Πέμπτη, Φεβρουαρίου 24, 2005

Πολύ - πολύ προσωπικό (2)

Εχθές, τα είχα πάρει. Ήμουν πολυ θυμωμένος. Ανέβασα ένα post που τα έλεγε ακριβώς όπως τα ένιωθα - αλλά όσο πιο πολύ το έβλεπα, τόσο πιο πολύ θύμωνα που κατέληξα τόσο θυμωμένος.

Και τροφοδοτούνταν τόσο αυτή η διαδικασία, που τα παράτησα και το κατέβασα.

Να πα' να γαμηθεί.

Αλλά το παράπονο μένει. Η αδικία είναι εδώ, στο πετσί μου. Ρε γαμώτο, δεν αισθάνομαι οτι έχω δώσει σε κανέναν το δικαίωμα με την συμπεριφορά μου να μου συμπεριφέρεται έτσι.

Για να δούμε πως μεταφράζεται αυτό το 'έτσι'.

Υπάρχουν μερικοί αντρες που γαμούν, και φεύγουν. Δεν επενδύουν συναίσθημα, αισθήματα, τίποτα. Ως εδώ, καλά. Μαγκιά τους.

Για να το κάνουν, ψήνουν 'αθώες' κορασίδες. Παραμύθι, "σ' αγαπάω", ή κάτι παρόμοιο για τις ρομαντικές, εξήγηση του τύπου "τέτοιος είμαι και σε όποιον αρέσω" στις πιο 'ψαγμένες'.

Θες έτσι, θες αλλιώς, πέφτουν.

Εν γνώση τους, και ως εδώ καλά επίσης.

Στη πραγματικότητα όμως, ζητάνε κάτι παραπάνω - οι κορασίδες. Πιστεύουν ειλικρινώς και βαθιά μέσα στην καρδιά τους ότι για αυτήν θα γυρίσει αυτός ο σκληρός άντρας, το αντράκι, και θα τις αγαπήσει. Οτι πίσω απο την δική τους φούστα θα τρέξει. Οτι αυτές αξίζουν παραπάνω απο τις άλλες, οτι θα τον πείσουν για αυτό.

Αυθυποβολή, μοιρολατρεία, ανάγκη για επιβεβαίωση, όπως και να το πεις, είναι αυθόρμητο, βγαίνει και βαράει - κάποια στιγμή πάνω στην πραγματικότητα:

Το μόνο που ήθελε ήταν να γαμήσει και να φύγει.

Στους έρωτες την κοπανάει ά-με-σα.

Πιο σκληρή η πραγματικότητα απο το όνειρο, η κοπέλα πληγώνεται.

Οκ. So far η ιστορία δεν με αφορά.



Τα τελευταία χρόνια συναντώ διαρκώς τέτοιες κοπέλες. Κοπέλες όπου το όνειρο του να ρίξω το αντράκι "που γαμεί και φεύγει" έχει γίνει αυτοσκοπός. Δεν τους τυχαίνει, τον αναζητούν. Τον έχουν ανάγκη.

Για να τον βρουν απλώνουν τα δίχτυα τους. Λένε σε όλους τους πιθανούς υπόπτους "σ' αγαπώ" και "σε έχω ανάγκη" και "μου λείπεις" και "σε σκέφτομαι".

Αν τις αγαπήσει τελικά, δεν είναι το αντράκι. Οπότε δεν κάνει. Οπότε, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο την κοπανάνε.



Δεν μου λέτε ρε μαλακισμένες, γράφει πουθενά πάνω μου οτι είμαι το αντράκι; Γράφει πουθενά πάνω μου οτι είμαι ο γαμώ και φεύγω; Οτι δεν επενδύω συναισθήματα; Οτι δεν μοιράζομαι;

Αμα παίξεις με την καρδιά μου μωρη αρχίδω, επειδή δεν είναι από σίδερο, όπως την έχουν τα αντράκια, αλλά είναι ευαίσθητη όπως την έχουμε εμείς οι υπόλοιποι, άμα την πιάσεις άγαρμπα, θα τσαλακωσει. Θα σκιστεί.

Θα με γαμήσεις.

Και ξέρετε ποιο είναι το πρόβλημα; ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ ο καριόλης οτι δεν είμαι αντράκι. Οτι δεν ανήκω σ' αυτήν την κατηγορία αντρών. Οτι είμαι άλλο πράγμα, θέλει άλλη αντιμετώπιση.

Η δικιά μου η καρδιά, θέλει άλλη προσοχή. Αν επενδύσω σε σένα, θα με γαμήσεις άμα μου πεις "ας το αφήσουμε καλύτερα".

Γιαυτό και επενδύω αργά. Σπάνια. Σχεδόν ποτέ. Οι φίλες είναι φίλες - αλλά το παραπάνω είναι ιδαίτερα δύσκολο για μένα.

Οποτε; Δεν καταλαβαίνετε οτι δεν είμαι για δοκιμές; Δεν υπάρχει μυστήριο εδώ, σας το έχω ξεκαθαρίσει και παλιότερα:

Και ξεκαθαρίζω: Δεν αγαπάω αν δεν με αγαπούν. Δεν αγαπάω επειδή με αγαπούν. Δεν τάζω λαγούς με πετραχείλια. ΔΕΝ ΛΕΩ ΨΕΜΜΑΤΑ. Δεν λέω σ' αγαπώ για πλάκα. Ξέρω τι θέλω - γι αυτό δεν κάνω πίσω. Αν δεν ξέρω τι θέλω, το λέω: δεν ξέρω τι θέλω. Κα-θα-ρά, με λόγια ΚΑΙ με πράξεις. Δεν πηδιέμαι με την μία και λέω σ' αγαπώ στην άλλη. Δεν σκέφτομαι ΚΑΝ την πρώην όταν είμαι με την νυν. Αν μου συμβεί, σπάνιο αυτό, είμαι ειλικρινής. Και ή φεύγω και απο τις δύο, ή απο την μία. Αφιέρωνομαι, γαμώ το κερατό μου, πλήρως, σε αυτό που νιώθω για σενα. Δεν ακούω τους άλλους, τους αρέσεις ή όχι. Ακούω ΜΟΝΟ εμένα και σένα. Δεν παίζω παιχνίδια. Δεν δοκιμάζω τον έρωτα καμιάς - δεν το έκανα ΠΟΤΕ.
Αυτό κάνω εγώ, αυτό περιμένω και απο αυτήν. Αυτό, και τίποτα άλλο.

Δεν είναι ξε-κα-θα-ρο; Πως αλλιώς να το πω;

Πουτανιές, παιχνίδια, γαμιέμαι με άλλον και 'αγαπάω' εσένα και τέτοια, δεν προβλέπονται.

Σας είναι πολύ; Σας είναι δύσκολο; Δεν είναι στο κέφι σας;

Μην σώσετε και 'ρθείτε.

Αρκετά βάσανα πέρασα.




Υ.Γ. Ισχύουν τα ίδια με το χθεσινό. Όποιος θέλει να κάνει σχόλιο, με mail. Δεν απαντάω σώνει και καλά αν δεν έχω όρεξη - και τις τελευταίες μέρες δεν έχω. Οποτε μου την δώσει, θα έχει την ίδια τύχη με το προηγούμενο, θα κατέβει.

Δεν ειμαι μόνο καλός άνθρωπος, αν ξαφνιαστήκατε. Τα παίρνω και εγώ κάπου-κάπου.

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

0 Comments:

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!