Σάββατο, Φεβρουαρίου 12, 2005

Εγώ, ή εσείς; (*)

Είχα, τότε που άνοιξα το blog, μία αμφιβολία.

Δεν ήμουν σίγουρος αν θα γίνει κατανοητό πως επιδιώκω την επικοινωνία μαζί σας. Με το πέρασμα του χρόνου, αυτό έγινε σαφές - γέμισε το mail μου μηνύματα.

Οι περισσότεροι απο εσάς, έχετε επικοινωνήσει μαζί μου. Μερικοί εξ αυτών, χωρίς να έχετε κάνει ποτέ comment - συνεπώς, τελείως άγνωστοι σε μένα.

Εμφανιστήκατε κάποια στιγμή, και είπατε ένα γεια, αθόρυβα μέσω mail.

Πολύ μου αρεσε αυτό. Για να είμαι ειλικρινής, περισσότερο μου άρεσε που άγνωστοι σε μένα άνθρωποι, πεταγόντουσαν 'για ένα γειά'.

Σήμερα έγινε κάτι όμως, που με έκανε να σκεφτώ. Ηρθε ένα mail που πάνω κάτω έλεγε: καλά τα γράφεις ρε παιδάκι μου, αλλά πολύ βρίζεις, και χαλάς την ωραία εικόνα σου.

- Ωπ.

Να ξεκαθαρίσω κάτι; ευχαριστώ (και δημόσια) τον αποστολέα. Είτε έχει δίκιο, είτε έχει άδικο, έχει άποψη και την λέει. Και είναι σαφώς πιο δύσκολο να πεις στον άλλον "δεν μ'αρέσει αυτό" παρά να πεις "πολύ σε γουστάρω". Τον ευχαριστώ λοιπόν -και χαίρομαι που έχω δώσει την εικόνα οτι ο άλλος μπορεί να μου γράψει "ξέρεις, δεν μ' αρέσει αυτό"- αλλά εδώ τέθηκε ένα θέμα.

Και μάλλον έχει δίκιο ο άνθρωπος. Με μία γρήγορη πρόχειρη ματία μου, μόνο εγώ και η DiS "βωμολοχούμε" (αντε και κανα δύο άλλοι περιστασιακά) κατά κύριο λόγο, και η DiS έχει προσφάτως ηρεμήσει (καλύτερα να σου βγει το μάτι λένε, ε;).

Ωπ - καλά τα λέει λοιπόν. Βρίζω λιγουλάκι.

Και αν δεν αρέσει αυτό στους αναγνώστες μου; Και αν τους δίωχνω γιατί λένε "καλά τα λέει, αλλά ήταν ανάγκη να πει εδω 'ρε γαμώτο';";

Εν ολίγοις: είναι blog αυτό, ή είναι άρθρο; Paper;

Θα μου πεις, όταν γράφεις όλο για τους αμερικανούς, τους παλαιστίνιους και τους παπάδες δεν κάνεις μόνο blog.

Θα μου πεις, όταν γράφεις όλο για τις αγάπες σου που δεν έπιασαν και αυτές που έπιασαν και το πόσο χάλια είναι πολλές φορές το σπίτι σου, δεν γράφεις μόνο άρθρα.

ΟΚ. Ας πιάσουμε την ερώτηση αλλιώς. Γράφω για σας, ή για μένα;

Γιατί αν γράφω για σας, γράφω άρθρα. Που μπορεί να περιέχουν καμιά φορά την ζωή μου, αλλά - είναι πάντα για την δική σας ικανοποίηση.

Αν γράφω για μένα, γράφω ημερολόγιο. Που μπορεί να βάζω που και πού (ή συχνότερα) και κανένα "κοσμικό γεγονός" αλλά είναι μόνο και μονο γιατί άξιζε να μπει στο ημερολόγιό μου.

Μμμμ.. Λυπάμαι που θα το πω αυτό, αλλά είναι το αναμενόμενο. Ίσως μια μέρα να αρθρογραφώ για λογαριασμό σας.

Μέχρι τότε, είσαστε ευπρόσδεκτοι στο ημερολόγιό μου.

*

(*) Εμείς.

