικό αυτό αντρικό μέγεθος και με ικανοποίησε απόλυτα - τόσο που δε το βγάζω πλέον από πάνω μου :-)

Να'σαι καλά, μ'έκανες και γέλασα πάλι, το χρειαζόμουν μετά από 12ωρο ταξίδι...

4/07/2005 06:27:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Geia sou giogos ( kata to "stelios" pou skorare kiolas!), panta katatopistikos kai evgenis, logw tis arhontikis katagogis sou! Poios allos ths borouse na vrei kastro sta patisia? Anarrotiemai...

4/11/2005 11:50:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!