Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 16, 2004

Ένα σημαντικό post

Θέλω να δώσετε μεγάλη προσοχή σ'αυτό το post.

Μιλάει για έναν καλό μου φίλο. Που δεν τον γνώρισα ποτέ - αλλά όποτε τον χρειάστηκα ήταν εκεί.

Τον λένε Peter McWilliams.

Διάβασα ένα βιβλίο του, πριν από 15 χρόνια: Live 101 (Everything We Wish We Had Learned About Life In School - But Didn't), στα αγγλικά.

Δυσκολεύτηκα λίγο, δεν τα είχα και στο τσεπάκι μου τα αγγλικά -τελικά κατέληξα να το κοιτάω όποτε το είχα ανάγκη, πρέπει να το έχω ανοίξει πάνω απο πεντακόσιες φορές. Όταν πέφτω για ύπνο, όταν ταξιδεύω, καμιά φορά όταν πηγαίνω στο γραφείο, όταν είμαι στην Πάρο.

(Τώρα που το σκέφτομαι, ΚΑΘΕ χρόνο που πηγαίνω στην Πάρο το παίρνω μαζί μου - σχεδόν ασυναίσθητα)

Το έχω αγοράσει άλλη μία φορά - η πρώτη έκδοση μου φάνηκε καλύτερη, αλλά την διέλυσα από το πολύ διάβασμα -κυριολεκτικά.

Είναι ένας φίλος. Αυτό είναι αυτό το βιβλίο για μένα. Όποτε το χρειάστηκα, -και στην ζωη μου είχα τις αναποδιές μου- ήταν ένας καλός βοηθός.

Ο Peter McWilliams έζησε μέχρι το 2000 - πέθανε απο καρκίνο, σε μία διαρκή μάχη ετών να νομιμοποιήσει την μαριχουάνα ως φαρμακευτική αγωγή για τους καρκινοπαθείς (παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιοριστούν σ'αυτό).

Σήμερα, λέω να το δώσω σε μία πολύ αγαπημένη ψυχή, που μοιάζει να το έχει ανάγκη. Το στέλνω με όλη μου την καρδιά, ίσως να γράφτηκε περισσότερο γι' αυτήν παρά για μένα. Δεν το έχει διαβάσει ποτέ, και καθώς ο ένας άνθρωπος διαφέρει από τον άλλον, δεν θα ξαφνιαστώ αν το κοιτάξει, διαβάσει την πρώτη, δεύτερη σελίδα, και πει "Δεν το καταλαβαίνω", ή "Δεν με ενδιαφέρει."

Δεν θα ξαφνιαστώ αν και εσείς πείτε το ίδιο.

Αξίζει όμως να χάσετε τα λεφτά σας αποκτώντας αυτό το βιβλίο, σας διαβεβαιώνω.

Μπορείτε να το βρείτε όλο on-line: Σας προειδοποιώ όμως οτι η σύγκριση on-line και βιβλίου είναι το ίδιο ατυχής με την σύγκριση τηλεόρασης 14'' με κινηματογράφο.




Μερικά link:

Εδώ μπορείτε να βρείτε το site του Peter McWilliams

Εδώ το βιβλίο "LIFE 101: Everything We Wish We Had Learned About Life In School - But Didn't" online (Δωρεάν)

Εδώ τα υπόλοιπα βιβλία του online (Δωρεάν)

Εδώ μία αναζήτηση στο Google

Εδώ μία αναζήτηση στο Amazon

The Henry Hazlitt Foundation, όπου διαφοροι φίλοι του Peter McWilliams (4.112 απο αυτούς τουλάχιστον) έστειλαν ένα μήνυμα μετά τον θάνατό του.

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

2 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Arkoude tha diabaso to biblio giati me brizoses asxima. Tha to agoraso mesa sto Sabbatokiriako kiolas. Tora pao na tin peso giati, opos tha diabaseis kai sto blog, molis gyrisa apo party kai ayrio douleyo.

xxx nikolas

9/17/2004 02:43:00 π.μ.  
Blogger arkoudos said...

Νικόλα περιμένω (οπωσδήποτε) σχόλια απο σένα. Ακόμα και αν είναι του τύπου "Μου κάνει/Δεν μου κάνει"

ΟΚ?

9/17/2004 11:00:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!