Πέμπτη, Απριλίου 07, 2005

"Αληθινός είμαι, μη κουνάς."

Μια μέρα, έπεσε στα χέρια μου ένα πεντακοσάευρω. Μισο - τυπωμένο.

Στην πραγματικότητα, κάποιος, κάποτε, είχε κάνει δοκιμή έναν εκτυπωτή, και τυπώσανε ένα πεντακοσάευρω - μόνο απο την μία πλευρά όμως. Της αμαρτίας. Απο την άλλη, λευκό, σαν την ηθική.



Μου έμεινε, το κόλλησα στον τοίχο, γελάγαμε - αλλά δεν του έδινε κανένας σημασία. Υστερα μετακομίσαμε, που χώρος για κολλήματα σε τοίχους... Αδικία, όλες οι καλές γελοιογραφίες μου μουχλιάσανε στο συρτάρι.

Το πεντακοσάευρω όμως γλύτωσε την λήθη. Θες για πλάκα, θες για χαβαλέ - βγήκε απο το συρτάρι και έκοβε βόλτες στο γραφείο.

Κυριολεκτώ:

Κάθε πρωϊ που ερχόμουνα στο γραφείο, είχε αλλάξει θέση. Βρε εδώ το άφηνα, εκεί το έβρισκα - σαν τα σαλιγκάρια, δεν είχε πάει μακρυά, αλλά είχε μετακινηθεί. Εφτασα μέχρι και να το τσεκάρω πριν φύγω (πως κάνει ο κόσμος με το αμάξι του;) - το πάρκαρα ε-δώ, είμαι σίγουρος.

Ε, την επομένη, το έβρισκα ε-κεί.

Αναρωτιόμουνα γιατί, μέχρι που ανακάλυψα ότι ο κόσμος έβλεπε το πεντακοσάευρω, ερχόταν μέχρι το γραφείο μου, και το έπιανε για να δει αν είναι αληθινό.

Γι' αυτό και άλλαζε συνέχεια θέσεις.

Εμένα όμως, δεν μου κάνει καμία εντύπωση. Έμαθα να το βλέπω. Δεν με προκαλεί, δεν με συγκινεί.

~

Καμία φορά, σκέφτομαι μήπως το πεντακοσαευράκι μου είναι σαν τα ελλατώματα και τις αρετές μου:

Εγώ, που τα βλέπω συνέχεια, δεν συγκινούμαι. Οταν οι άλλοι τα βρούν πάνω μου, ξαφνιάζονται, και με κουνάνε, να δουν αν είμαι αληθινός.

Προσοχή όμως: το κάνουν μόνο αυτοί που νοιάζονται να με αποκτήσουν. Οι πεινασμένοι. Αυτοί που έχουν φάει, αδιαφορούν εντελώς...

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

8 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Χέστο πεντακοσάευρω. Το γατάκι που κοιμάται είναι ΟΛΑ τα λεφτά. Εγώ αυτό θα χάιδευα να δω αν είναι αληθινό.

Επώνυμος Δειλός

4/07/2005 06:49:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ρε μπας και στο κούναγε ο υπολογιστής που ξύπναγε πουρνό πουρνό από το τηλέφωνο; Για τσέκαρέ το...

4/07/2005 07:00:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Περίεργο, έτσι;
Το «τους χορτάτους μην τους φοβάσαι», το έχεις ακούσει;
Δεν σου έχει κάνει εντύπωση, επίσης, το ότι μόνο σε πεινασμένους επιλέγουμε να κάνουμε focus; Είναι μάλλον ενστικτώδης αντίδραση, δεν εξηγείται διαφορετικά.
Είναι η επιθυμία μας να παίξουμε έναν ρόλο, να έχουμε λόγο ύπαρξης (πάντα αναφορικά με τους άλλους). Επειδή όμως οι καλοί ρόλοι έχουν λίγο-πολύ παιχτεί, είμαστε διαθέσιμοι να κάνουμε οτιδήποτε.

Πιο συγκεκριμένα....Κάθομαι απέναντι σε κάποιον που ξέρω πως πεινάει πολύ, και δίπλα από έναν αλλον που μόλις έχει τελειώσει το φαγητό του.
Ο δεύτερος δεν ξέρω αν έχει προσέξει ότι τον κοιτάζω, γιατί μου φαίνεται πως ετοιμάζεται να κάνει άλλα πράγματα που δεν με έχουν στο πλάνο (πχ. να διαβάσει εφημερίδα). Αυτός που πεινάει όμως, μπορεί και να με έχει κοιτάξει κανα-δυο φορές. Τί κάνω λοιπόν εγώ που θέλω για λίγο έστω την προσοχή κάποιου;
Αχά!
Ο πεινασμένος έχει συγκεκριμένο στόχο..το φαγητό! Θα γίνω, λοιπόν, ο στόχος του! Και θα με αγαπήσει αμέσως!
Δεν με νοιάζει το είδος του φαγητού, θα γίνω όπως με θέλει, ξεροψημένος, ψιλοκομμένος, νερόβραστος, καρβουνιασμένος, μαριναρισμένος, με μυρωδικά, με σάλτσα, πακεταρισμένος και καλοδιατηρημένος! Θα μπω και στο πιάτο στην ανάγκη!..Ωραία!...Σερβιρίστηκα κιόλας! Και μετά;;;;

