Τρίτη, Φεβρουαρίου 07, 2006

w800 vs k750



Μετά απο τις προτάσεις των ...αναγνωστών, το σκηνικό άλλαξε: το πολυαναμενόμενο k750, έδωσε την θέση του στην έρευνα αγοράς του w800.

Το w800 είναι σχεδόν ίδιο σε λειτουργικότητα, με μεγαλύτερη κάρτα μνήμης δώρο (που ασφαλώς απο μόνο του δικαιολογεί την διαφορά τιμής, και το φέρνει στα ίδια σχεδόν επίπεδα), και διορθώσεις σε ψιλολεπτομέρειες με το k750.

Και βέβαια, μπορεί να λειτουργήσει ως media box (mp3 και ραδιόφωνο) χωρίς να είναι απαραιτήτως ανοιχτό ως κινητό (ωσσανά).

Η διαφορά της τιμής, απο τα 100€ περίπου που είχε όταν ανακοινώθηκε, έπεσε στα 60€.

Μέχρι σήμερα το πρωϊ, πάντως (απο αύριο έχω δικαίωμα επιδότησης), τίποτα ενδιαφέρον δεν εμφανίστηκε.

Σήμερα το πρωϊ, πηγαίνοντας να πληρώσω στην Cosmote τον λογαριασμό, τους ρώτησα για την διαφορά τιμής των δύο κινητών:

"Το k750 έχει 366€, το w800 έχει 422€"

Ορίστε;!

Μόλις εχθές, (αφού με είχαν βάλει στο κλιμα ο George και ο Sergei) είχα πάει σε Πλαίσιο και e-Shop και είχα βρει τιμές:

Το w800 έχει 359€!

Πιο φθηνό και απο την τιμή της Cosmote για το (κατώτερο, εν πάσει περιπτώσει) k750!

(Και, από την όλα-τα-ακούω Vodafone, 399€!)

Οπότε, βάζω το μυαλουδάκι μου να δουλέψει, και λέω:

Η Cosmote μου λέει, πάρε απο μένα που σου κάνω και επιδότηση, αλλά μου το πουλάει τόσο πιο ακριβό, όσο η επιδότησή μου!

Περισσότερα, αύριο. Αλλά, σας το λέω, αν η διαφορά είναι μικρή, προτιμώ να τα σκάσω στο e-shop, και να μεταφέρω το νουμερό μου στην ....Q!

Κατηγορία: Τεχνολογiα

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

1 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

Εχω αλλάξει 6-7 μάρκες, τώρα έχω ένα ... Mitsubishi! (καλό είναι). Τα Ericksson είχαν πάντα τις καλύτερες μπαταρίες και τα χειρότερα μενού. Τα Nokia είναι τα πιο εύκολα στη χρήση, αλλά ζημιάρικα. Τα Siemens είναι πολύ ανθεκτικά σαν συσκευές, αλλά πολύπλοκα επίσης. Αλλά για να σας πω την αλήθεια, ποτέ δεν άλλαξα κινητό επειδή βγήκε ένα καλύτερο, αλλά επειδή είχα επιδότηση ή το παλιό χάλασε...!

2/07/2006 05:55:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!