Παρασκευή, Φεβρουαρίου 03, 2006

k750i

Μέχρι τώρα, σας τα λέω αφού τα πάρω - τώρα λέω να κάνω την έκπληξη και να σας το πώ πριν το αγοράσω:

Την επόμενη εβδομάδα, πρώτα ο Θεός, θα πάω να αγοράσω ένα Sony Ericsson K750.

Και αυτό, γιατί θέλω απο το κινητό μου: Ραδιόφωνο (με RDS!), mp3 player, εξωτερική μνήμη, καλή φωτογραφική (2 mega pixels), Java και bluetooth.

Για να γίνω πιο σαφής, το μόνο που δεν θέλω να έχει είναι κινητό (αλλά δεν μπορώ να το αποφύγω...)

Παρένθεση: Δεν είναι ειρωνία να το ανακοινώνω αμέσως μετά "το αυτί των 100" της Vodafone? Είναι, όση ειρωνία είναι να πιστεύει κανείς, σοβαρά, την ψευδαίσθηση οτι μόνο τους 100 ακούγανε - και όχι τους συνομιλητές τους. Κλείνω την παρένθεση.

Κ750 που λέτε. Και εδώ σας θέλω: Έχετε καλύτερη πρόταση στο μυαλό σας. Κάποιο κινητό που εγώ δεν έχω πάρει χαμπάρι οτι κυκλοφορεί;

Ή ακόμα καλύτερα: το έχει κανείς απο εσάς να μου δώσει τίποτις συμβουλές;




Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

7 Comments:

Blogger John Karakatsanis said...

Αρκούδε,

Η επιλογή σου είναι πολύ καλή.
Δεν το έχω εγώ, το έχει όμως ένας κολλητός μου. Το πήρε το καλοκαίρι και όπως καταλαβαίνεις στις διακοπές του δώσαμε και κατάλαβε.

Οι φωτογραφίες που βγάζει το K750i είναι άψογες χωρίς υπερβολή, όπως και τα βιντεάκια (πολύ καθαρά). Μέχρι τώρα δεν του έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα κλπ, όλα καλά.

Το μόνο που με χαλάει είναι ο κάπως "συντηρητικός" σχεδιασμός του.. και επίσης ότι δεν έχει λειτουργικό symbian και ΔΕΝ υποστηρίζει αρχεία και εφαρμογές .sis (γι΄ αυτό και εγώ έχω το Nokia 6670 - μόνο που δεν έχει ραδιόφωνο!)..

Προκαταβολικά καλορίζικο !!

2/03/2006 06:32:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Το έχω πάρει εδώ και μήνες και είμαι πολύ ευχαριστημένος! Εντυπώσεις.

2/03/2006 07:00:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Thanks Mike, έκανα και comment στο Post σου με μερικές έξτρα πληροφορίες....

2/03/2006 07:19:00 μ.μ.  
Blogger PsyxiatroZ said...

ρίξε και μια ματιά στο panasonic vs6 αν θες... δεν είναι τόσο gadget... αλλά είναι πιο στυλάτο :P και πιο φθηνό... (αλλά έχει μόνο 32ΜΒ μνήμη και δεν δέχεται καμία κάρτα μνήμης) damn

2/03/2006 09:10:00 μ.μ.  
Blogger Your Man said...

Όταν το έψαχνα το θέμα, μέσα Νοέμβρη, δε το έβρισκες πουθενά λόγω έλλειψης.

Κι έτσι πήρα το W800i που είναι το ίδιο με κάτι εξτρά παραπάνω. Τότε είχε 424 ευρώ (μετά το βρήκα στο eshop.gr ή στο shop21 με 40 ευρώ λιγότερα).

2/04/2006 03:51:00 π.μ.  
Blogger arkoudos said...

Ο sergei με καταλαβαίνει πράγματι καλά, και ρίχνοντας μία ματιά στο w800, το γεγονός οτι είναι player και χωρίς το κινητό, μου φάνηκε φο-βε-ρά ενδιαφέρον. Είναι βέβαια λίγο πιο ακριβό, και δεν είμαι σίγουρος τι χάνω απο το k750 - αλλά να είσαστε σίγουροι οτι θα ενημερωθώ....

Οσο για το Vodafone live, κάνετε πολύ καλά που το διαδιδετε - υπάρχει κόσμος που δεν ξέρει τις επεμβάσεις της Vodafone στο πρόγραμμα των κινητών..

2/06/2006 01:35:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Xairetai!! paidia apogohteythka ,eixa skopo na parw to k750i omws se V live... mhpws exete idea poies epiptwseis exei ayto sto menu tou sygkekrimenou kinhtou??

5/18/2007 01:53:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!