Σάββατο, Ιανουαρίου 15, 2005

Πείτε ένα γειά.

Αντιγράφω από το blog της EVE:

Ο Ντίνος είναι 60 χρονών, μένει στο Σόλτ Λέικ Σίτι της Γιούτα και κατάγεται από την Ελλάδα. Θα ήθελε να έρθει κάποια στιγμή στην Ελλάδα. Για την ώρα προσπαθεί να μάθει ελληνικά και ένας από τους τρόπους του είναι να χαζεύει ελληνικά blogs(ρίξτε μια ματιά στα comments αυτoύ του post). Επειδή όμως είναι ευγενής(υπέρ το δέον ρε Ντίνο, χαλάρωσε, cool), ντρέπεται για τα ελληνικά που χρησιμοποιεί(γιατί τώρα μαθαίνει είπαμε) και διαβάζοντας τόση αργκό(στο δικό μου blog τουλάχιστον) νιώθει πως αφού δεν πολυκαταλαβαίνει, αυτό σημαίνει πως δεν κάνει βήματα προόδου. Και νομίζω πως αυτό είναι άδικο για τον ίδιο. Έτσι αντί για τα comments που είδατε προηγουμένως, τα οποία κατά την γνώμη μου τον βοηθάνε σε επίπεδο κοινωνικοποίησης και εξάσκησης, προτιμάει να μιλάει μαζί μου με emails. Nιώθει επίσης αμήχανα που το επίπεδο των ελληνικών του στα comments φαίνεται στα μάτια όλων. Έτσι όμως χάνει σε συμμετοχή και σε μια ευκαιρία παραπάνω να εξασκήσει τα ελληνικά του.
Ε, λοιπόν τραβάτε, και πείτε ένα γειά.

Ξέρετε εσείς, σας έχω εκπαιδεύσει καλά :)


Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

8 Comments:

Blogger evee said...

:)

1/15/2005 05:54:00 π.μ.  
Blogger Damsel in Stress said...

For example, you say "jump" and we say "how high"?

1/15/2005 08:17:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κύριε εκπαιδευτά,
δεν υπάκουσα. Ποιές είναι οι συνέπειες;
Ιφιμέδεια

1/15/2005 10:34:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Οταν λέω σας έχω εκπαιδεύσει καλά, Dis και Ιφιμέδεια, αναφέρομαι στις προσπάθειές μου να βρίσκω καλά θέματα, around the blog, να τα προτείνω, γιατί πιστεύω ότι αξίζουν (για να μην βαριέστε μόνο στο δικό μου) και να πιστεύω οτι η συμμετοχή σας, μπορεί να αλλάξει κάτι -συνήθως προς το καλύτερο.

I dont say "jump". So, you dont need to say "how high".

Anyway, δεν χάνατε τίποτα να πείτε ένα γεια, you know. Ας μην λέγατε "γεια". Ας διαβάζατε μόνο.

Στο κάτω-κάτω, ας μην πάτε καν. Αλλά μην παρεξηγείστε κιόλας.

Μια πρόταση έκανα βρε αδελφε.

1/16/2005 12:41:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μη μασάς πλάκα σου έκανα..(κακή προφανώς). Πήγα από την Εύα, αλλά δεν μπορώ να σχολιάσω γιατί δεν δέχεται ανώνυμα και έτσι της έστειλα μειλ, κλπ. κλπ.
Λοιπόν, no hard feelings ελπίζω
Ιφιμέδεια

1/16/2005 01:10:00 μ.μ.  
Blogger Damsel in Stress said...

Καλέ εγώ είχα γράψει το κατιτίς μου στο blog της breathe πριν αναρτήσετε το post σας. Γιατί μου τη λέτε κι από πάνω; Ορίστε, αυτά μου κάνετε και στενοχωριέμαι και μετά δεν τρώω και χοντραίνω μόνο απ' τον αέρα ... σνιφ!

Υ.Γ.: Χαλάρωσε ρε Αρκούδε! Δεν ξυπνήσαμε με τη διάθεση να βγούμε για κυνήγι. Ένα στραβό χαμόγελο είπαμε να ρίξουμε, μη μας ξεσυνερίζεσαι :-)

1/16/2005 03:20:00 μ.μ.  
Blogger evee said...

Ιφιμέδεια δεν το έλαβα το email....:(

1/17/2005 01:29:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δηλαδή καλά που έγινε η παρεξήγηση με τον Αρκούδο, γιατί εγώ νόμιζα ότι το πήρες και βαριέσαι να απαντήσεις. Ωραία. Θα επανακάμψω. ;)
Ιφιμέδεια

1/17/2005 09:17:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!