Δευτέρα, Αυγούστου 30, 2004

Τι κάνω ο $$^%^%$ για να σώσω τον κόσμο...

Σας έστειλα ποτέ να κάνετε κάτι που δεν θα έκανα πρώτος εγώ;

Γθύθηκα (σχεδόν), φωτογραφήθηκα και δήλωσα συμμετοχή ως μοντέλο στο Fuck The Vote.


Αντε να δούμε πόσες γυναίκες υπάρχουν που θα ψηφίσουν Μπους. Και σε πόσες θα αλλάξω γνώμη.


Το site είπαμε, ζητάει φωτό. Αν μπείτε να είσαστε προετοιμασμένοι. Έδωσα τον καλύτερο μου εαυτό.


http://www.fthevote.com/view_profile.php?model_id=807


Πολύ sexy μιλάμε.

Περιμένω σχόλια!

(και περιμένω, και περιμένω... Πάνω από 15 από εσάς έχουν μπει, με έχουν δει και απο σχόλια τίποτα... σνιφ. Δεν ματαξαναγδύνομαι για πάρτη σας!)


Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

5 Comments:

Blogger kukuzelis said...

Είσαι κούκλος. Πιο πολύ μου άρεσε η φωτογραφία του αριστερού σου αυτιού.

8/31/2004 12:49:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Αντε βρε παιδιά! επιτέλους και λίγα σχόλια - αλλιώς θα ένοιωθα πολύ μόνος μου (με τρώει και αυτό το boxerάκι, αλλά τι να κάνω, οι ανάγκες τις φωτογράφισης...)

Παιδιά, είναι για καλό σκοπό - μην νομίζετε οτι κυκλοφορώ έτσι συνήθως (ε;)

Οχι, αλήθεια τώρα: θα σας έπειθα να μην ψηφίσετε Μπους με αυτές τις φωτό;

8/31/2004 01:48:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χαίρομαι που βλέπω το τριχωτό σου κορμί. Θα ψήφιζα Bush μόνο και μόνο για να έχω την ευκαιρία να μου αλλάξεις γνώμη. Τι χρώμα έχουν κανονικά τα μάτια σου;

8/31/2004 04:18:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Φαίνεται οτι το site FTheVote έπεσε... ίσως από την πολύ μεγάλη κίνηση μετά την αποστολή της φωτογραφίας μου.

Αν δεν ανέβει σε μία εβδομάδα, θα ανεβάσω την φωτό στο blog μου! Και ότι θέλει ας γίνει! :)

9/01/2004 03:06:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Ο παλιο-ρημαδο-καπιταλισμός, οδηγεί κάποιους να δουν την τελετή έναρξης από το γήπεδο, και κάποιους άλλους, απο τον καναπέ τους (οχι οτι με χάλασε)

Αλλα έτσι είναι η ξανθιές θεές, ότι γουστάρουν θυμούνται.

Αλλίμονο σε μας τους κακόμοιρους τους άντρες, που ότι και να κάνουμε, δεν αρκεί...

Με γεια το blog.

9/10/2004 09:09:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!