Και μετά το σερβίρισμα... σειρά έχει η μάσα! (Αυτό το σημείο, δεν το είχα υπολογίσει, αλλά τώρα είναι αργά για να κάνω πίσω.)
Δεν μου αρέσει άλλο πια αυτό το παιχνίδι.Δεν μπορώ όμως να αντιδράσω, γιατί έχει αρχίσει ο πεινασμένος να με καταπίνει.
Αν είμαι λίγο τυχερός ώστε να του αρέσουν τα ψάρια, τότε μπορεί και να του κάτσω με τ’αγκάθια μου στο λαιμό. Αν όμως μεταλλάχτηκα σε φιλετάκι από μοσχαράκι γάλακτος, την έχω πολύ άσχημα!

Ανακεφαλαίωση:
«Ο νηστικός, καρβέλια ονειρεύεται. Το καρβέλι όμως, ονειρεύεται τους χορτάτους.»

Και κλείνοντας, φαγητά όλου του κόσμου, ενωθείτε και φωνάξτε:
«ΜΠΟΡΩ να σας κάνω να με αγαπήσετε, χωρίς να βγάλω την ψυχή μου στο σφυρί;»

Τα σέβη μου, στους καλομαγειρεμένους!

4/07/2005 07:00:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Δειλέ, έχει και αυτό το μερίδιο επιτυχίας του - αλλά ως πιο βαρύ, δεν μετακινείται.

'Η αν μετακινείται, φροντίζει να κουρνιάσει πάλι στην αγαπημένη του θέση...

..πάντως είναι το καλύτερο αγχολυτικό - αμέσως μετά το αληθινό εννοώ.

Steph, λατρεύω που κάποιος με προσέχει - το περίμενα αυτό το σχόλιο απο τους ψαγμένους αναγνώστες/στριές μου...!

papillon, εγώ πάλι έχω το "κανένα μην φοβάσαι"!

4/07/2005 08:40:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Πεινασμένος ή χορτάτος δεν παίζει ρόλο...

Καλό στομάχι να έχεις και όλα τα αντέχεις. Όλα τα καταπίνεις. Όλα τα δοκιμάζεις.

Το σημαντικό είναι να μην σε ξαφνιάσει η γεύση. Ανάλατο, παραβρασμένο, πικρό, πολύ γλυκό... Δεν σου πάει η αίσθηση στον ουρανίσκο. Ίσως να έχεις δίκιο...
Ίσως πάλι άδικο... Δεν είμαι εγώ ο τελικός γευσιγνώστης.

Αληθινός είσαι σίγουρα! Καλοπροαίρετος συνήθως...

Το γατάκι σου πάντως μοιάζει αρκετά "χορτάτο"!!!

Καλή η παρατήρηση του Steph για τον υπολογιστή... Αλλά αλλού ο υπολογιστής και αλλού το πεντακοσάευρο. Αλλού ο παπάς και αλλού τα αμφιά του!(μέγα ζήτημα...)

Όσο για τον papillon... τί να πω! Αυτό που ξέρω είναι ότι κανένας δεν μένει χορτάτος για πολύ. Οπότε όλους θα έπρεπε να τους φοβάσαι. Αλλά ο Αρκούδος μίλησε σοφά για άλλη μια φορά... Κανέναν μην φοβάσαι! Μόνο εσένα καμιά φορά, θα συμπληρώσω εγώ...
Μην βγάλεις τίποτα στο σφυρί. Δεν έχει νόημα έτσι. Ούτε διαφημιστική μαρκίζα μην τυπώσεις. Ο πεινασμένος ή ο πρώην χορτάτος, θα δει το προϊόν θα το θελήσει. Αρκεί να είναι σε διαθέσιμη βιτρίνα.

Καλά να περνάς ΠΑΝΤΑ με κόκκινο!!!
Ανεβάζεις τους σφυγμούς σου και προχωράς με φυσικές διεργασίες στο στάδιο της απεξάρτησης...

Μουτσ!

4/09/2005 08:32:00 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Εγώ λέω να αφήσεις ανοικτό τον υπολογιστή (που θα είναι έτσι κι αλλιώς!) και την web camera και να κάνεις κατάσταση candid camera!

4/09/2005 11:18:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

αρκούδε να τα εκατοστήσεις! χο χο χο ξεμπροστιάζω τα γενέθλιά σου!

4/09/2005 11:51:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Σ' ευχαριστώ φιλαράκι για το ξεμπρόστιασμα! :)))

4/11/2005 02:31:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!