Δευτέρα, Απριλίου 11, 2005

Σοβαρά μιλάς;

Γίνονται τέτοια πράγματα;

Και εγώ ανησυχώ για την τιμή των μακαρονιών; Για τα γιαούρτια; Για το echelon; Για τον $^%$^%## τον Κωνσταντίνου; Για τον Πάπα;

By all means, είναι καιρός να ασχοληθώ με σοβαρά πράγματα πλέον. Άλλωστε, τα σημάδια υπάρχουν!

Σε τι κόσμο ρε father με έφερες να ζήσω;

(Και εν πάσει περιπτώσει, με έφερες που με έφερες. Ακόμα να μου δώσεις τις οδηγίες χρήσης;)

    .

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

14 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Γιαννάκη άσε τις μαλακίες χρυσό μου και καλά υπεράνω ειδικά ΣΗΜΕΡΑ.
Και καλά πόσο ποταπός είμαι που ασχολούμαι με τον Κωνσταντίνου και ας ασχοληθώ με πιο σοβαρά σήμερα.
ΛΑΜΟΓΙΟ ε λαμόγιο.
ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ, ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ.

ξ

4/11/2005 12:40:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Σας ευχαριστούμε αγαπητέ krie, και όπως έχουμε πει και στο παρελθόν... "μεγάλος να γίνεις, να βγάλεις μαλλιά!"

Αχχχ... μεγαλώνουμε γμτ! :)

4/11/2005 02:49:00 μ.μ.  
Blogger araxtos said...

Είναι 11 Απριλίου σήμερα
Ιστορική μέρα

Arkoude ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

4/11/2005 03:01:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Κοιτάω και εγώ, ε, λοιπόν αραχτέ, το πιο σημαντικό πράγμα που έγινε σαν σήμερα....

...ήταν η γεννησή μου!

Κοίτα και θα το διαπιστώσεις και μόνος σου!

Πόσο δίκιο έχεις λοιπόν!

4/11/2005 03:38:00 μ.μ.  
Blogger Blogarismenh said...

Αρκουδεεεεεεεεεε!!!!Χρόνια Πολλά και καλα.Χαρούμενα γενέθλια!!!

4/11/2005 03:58:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Merci, blogarismeni, merci!

4/11/2005 05:19:00 μ.μ.  
Blogger Taflinel said...

Καλόχρονος, Αρκούδε... :)

4/11/2005 09:07:00 μ.μ.  
Blogger Areth said...

Να σας χαιρόμαστε,
να σας χαίρεστε,
να σας χαίρονται...
:)
Σε περνάω μια μέρα....
είμαι μια μέρα μεγαλύτερη:Ρ

4/11/2005 10:49:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια καλά! Όσο περισσότερα κι ευτυχισμένα γίνεται!

Αυτό με το μικροτσίπ μου το είχαν στείλει σε mail πριν κανά δυο χρόνια κι είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό.. (όπως κι ένα πρόσφατο, το οποίο και θα δημοσιεύσω)
1

4/11/2005 11:39:00 μ.μ.  
Blogger Oneiros said...

Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα, Γιάννη. Όπως κι αν είναι ο κόσμος, εύχομαι να βρίσκεις τις αξιόλογες όψεις του, ή να σε βρίσκουν αυτές :-)

4/12/2005 05:32:00 π.μ.  
Blogger arkoudos said...

Tafl, καλόχρονος, ωραία ευχή μου ακούγεται,

Areth, θα επανορθώσω για το λάθος που δεν έκανα,

wisdom, αυτός ο διαγωνισμός που έχω στο μυαλό μου απο ότι όλοι βλεπουμε θα έχει ελάχιστους συμμετέχοντες, μόνο τους εκλεκτούς,

oneiros, μεταξύ των δύο, προτιμώ να με βρουν: μέχρι τώρα, έτσι έκαναν :)

Σας ευχαριστώ πάλι όλους για τις ανιδιοτελείς ευχές σας :)

4/12/2005 12:27:00 μ.μ.  
Blogger analogio said...

χρονια πολλα, καλα και χαμογελαστα καλε μας αρκουδε!!! ο,τι ποθει η καρδουλα σου!

(αργησα λιγαακι, με εφαγαν οι δρομοι)

4/12/2005 07:13:00 μ.μ.  
Blogger Your Man said...

Άντε και το μάθαμε. Τι θα κάνεις γι αυτό, Γιάννη;

Άντε και χρόνια πολλά, καθυστερημένα.

4/12/2005 07:36:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Έτσι, έτσι, να μοιραστούν και τα δώρα αναλογικά :) χεχεχε!

4/12/2005 11:53:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!