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

5 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Το διαδικτυακό ημερολόγιο είναι ένα μέσον στο οποίο ο συγγραφέας επιλέγει τον τρόπο έκφρασής του. Δεν καταλαβαίνω γιατί να πρέπει να απολογηθείς για τον τρόπο που γράφεις. Ακόμη κι αν βωμολοχούσες μόνο και διαρκώς ποιό το πρόβλημα;
Η μαγεία του μέσου αυτού είναι ακριβώς ότι δεν παρεμβάλλονται άλλοι στη διατύπωση των σκέψεων του συγγραφέα. Οπότε κατά τον αγαπημένο Άλκη Στέα: "συνεχίστε να χορεύετε"
Ιφι

2/13/2005 12:31:00 π.μ.  
Blogger arkoudos said...

Πάντως, κανείς -και κυρίως όχι ο άνθρωπος που επικοινώνησε μαζί μου- δεν μου ζήτησε να αλλάξω τρόπο γραφής ή απόδοσης της σκέψης μου.

Αυτό που έκανε ήταν να τονίσει κάτι που δεν του αρέσει. Αυτό, από μόνο του δεν ήταν καθόλου κακό - αντιθέτως, εγώ το βρίσκω θετικότατο.

Κρίτικη γίνεται με βάση τα υποκειμενικά μας κριτήρια - δεν θα μπορούσε άλλωστε να γίνει αλλιώς. Αυτό που με ανάγκασε να βγάλω αυτό το post ήταν η φυσική συνέχεια της σκέψης που δημιουργήθηκε: για ποιόν γράφω τελικά.

Εκ του διλλήματος η άποψη, και η προφανής απάντηση, δεν είναι τόσο προφανής όσο νομίζουμε όλοι.

2/13/2005 12:16:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Η αληθεια ειναι οτι βριζεις μερικες φορες, κατι που αλλοι δεν κανουν. Αυτο εμενα δεν με ενοχλει καθολου, καθως μου δινει την αισθηση της κουβεντας που γινεται στην παρεα, κατι που λειπει απο τον γραπτο λογο. Γιαυτο αλλωστε πηρα το θαρρος να γραψω εδω, ενω διαβαζω αρκετους.

Βικυ .-

2/13/2005 12:20:00 μ.μ.  
Blogger Damsel in Stress said...

Άκου να σου πω Αρκούδε. Δε θα μου βγάλεις εσύ το όνομα ότι "βωμολοχώ" στα καλά του καθουμένου. Εγώ ρε; Εγώ που είμαι μια ΚΥΡΙΑ και πάντα όλα με το "σεις" και με το "σας" τα αναφέρω; Εγώ που δίνω ιερό αγώνα για τα χρηστά ήθη και την υποστήριξη των "ροζ" γκόμενων (θηλ.) παγκοσμίως;

Αλλά τέτοιος κακός είσαι! Και μη νομίζεις ότι δεν ξέρω τι θες να επιτύχεις διαβάλοντάς με έτσι. Να μη με στεφανωθεί κανένας θες. Να μείνει η προίκα μου στα σεντούκια και τα κεντητά σαιμεδάκια μου να μην τα δει καπάκι τηλεόρασης (με το κρυστάλινο βάζο από πάνω και στη μέση).

Σνιφ ...

Υ.Γ.: Και μη μου λες εμένα ότι "ηρέμησα" τελευταία διότι μου βγάζεις τ' όνομα χειρότερα και δεν θα βρεθεί ούτε καν βιτσιόζος να με πάρει. Μα γιατί δεν θες να με δεις "τακτοποιημένη" όπως θέλει η μαμά μου πχ; Α πα πα .. αγχώθηκα!

ΞαναΣΝΙΦ!

2/14/2005 10:54:00 π.μ.  
Blogger vanesssa said...

χμμ...new way for comments βλέπω :-) nice
το λοιπόν αρκούδε,προσωπικά δεν είχα αντιληφθεί ότι βρίζεις.Προφανώς θα βρίζεις ελάχιστα για τα δικά μου δεδομένα και χαμπάρι δεν πήρα.
Πρώτα γράφεις για σένα-ικανοποιείς την ανάγκη να εκφράσεις τις σκέψεις σου-και μετά γράφεις για μας-μας προσφέρεις όμορφα κείμενα για ανάγνωση(ακόμα κι όταν γράφεις για τη ζωή σου ικανοποιείς την περιέργεια μας και μας αφήνεις να "κοιτάμε λίγο από την κλειδαρότρυπα").

2/14/2005 07:22:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!