Ζωγραφίζοντας την Ριζάρη
Πρώτο μέρος:
Στην Ριζάρη, στο πάρκο, ο κύριος Ηρακλής μέσα στον χειμωνιάτικο ήλιο και το απίστευτο θέαμα των δέντρων γύρω του, ζωγραφίζει. Ο καλύτερος λόγος, για να υπογράψετε την προσπάθεια (όχι, που νομίζατε οτι θα το ξέχναγα, το κείμενο βρίσκεται στο τελευταίο comment) για ανάπλαση των πάρκων μας...
Αξίζει ρε γαμώτο τρία λεπτά δουλειάς απο τον καθένα μας (και ας μην έχει την γκλαμουριά του internet...)!
2 Comments:
**Τα κτίρια της σχολής Ριζάρη γκρεμίστηκαν σε μια νύχτα πάνω σε κάποια πολιτική αναμπουμπούλα. Σε κάθε πολιτική αναμπουμπούλα γκρεμίζονται κι απο μερικά διατηρητέα κτίρια και χτίζονται κι απο μερικά πάρκα ή σκάβονται κι απο μερικες τρύπες στη θέση κάποιων οικοπέδων.
**Το οικόπεδο Ριζάρη έμεινε κάμποσα χρονάκια στην ησυχία του, να ανθίζει με αγριολούλουδα και αγριόχορτα κάθε άνοιξη και να κάνει ο κάτοικος της περιοχής εκεί Πρωτομαγιά αντί να τρέχει στα κατσάβραχα -υπάρχουν και πτωχοί στο Κολονάκι, οι πλούσιοι έχουν μετακομίσει στας Εκάλας.
**Στο οικόπεδο αυτό προκηρύχτηκε διαγωνισμός αρχιτεκτονικός για Οπερα, μπαλέτο και άλλα πολιτιστικά δρώμενα, πολύ ΠΡΙΝ γίνει το Μέγαρο -όλα στο κέντρο της Αθήνας. Το οικόπεδο Ριζάρη γλίτωσε το χτίσιμο, παρ' όλο που ο διαγωνισμός κερδήθηκε και αποζημιώθηκε το γραφείο μελετών που διακρίθηκε.
**Λίγα χρόνια αργότερα, σε σχέδιο αρχιτεκτόνισσας του ΥΠΕΧΩΔΕ έγινε η ανάπλαση, αν και ήταν γνωστό ότι εκεί θα γινόταν σταθμός του ΜΕΤΡΟ. Το χάρηκαν οι περίοικοι αυτό το όμορφο παρκάκι για αρκετά χρόνια.
**Ολο αυτό τον καιρό, ο σύλλογος ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ αγωνίζεται για διάφορα στην περιοχή, ένα απο αυτα και το πάρκο της Ριζάρη. Στην υπόθεση του πάρκου της ΕΣΑ (Πνευματικό Κέντρο Δήμου) και του υπαίθριου θεάτρου πίσω απο το Μέγαρο, έχασε: Εγινε το γκαράζ που εξαφάνισε υψηλή χλωρίδα και θέατρο -φύτεψαν χορτάρι απο πάνω του, ε και;
**Το υπόγειο γκαράζ στο παρκάκι του Ευαγγελισμού το κρατάει με τα δόντια να μη ξεπεταχτεί, ο σύλογος κάθε τόσο οργανώνει μαζώξεις αλλά πολλοί μετακόμισαν απο εκεί και τα νοσοκομεία θέλουν ασθενείς και όχι υγιείς.
**Εχασε και το σταθμό του ΜΕΤΡΟ, αλλά εκεί δεν είχε και πολλά όπλα να πολεμήσει. Το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης το κέρδισε προς το παρόν.
**Το πολιτιστικό συγκρότημα Οπερας, μπαλέτου, κλπ, βρίσκεται στα σκαριά -κατι ακούω τελευταία, αναζωπυρωνεται το μένος των οπερετιστών για Μέγαρο. Δεν έχω κάτι εναντίον της Οπερας, προτιμώ όμως λίγη ανάσα στο ύπαιθρο απο τη κάπνα του φουαγέ.
**Το Μέγαρο θα μπορουσε να καλύψει και τις ανάγκες της Οπερας και του μπαλέτου, μας έφαγε όμως η οικονομία. Αλλά αυτό είναι ένα άλλο αμαρτωλό παραμύθι με πολλούς μάγους.
**Πολεμίστε, πολεμίστε, ο επιμένων νικά, στο τέλος θα δούμε τίνος η επιμονή είναι ισχυρότερη. Ποιος είπε ότι το κράτος είμαστε εμείς; Να του πείτε πως κάνει λάθος. Κράτος δεν υπάρχει, όταν η ανάσα του ενός είναι τροφή για τον άλλο.
ΣΗΜ.1. Ξέρεις πόσες φορές στηθήκαμε μπροστά στις μπουλντόζες; Αλλά, μπορείς να ζεις μια ζωή μπροστά σε μια μπουλντόζα; Χρειάζεται και να ταΐσεις τα παιδιά, λίγο να φας, να κοιμηθείς, να πλυθείς, να πας και προς νερού...
ΣΗΜ.2. Ξέρεις τι είπε ο Τσαρούχης; Οτι «μεγάλος ευεργέτης θα είναι απο τώρα (δεκαετία του '60;) και στο εξής εκείνος που θα γκρεμίζει ένα κτίριο για να το κάνει πάρκο και όχι αυτός που θα χτίζει ένα κτίριο»
ΠΟΡΙΣΜΑ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΥΕΡΓΕΤΩΝ
Υ.Γ.1. Βαρέθηκα να παίζω το Δον Κιχώτη. Αλλο έργο: Να σκάσουν οι αθηναίοι(!!!) ή να κάνουν πάρκα στις ταράτσες. Εγώ αναχωρώ για το χωριό μου.
Υ.Γ.2. Καλό κουράγιο!!!:-)
Aρκούδο μου, σε ευχαριστώ για την ως μή όφειλες, υπενθύμιση!
Σκόπευα να ανεβάσω το μήνυμα της barbarian αύριο μια και "έφυγε" στο αρχείο το αρθράκι!
Σε ευχαριστώ και για την ωραιότατη φωτογραφία, που σημαίνει ότι έκανες τον κόπο και πήγες έως εκεί!
Δημοσίευση σχολίου
<< Home