Τετάρτη, Φεβρουαρίου 01, 2006

arkoudos.com



Εδώ και λίγο καιρό, έχω κλείσει το domain arkoudos.com για το blog.

Έγινε μόνο και μόνο γιατί σκεφτόμουν (ακόμα σκέφτομαι δηλαδίς) να αλλάξω blog (υπάρχουν πολύ καλά δωρεάν στην αγορά) και δεν ήθελα να σας χάσω.

Απο εδώ και μπρος λοιπόν, αν γράψετε arkoudos.com, θα έρθετε στο blog μου.

Αν έχετε και καμιά ιδέα για *δωρεάν* blog, τραβάτε στα comments να με το πειτε και μένα.

Βρήκα το http://my.opera.com, πολύ ωραίο και με πολλά καλούδια - αλλά δεν με αφήνει να πειράξω τον κώδικα, το οποίον ανεπίτρεπτον καθώς μ' αρέσει να ζουζουνίζω την html.

Anyway, νέα διεύθυνση, ίδια κόλπα.

Πι-εΣ: Και ετοιμάζω και δωράκι που (ελπίζω να) εκτιμήσετε δεόντως.

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

3 Comments:

Blogger S G said...

wordpress και ξερο ψωμι!

και αφου εκλεισες και το ονομα αρκουδος γιατι δεν χωνεις το wordpress κατευθειαν εκει, αντι να ψαχνεις σε δωρεαν μερη? Δεν χρειαζεται πολυ χωρο, με γυρω στα 4 ΜΒ μαλλον εχεις χωρεσει ολο το τωρινο σου μπλογκ...

2/01/2006 06:47:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πάντως κι εγώ wordpress χρησιμοποιώ και είναι πολύ καλό. Είμαι πολύ ευχαριστημένη μέχρι στιγμής.

2/01/2006 07:26:00 μ.μ.  
Blogger Αταίριαστος said...

Κι εγώ ψηφίζω WordPress το οποίο χρησιμοποιώ και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος. Κάποια πράγματα τα κάνεις αν πειράξεις τον κώδικα php (αν ξέρεις html δεν θα έχεις πρόβλημα). Όσο για φιλοξενία, σε δικό σου domain δεν θα βρεις τζάμπα αλλά υπάρχουν ξένες εταιρείες σχεδόν τζάμπα (καμιά 20αριά ευρώ πληρώνει ο Σπασίκλας (blog.versutia.net) ετησίως ενώ εγώ σε ελληνική 120!)

2/01/2006 11:28:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!