Παρασκευή, Μαρτίου 18, 2005

Swish!

Ξανά πίσω στο καθήκον, τρέχω να προλάβω την ζωή που με προσπέρασε. Να ευχαριστήσω δια τις ευχές σας, δημόσιες και ιδιωτικές, να φορέσω την μπέρτα μου, να πάρω και τα χαρτομάντηλά μου (δεν είμαστε και τελείως καλά, ε) και να πετάξω στους φωτεινούς ουρανούς που μας κάνουν παρέα.

Μαζί με την Άλκιστη Πρωτοψάλτη, που μου χάρισε όμορφες μουσικές στιγμές με τον νέο της δίσκο.

Ατσου. Γειά μας.

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

2 Comments:

Blogger arkoudos said...

Χα. Εσύ και εγώ έχουμε ίδια ακούσματα.

Περίεργο.

"Όλα αυτά που φοβάμαι, είναι ακόμα εδώ.."Χα. Περίεργο.

Να δώσεις φιλιά στην μικρή.

3/18/2005 07:46:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλώς μας ξαναήρθες!

Ο δίσκος είναι όντως συγκλονιστικός - και κάθε φορά που τον ακούω βρίσκω και κάτι καινούργιο. Πάντως, νομίζω το αγαπημένο μου είναι το 'Προλαβαίνω', αυτό το 'Μια στιγμή μεχρί να έρθει το ταξί / προλαβαίνω τη ζωή μου να διαλύσω' και τα περί Κυριακής, δεν ξέρω, κάτι μου κάνουν...

Αχ!

Την έχεις δει με τη Γαλάνη? Το πρόγραμμα είναι υπέροχο.

Δ/

3/18/2005 10:01:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!