Τρίτη, Σεπτεμβρίου 14, 2004

Θεωρίες Συνομωσίας

Βρε να μην έχω πάρει χαμπάρι τίποτα... και ο κόσμος να έχει βουίξει.

Υπάρχουν λοιπόν κάποιοι τύποι, που δύο χρόνια μετά ακόμα αναρωτιούνται: Αν ένα Boing 747 χτύπησε το Πεντάγωνο, που είναι τα συντρίμμια; Βρήκα ένα site αφιερωμένο σ' αυτήν την απορία, καθώς και ενα flash (μεγάλο, γύρω στα 3,5ΜΒ) που η homofructus είχε την καλωσύνη να μου στείλει. Είναι σίγουρο οτι υπάρχουν πολλά ακόμα...

Να σας πω την αλήθεια μου; Βλέποντάς τα, αναρωτήθηκα και εγώ: Αν ένα Boing 747 χτύπησε το Πεντάγωνο, που στο διάολο είναι τα συντρίμμια;

[Δεν έχετε παράπονο: απο τον κεραυνοβόλο έρωτα στις θεωρίες συνωμοσίας! Το Blog μου καλύπτει όλα τα γούστα...]

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

2 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Λοιπόν, αυτά τα σχόλια του blogger πολύ μου τη δίνουν. Άλλη δουλειά δεν είχα από το να κάνω καταχωρήσεις ... σιχτήρ. Α πα πα ... το όνομά μου στο τέλος και πάπαλα.

Που λες, το είδα και γω το εν λόγω βιντεάκι και ψιλοφρίκιασα. Μετά, όμως, με έπιασε το σκεπτικιστικό μου και αναρωτήθηκα ερώτημα μεγάλο που λέει "και ποιός μου λέει εμένα ότι δεν είναι κατασκευασμένη η παπαριά;".

Τι να πω, με την πολιτική πόλωση (η μεγαλύτερη που έχουν δει ποτέ τα local ζωντανά) που σούρνεται στην φίλη χώρα ΟΥΣΑ (USA), όλα είναι πιθανά.

Πάντως, αν ευσταθεί, απλά έρχεται και δένει με τη σοφή ρήση του Bush, αμα τη λήξη του εθνοσωτήριου έτους 2001:"All in all, it was a very good year" ...

DiS (a.k.a. Eimarmeni)

9/14/2004 01:56:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Βρε δεν παν να γαμηθούνε - ας έπεσε και ο Αη Βασίλης με το ελκηθρο.

Μου την έδωσε με την μαλακία που κάνανε με τα όπλα - βρε αμα θέλουνε να πάνε να σκοτωθούν, εγώ θα τους σταματήσω; Σιγα μην τους νουθετήσω εγώ - αφήνω τον Moore να κάνει την δουλειά του, και πάω για άλλα.

Η Αφρική έχει μεγαλύτερη ανάγκη απο τον ελεύθερο χρόνο μου.

Ασταδιάολο πια.

(Ωραίο το site σας μανδάμ. Πρέπει να έχω σχολιάσει κιόλας. Ρίχτε μια ματιά οι υπόλοιποι βρε: http://www.eimarmeni.com/ - Τσαμπα γράφει το κορίτσι;)

9/14/2004 03:35:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!