Κυριακή, Σεπτεμβρίου 05, 2004

O tempora, o mores!

Δεν είχα σκοπό να κάνω post, καθότι είμαι σε διακοπές, και η γνώμη μου έχει δευτερεύουσα σημασία - προέχει το κύμα, η παραλία, ο ήλιος, το ποδηλατάκι μου - τέτοιες ανόητες διασκεδάσεις.

Αλλα δεν πέθανα, σωστά; είμαι εδώ και πράγματα συμβαίνουν γύρω μου, right?

Λοιπόν, εχθές το βράδυ, βλέποντας την Εθνική Ελλάδος Ποδοσφαίρου (και εστεμένη Πρωταθλήτρια Ευρώπης, ε;) να χάνει 2-1 από την Αλβανία, και κυρίως (μερικά απο τα) άθλια επεισόδια που ακολούθησαν, ξέρετε τι θυμήθηκα;


Την συμπεριφορά των Πορτογάλων όταν έχασαν, στην έδρα τους, το Πρωτάθλημα Ευρώπης.


Περίεργους συνειρμούς κάνω ώρες - ώρες, ε;

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!