Δευτέρα, Φεβρουαρίου 07, 2005

Πηγαινέ με όπου θέλεις, ταψιτζή.

Βγαίνω το βράδυ του Σαββάτου. Εγώ, ο Αντώνης, η Ινό (εκ ρωσίας), η Βερόνικα (φίλη Ινούς εκ ρωσίας) η Αγγελική, ο Κώστας (φρέσκος θείος), ο Στέφανος.

Είμαστε στο Mikes Irish Bar, που να πάτε δηλαδής, διότι εξαιρετικό το μέρος.

Ακούμε λάιβ συγκρότημα που λέγεται "Fanky" (η Ινό νομίζει οτι λέγεται "Fucky" που σηκώνει μεγάλα γέλια) και παίζει καλή μουσική με αρκετή δόση πλάκας.

Παιρνάμε καλά. Κάνουμε την πλάκα μας, γνωριζόμαστε, όξω βρέχει, μέσα φουζίτσου.

Ε, τα μέσα γίνονται όξω και κατά τις τρεις την κοπανάμε. Να βρει ο Στέφανος ταξί, βρίσκει. Κάνω και εγώ την βόλτα μου με τον Αντώνη, πάμε μέχρι το σπίτι του με τα πόδια, ανακαλύπτω για άλλη μία φορά την χρησιμότητα της καράφλας - στην βροχή είναι πολύ εύκολο να την στεγνώσεις.

Σπίτι του αυτός, πάω για ταξί.

Περιμενω αρκετή ώρα, κανα πεντάλεπτο (ναι, εσύ που κοροϊδεύεις στο βάθος, κάτσε ένα πεντάλεπτο στο κρύο, με βρεγμένη καράφλα να δεις την σχετικότητα του χρόνου και πως ένα πεντάλεπτο που με την κοπέλα σου γίνεται μηδεν χρόνος, στην βροχή γίνεται μήνας και βάλε).

Τεσπά, περιμένω.

Τσουπ - ταρίφας. Ταψί, όπως λέμε για πλάκα οι γνωρίζοντες.

Τον κόβω απ΄έξω. Τσιγαράκι, κινητό ανοιχτό σε λάθος χέρι. γμ την ατυχία μου, αλλά δεν γαμιέται, θα το πάρω. Υψώνω το κουλό μου. Σταματάει πλήρως. Ανοίγω την πόρτα.

Τεκές. Το χασίσι που πιάσανε στην Κορινθία; απο το βαπόρι απ΄την περσία; ε, εδώ καταναλώθηκε. Εν ολίγοις το τσιγάρο δεν ήτονε αθώο, ήτονε απο τα καλά, εκ περσίας, εκ πελλοπονήσου, θα σας γελάσω κύριε πρόεδρε, διότι αδαής, αλλά όσο να πεις, πως μυρίζει το δίφυλλο γνωρίζουμε.

Ασταδιάλο λέω. Αλλά, κάθομαι. Και ούτε του λέω τίποτις του ανθρώπου.

Μια χαρά διαδρομή κάναμε. Με ρωτησε κάποια στιγμή, καπνίζεις; τσου του λέω, και αυτό ήταν όλο. Και στην κουβέντα όλους Σουμάχερ τους έλεγε - δεν είπα τίποτα, και ας είμαι Μοντόγιας του λόγου μου.

Ούτε τον πονηρό έκανα. Να του πω δηλαδή σκιουζ-μη, εκ τριπόλεως το χαρμάνι, ή κάτι παρόμοιο. Τον χαζό και μήτε γνωρίζω άλλα απο τα Καρέλια.

Ουτε καν αριθμό του δεν κράτησα. Τι είμαι εγώ δηλαδής, ασφάλεια;



Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

8 Comments:

Blogger Η Κουρούνα said...

Χασίς στην Αθήνα; Περίεργα πράγματα...

2/07/2005 02:03:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Πράγματι, ανήκουστο! :)

2/07/2005 02:05:00 μ.μ.  
Blogger vanesssa said...

Πηγαινέ με όπου θέλεις ταξιτζή....
Τέτοια λέγε μου,να τρομάζουμε εμείς τα κοριτσάκια!

2/07/2005 02:36:00 μ.μ.  
Blogger araxtos said...

Να του κάνουνε χασισοτέστ να του πάρουνε το δίπλωμα.
Πες τους
Στους παπάδες να κάνουνε γομενοτέστ να τους πάρουνε τα ράσα.
Στους δικαστικούς να κάνουνε euroτεστ να τους πάρουνε
τα κουδούνια
Και σε μας να κάνουνε blogoτεστ να μας πάρουνε τα πληκτρολόγια.
Χε χε

araxtos άσε...μαστούριασε

2/07/2005 03:33:00 μ.μ.  
Blogger occhiata said...

Αχ βρε Αρκούδε μου...να'σαι καλά! Είχα καιρό να σε διαβάσω..διάβασα και τα προηγούμενα και γελάω μόνη μου..(ελπίζω να μην είναι σύμπτωμα,απλά να έχεις κέφια!)
Αλήθεια..τρελά κέφια!! Μήπως πρέπει να μας ενημερώσεις για κάτι πολύ ευχάριστο που σου συμβαίνει?? ;)

2/07/2005 06:15:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τί ωραία βόλτα! Και ευγενέστατος: και να σου προσφέρει και όλα!
Ζήλεψα λιγάκι ομολογώ..
Έμένα όλο κάτι πορνόγεροι μου τυχαίνουνε..:(
Ιφιμέδεια

2/07/2005 10:15:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Ελα ντε, βαριέμαι να τα βγάλω. 'Η θα ξε-βαρεθώ, ή θα με προλάβουν οι απόκριες...

2/08/2005 02:03:00 μ.μ.  
Blogger J95 said...

Σε βρίσκω πολύ σωστό Αρκούδε. Το ίδιο και τον ταρίφα σου.

2/09/2005 06:19:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!