Τρίτη, Φεβρουαρίου 15, 2005

Κρασί και κεριά.

Για όποιον ενδιαφέρεται, εχθές, δεν γιόρταζα.

Επειδή εχθές μου ήρθαν μερικά μηνύματα, "Χρόνια πολλά" και "να περάσεις καλά απόψε", και άλλα τέτοια, το ξεκαθαρίζω:

Καθώς, για να γιορτάσεις τα του Αγίου Βαλεντίνου, χρειάζονται δύο, ε, δεύτερη δεν υπάρχει.

Και να γιορτάσω μόνος μου δεν λέει :)

Αλλά, δεν τσαντίζομαι με αυτή την γιορτή. Καλώς υπάρχει. Οτι γίνεται εμπορική εκμετάλευση, γίνεται. Οτι μερικοί άνθρωποι πονούν πολύ -επειδή τους θυμίζει οτι δεν έχουν βρει ακόμα το ταίρι τους-, πονούν. Αλλά την βρίσκω καλοπροαίρετη γιορτή, και σαν τέτοια την αντιμετωπίζω.

Αν με διαβάζει η επόμενη σύντροφός μου, της το λέω: Την μέρα του Αγίου Βαλεντίνου, εγώ λέω να κάτσουμε σπίτι.

Χωρίς τηλεόραση - μόνο μουσική, χωρίς φως - μόνο κεριά, μόνο εγώ και εσύ.

Και, επειδή αν περάσει απο το χέρι μου μάλλον θα πεινάσουμε, θα μαγειρέψεις εσύ - και θα βάλω εγώ το κρασί.

Και δεν θα σου αγοράσω δώρο - ούτε και σύ να μου πάρεις. Για να την σπάσουμε σ' αυτούς που την θεωρούν εμπορική, και πάνε να βγάλουνε λεφτα τέτοια μέρα. Ε; τι λές;

Θα βρω άλλο δώρο να σου κάνω :)


Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

5 Comments:

Blogger maya said...

Ένα έχω να πω...
"I do, I do!!!"
:P

Γενικά δεν με αφορά η γιορτή του Αγ. Βαλεντίνου, εμπορική ή μη. Δεν καταλαβαίνω το λόγο για τον οποίο έγινε όλη αυτή η φασαρία με τα αρκουδάκια και τα τριαντάφυλλα. Κατά την άποψή μου είναι τραγική η προσπάθεια των "μεγάλων" να βρουν το χαμένο Αγιο Βασίλη στα μέσα του Φλεβάρη.

2/15/2005 08:07:00 μ.μ.  
Blogger Your Man said...

Συγγνώμη, δηλαδή τα Χριστούγεννα είναι "θρησκευτική" γιορτή;

Καλά, εγώ είμαι η εξαίρεση, έχω να πάω σε εκκλησία από το 1996, αλλά δε θυμάμαι και πολλούς να τρέχουν στην εκκλησία Χριστουγεννιάτικα;

Τους μαγαζάτορες θυμάμαι μόνο που τρίβουν τα χέρια τους, από ρουχάδες μέχρι ΠεγκυΖήνηδες.

2/16/2005 12:13:00 μ.μ.  
Blogger Nassos K. said...

Αρκούδε κι εγώ μαζί σου. Δεν θα ξαναγοράσω δώρο τέτοια μέρα- ούτε και αυτή να μου πάρει.

Μάλιστα, φέτος, στις 14/2 δεν έκανα ΤΙΠΟΤΑ από όσα "πρέπει". Ούτε μακροχρόνια σχέση έχω, ούτε λουλούδια πρόσφερα και καρδούλες και αρκουδάκια.
Πέρασα όμως μια βραδιά μαγική με έναν άνθρωπο μαγικό (thnx Mary).
Απλά και όμορφα.

2/16/2005 08:07:00 μ.μ.  
Blogger maya said...

george, δεν εννοούσα αυτό. Δεν αναφέρθηκα στον Αγιο Βασίλη με σκοπό να συγκρίνω τις δύο γιορτές ή να αναφερθώ στο πως γιορτάζονται.

2/17/2005 12:52:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ειναι μια πολυ γλυκια γορτη και λιγοι ανθρωποι μπορουν οταν ειναι μονοι τους να το εκτιμησουν αυτο. Γιορτη ειναι αυτο που νιωθει ο καθενας απο μας - αν ειναι εμπορικο, ειναι εμπορικο - αν ειναι βαθυ, ειναι βαθυ. Τυχερη η κοπελα που θα μοιραστει μαζι σου αυτην την γιορτη στο μελλον, ειναι φανερο οτι θα της προσφερεις αυτο ακριβως το δωρο που αξιζει αυτην την μερα: αγαπη

Βικυ .-

2/18/2005 04:06:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!