Δευτέρα, Φεβρουαρίου 28, 2005

Αηδία.

Οχι η πράξη, προφανώς, αλλά το κείμενο που την συνοδεύει.

Α-η-δί-α.

Επιπλέον, στον δικτυακό τόπο της Unisef, δεν βρήκα αντίστοιχο Δελτίου Τύπου. Το ξέρουν εκεί;

NewsFlash. Μετά απο έρευνα, ανακάλυψα οτι όντως είναι δελτίου τύπου της Unisef. Απλώς δεν έχει ακόμα περαστεί στον δικτυακό τόπο. Αυτοί, έχει μία λογική να γλύφουν, και λόγος δεν μου πέφτει 'μένανε.

Αλλά παρόλα αυτά, επιμένω: το κείμενο είναι σιχαμερό. Με 5.000$, φθηνά την αγόρασε την διαφήμιση ο τύπος.

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

7 Comments:

Blogger J95 said...

Νομίζω πως κάνεις λάθος.

3/01/2005 01:28:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Φίλε Δημήτρη. Δεν έχω αντίρρηση, γνώμη είναι, μπορεί να κάνω λάθος.

Θα μου εξηγήσεις όμως γιατί; Που;

Γιατί εγώ διαβάζοντας για την "μεγαλοψυχία Του", που "σε μια εποχή θρησκευτικών και ηθικών αμφισβητήσεων", προσέφερε 5.000 δολάρια, κάτι παθαίνω.

Αλλά ξέχασα. "Τα χρήματα αυτά, επειδή εκεί σε αυτόν τον ιερό και ιστορικό χώρο όλα είναι ξεκάθαρα, προέρχονται από τιμητικό βραβείο που απονεμήθηκε στην κορυφαία προσωπικότητα της χριστιανοσύνης για τις ενέργειες, την ευαισθησία και το ενδιαφέρον Του σε θέματα περιβάλλοντος".

Απο την τσέπη του τα έδωκε; Του τα δώσανε, "για τις ενέργειες, την ευαισθησία και το ενδιαφέρον Του σε θέματα περιβάλλοντος".

Εκτός και αν αποτελεί έκπληξη που ένας Οικουμενικός Πατριάρχης δεν έβαλε στην τσέπη του τα λεφτά.

Λοιπόν, για να πω τι με ενοχλεί:

Πρώτον, αυτό το Του, που επαναλαμβάνεται διακριτικά, σε όλο το άρθρο.

Δεύτερον. Χαίρομαι για την αγιότητά Του, που αναγνωρίζεται η προσφορά Του, και η μεγαλοσύνη Του. Αλλά οτι ένας ιερωμένος βοηθάει δεν είναι λόγος για τέτοιο γλυψιμο, not in my book, όσο καλός και άγιος να είναι ο τύπος. Είναι καθήκον του, όχι παράπλευρη λειτουργία της αγιότητάς του.

Τρίτον. Να μην είναι έτσι τα πράγματα. Να είμαι εγώ προκατειλημένος και μυστήριος, κανένα πρόβλημα. Δεν σε προβληματίζουν αυτά τα "Σε μια εποχή θρησκευτικών και ηθικών αμφισβητήσεων" και "Τα χρήματα αυτά, επειδή εκεί σε αυτόν τον ιερό και ιστορικό χώρο όλα είναι ξεκάθαρα"; Τα σχόλια είναι της Unisef που ανακάλυψε ότι περνάμε εποχή αμφισβητήσεων και εκεί όλα είναι ξεκάθαρα;

Γνώμη μου; πρόκειται για ένα αισχρό και εμετικό κείμενο, που προσπαθεί (χωρίς καν να κρατήσει τα προσχήματα) να κάνει σύγκριση μεταξύ των δύο εκκλησιών, και να "αγιοποιήσει" τον Οικουμενικό Πατριάρχη. Για οποιουσδήποτε λόγους και αν έχει γίνει, είτε με την ανοχή του Πατριαρχίου, είτε εν αγνοία του, είτε με παραγγελία του, πίσω απο αυτή την κίνηση υπάρχει δόλος.

Και εξοργιζομαι, χωρίς να είμαι υπερσπιστής της Ελλαδικής Εκκλησίας. Τουναντίον.

Αλλά πάλι, μπορεί να είμαι έτσι μυστήριος εγώ. Γιατί πιστεύεις οτι κάνω λάθος;

3/01/2005 01:56:00 μ.μ.  
Blogger dgalanis said...

πάντως αρκούδε οφείλεις να ομολογήσεις ότι 5.000 δολάρια είναι καλύτερα από τις γούνες και τις περούκες και τα στρινγκ που έστειλε η εκκλησία της ελλάδας στα θύματα του τσουνάμι

3/01/2005 05:42:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Επειδή είπαμε ότι ο καιρός γυρίζει, περνάω ν'αφήσω τα σέβη μου. Η "αηδία" ήταν ένα δέλεαρ.

Δοξασμένη Παρθένα μου, μπλέξαμε τα θυμιατήρια μας, τα ξαναμμένα τέκνα σου!

3/02/2005 07:43:00 μ.μ.  
Blogger J95 said...

Λοιπόν:
α) Αφ' ενός δε νομίζω ότι ο Πατριάρχης έχει ανάγκη από διαφήμιση. Δεν είναι showman σαν μερικούς-μερικούς. Βασικά η "πεθερά" μου τον γνωρίζει προσωπικά (την πάντρεψε όταν ήταν ακόμα απλός ιερέας) και δεν είναι τέτοιος τύπος. Αλλά και να ήταν, σίγουρα θα έδινε πάνω από 5000 αν ήθελε να διαφημιστεί. Αυτό είναι και το βασικό μου επιχείρημα και επειδή αναγνωρίζω ότι είναι υποκειμενικό έβαλα εκείνο το "νομίζω" :).
β) Τα 5000 δολλάρια λέει ότι προέρχονται από κάποιο βραβείο, οπότε μια χαρά, ούτε καν τα λεφτά του βραβείου δεν κράτησε.
γ) Μάλλον σαν διαφήμιση της UNICEF και της Λόλας Νταϊφά και όχι του Πατριάρχη μου φαίνεται το όλο πράγμα: "Uau, mas dehtike o patriarchis, tha skasi apo ti zilia tis i Gianna".

3/03/2005 03:07:00 μ.μ.  
Blogger J95 said...

Το κείμενο βέβαια είναι όντως αποκρουστικό και μάλλον έχει συνταχθεί από κάποιο ανθυποτσουτσέκι του Pathfinder, εξ ου και το "Παναγιότατος".

3/03/2005 03:09:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Αν και λίγη σημασία έχει, βρήκα το Δελτίο Τύπου και είναι Unisef (http://www.unicef.gr/oldpress/2005/dt1205.php)

Οπότε ο path (που τα ξέρω τα παιδιά), με τέτοιες μαλακίες -υποτίθεται ότι- δεν ανακατεύονται)

Εχεις δίκιο: το σχόλιο περί φθηνής διαφήμισης ήταν άσκοπο. Μάλλον κάποιο ανθυποτσουτσέκι την έχει κάνει την λαμογιά - αλλά και έτσι, πάλι βρωμάει συμφέρον (αν όχι βλακεια)...

3/03/2005 03:20:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!