Δευτέρα, Νοεμβρίου 29, 2004

Οχι (ή αλλώς 'μικρά')

Δεν θα αφήσω την Δευτέρα να περάσει χωρίς post. θα μαζέψω τα μικρά του Σ/Κ/Δ και θα τα βάλω: και σ' όποιον αρέσει.

*

Στην ζωή μου την ρουφιάνα, είχα πάντα ένα καλό: γλύτωνα τις Τατιάνες. Δούλευα βλέπεις, γι'αυτό. Ούτε Τατιάνες, ούτε Χριστίνες, ούτε τίποτα: βρε δε πα να τσακωνόντουσαν όλοι, χαμπάρι ο arkoudos.

Φέτος όμως ξεκίνησε κάτι καινούργιο, διαφορετικό. Έφυγε η "Τατιάνα" από το μεσημεριανό, και έγινε πρωϊνάδικο, breakfast time. Και που και που, (και που) ανοίγω την tv το πρωϊ, και την χαίρομαι: "Κους Κους" στον Alpha (πρώην Σκαϊ)

Φτου. Ρουφιάνα ζωή, τα καλά που μου δωκες, μου τα παίρνεις πίσω.

Και τι έκανε ο ένας, και τι έκανε ο άλλος, και γιατι δεν τσακώθηκαν οι άλλοι... Και μετά, κάνω βόλτα εκεί και εκεί, και σκέφτομαι μήπως (μήπως βρε αδελφέ) συζητάμε όλοι το ίδιο πράγμα...

*

Γαμώ το Ariel μου γαμώ: έχω την αίσθηση οτι όλοι, όλοι όλοι (όλοι) κοιτάνε τον λεκέ που ξέμεινε από τους μπλέ και τους πράσινους κόκκους και το διπλάσιο αμωνιαζολ στην μπλούζα μου. (γράφοντας, έκανα έτσι να κοιτάξω: δεν ήταν... φτού. Ακόμα εδώ είναι). Φύγε λεκκέ, φύγε (ούτε πως έγινε, δεν ξέρω...)

*

Επίσης: ξέρει κανείς να μου εξηγήσει το φαινόμενο γιατί τα χέρια μου πηγαίνουν πιο γρήγορα από τα πόδια μου στις κυλιόμενες σκάλες; και γιατί το έχω παρατηρήσει μόνο στο μετρό; και γιατί το έχω παρατηρήσει σε όλα τα μετρό; (και γιατί του έχω δώσει τόση σημασία;)

*

Δεν υπάρχει λεκκές σου λέω!

*

Η Μάγια ήρθε να μας κάνει παρέα. Να πάτε να την καλωσορίσετε (γιατί με όλα αυτά που έχει δει, θα τρομάξει και σηκωθεί και θα φύγει).

*

Ψηφίζω (δεν ξέρω που, γι αυτό ψηφίζω εδώ) η Ιφιμέδεια να φτιάξει blog. Ακόμα και αν είναι μόνο για να απανταεί εκεί στους άλλους. (Και είναι απλό, καλέ. Απλούστατο.)

*

Σήμερα, στο μπροστινό βαγόνι (που ήμουν εγώ και αγνάντευα ώξω), δεν έμπαινε κανείς. Αλήθεια λέω: Καθόντουσαν όλοι, κοιτάγανε και δεν μπαίνανε. Γιατί δεν μπαίνανε; μπας και 'βλέπαν τον λεκκέ μου;

*

Και μιά παιδική:
Παίζω το καινούργιο Evolution (το 4). Ηιντ, τιπ, και ότι γουστάρετε: Αν είστε γαύρος ξεχάστε τις ρίγες στην φανέλα σας. Η Konami αποφάσισε ότι οι ομάδες που είναι έτοιμες (δεν συμπεριλαμβάνεται ο γαύρος, προφανώς) απο την εταιρεία, έχουν φωτογραφία της εμφάνισης, και όλα καλά. Οι άλλες, ρίγα γιοκ. Ρουφιάνα ζωή, τα καλά που μου δωκες, μου τα παίρνεις πίσω (δις).


Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

6 Comments:

Blogger Dimitris Athanasiadis said...

Φαντάζεσαι οι εμφανίσεις να είχαν και λεκέ; Νεύρωση!

11/29/2004 06:20:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Λεκέ; ποιόν λεκέ;

11/29/2004 06:23:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ίσως και να'ναι εύκολο το blog, δεν έχω δοκιμάσει. Πάντως τα standards που βάζετε μερικοί είναι ψηλά, ψηλότερα από το Θρονί του Δία..
Δεν είναι καλύτερα να συνεχίσω να κυκλοφορώ ανάμεσά σας σαν αερικό; Να στέκομαι πίσω σας στη σκάλα του Μετρό ή να κάθομαι δίπλα σας στο τρένο; (θα με γνωρίσετε από τις μεγάλες μου εσάρπες...)
Προς το παρόν χαίρομαι που τηρείτε το αρχαίο έθος της φιλοξενίας και μου χαρίζετε προσωρινή στέγη, τροφή και ανάπαυση -(όσοι δέχεστε "ανώνυμες" καταχωρήσεις, κάποιοι μου κλείνουν την πόρτα..)
Πάντως ευχαριστώ για την ψήφο ;)

Υ.Γ. Μην ανησυχείς για τα χεροπόδαρά σου: η κουπαστή της κυλιόμενης σκάλας τρέχει γρηγορότερα από τους βατήρες. Το πρόσεξα κι εγώ! Αλλά μας χρειάζεται θετικός επιστήμων για την ερμηνεία.

Ιφιμέδεια

11/29/2004 10:19:00 μ.μ.  
Blogger evee said...

yeap! συντάσσομαι καιεγώ με Αρκούδο ακι Ιφιμέδεια. Μου έχει κάνει και εμένα εντύπωση. Κυλάνε πιο γρήγορα οι κυλιόμενες κουπαστές του μετρό από ότι πηγαίνει η σκάλα και φτάνεις να τραβιέσαι μπροστά. Γιατί; Δεν ξέρω. αν ήτανε θέμα ρύθμισης κάπου (διάολε) θα το είχανε ρυθμίσει. Νομίζω και στο Λονδίνο το ίδιο συμβαίνει. Αύριο που θα μπω στο tube να θυμηθώ να το παρατηρήσω. Νομίζω πάντως ότι είναι θέμα συγχρονισμού της σκάλας με τον χειρολισθήρα και με συχνή συντήρηση, το πρόβλημα λύνεται. Ciao

11/30/2004 02:47:00 π.μ.  
Blogger arkoudos said...

Ιφιμέδεια. Κάτι σαν την Oracle του Matrix. Μου κάνει -προσωπικά- ο ρόλος, κρατώ την ψήφο μου, αλλά βάζω μία άλλη, μεγαλύτερη, τόοοοοοσο μεγάλη, να συνεχίσει σαν αερικό.

11/30/2004 11:46:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Είπαμε υπερήλιξ, αλλά δεν είμαι και σαν την Gloria Foster στο Matrix! Στην παρούσα μετενσάρκωση ήμερε Αρκούδε δεν είμαι παρά λίγο μεγαλύτερή σου.
Ευχαριστώ και για τη δεύτερη μεγάλη ψήφο: θα τις φυλάξω στο κουτί που μου χάρισε η Πανδώρα (άδειο είναι..) και θα τις ονομάσω προς τιμήν σου Μικρή και Μεγάλη Άρκτο!
Ιφιμέδεια

11/30/2004 03:08:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!