Παρασκευή, Φεβρουαρίου 03, 2006

Μητρώο 13



Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κύριο Νταλαμπύρα (δεν αστειεύομαι) για το mail που μου έστειλε.

Με βοήθησε να πάρω μία απόφαση που καθυστερούσα, καθώς δίσταζα:


Να βάλω το όνομά μου στο μητρώο 13 της Aρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Περισσότερα, εδώ.

Μόλις όμως έλαβα ένα email, απο Ελληνική εταιρεία, και έφαγα ένα ολόκληρο λεπτό για να καταλάβω γιατί έστειλαν σε μένα τέτοιο mail...

...μέχρι που κατάλαβα οτι ήταν spam.

Το παραθέτω, για να του κάνω την (αρνητική) διαφήμιση που τόσο ζητάει:

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρία μας ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με αναλώσιμα, ανταλλακτικά και πωλήσεις φωτοαντιγραφικών μηχανών

Infotec-Nashuatec-Ricoh-Lanier καινούργια και ανακατασκευασμένα σε τιμές χονδρικής.

Για οποιαδήποτε πληροφορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλ. 2410-253327 κιν. 6972-866425 ή μέσου e-mail info@dalabiras.gr ή επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας στο www.dalabiras.gr

Μέχρι 28-02-2006 υπάρχει προσφορά στα κάτωθι φωτοαντιγραφικά.

Nashuatec CS513d με σύνδεση δικτύου... τιμή 2200+φπα

Lanier 5455... τιμή 1900+φπα

Infotec 4451MF... τιμή 1300+φπα


Με εκτίμηση

Νταλαμπύρας Ε. Νικόλαος
Ναι.. μην χάσουμε την προσφορά των 2200+φπα. Να τρέξουμε.

*

Βάζοντας το όνομά μου στο Μητρώο 13 της Αρχής, μπορώ να καταγγείλω τον οποιονδήποτε την αγνοεί, και αυτή με την σειρά της θα επιβάλλει κυρώσεις.

Οι εταιρείες (και έχω αρκετούς managαραίους αναγνώστες απο ότι φαίνεται) είναι υποχρεωμένες να τσεκάρουν την λίστα:

Οι υπεύθυνοι επεξεργασίας των σχετικών αρχείων έχουν την υποχρέωση να συμβουλεύονται πριν από κάθε επεξεργασία το εν λόγω μητρώο και να διαγράφουν από το αρχείο τους τα ανωτέρω πρόσωπα.

Αν παρά ταύτα συνεχίσουν την ανεπιθύμητη προώθηση των προϊόντων τους και των υπηρεσιών υπόκεινται, κατόπιν σχετικής καταγγελίας των προσώπων που ενοχλούνται και περιλαμβάνονται στο πιο πάνω μητρώο, σε κυρώσεις που μπορεί να επιβάλει η Αρχή.

Αφορά email, κινητά (εκεί είναι το μεγάλο γλέντι), και κανονικό ταχυδρομείο.

Γενικά, τσεκάρετε το site της Αρχής. Είναι εντυπωσιακό πόσα πράγματα μας έχουν ξεφύγει που έχουν νομοθετηθεί, και απο τα οποία προστατευόμαστε. Μία πραγματικά εξαιρετική ποιοτικά δουλειά.

Στο επόμενο επώνυμο ελληνικό spam mail, που θα στείλουν στο προσωπικό μου e-mail (όχι του αρκούδου, εννοείται), θα γελάσουμε πολύ. Και αν έχουμε φαινόμενα spam sms, σας εγγυώμαι οτι θα κλαίμε απο τα γέλια.

Καλωσήρθατε στην νέα εποχή.

Update: Ο εν λόγω κύριος απάντησε με το καθιέρωμένο του spam mail. Μαζί με αυτό, άλλο ένα ελληνικό spam mail έκανε την εμφάνισή του, απο την εταιρεία Facceti. Καθώς η αποστολή έγινε στο ίδιο email είμαι σχεδόν σίγουρος οτι κάποιος κάνει λίστες με email μέσω blogs και την πουλάει μετά σε ανυποψίαστους ηλίθιους ιδιοκτήτες... Be aware συντροφοι - μας... καταγράφουν! :)

Update: Η Καθημερινή είχε ασχοληθεί με αυτο το θέμα, κυρίως την τηλεφωνική παρενόχληση. Στο άρθρο της «Eλεος, μη μας τηλεφωνείτε άλλο...», έχει ενδιαφέρον η απάντηση των πολιτών στο κύμα των τηλεφωνικών επιθέσεων...

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

4 Comments:

Blogger e-Lawyer said...

Υπάρχει όμως κι ένα πρόβλημα. Όπως θα δεις στο Μητρώο δεν υπάρχει πεδίο για να δηλώσεις το μέηλ σου, στο οποίο οι διαφημιζόμενοι δεν θα πρέπει να αποστέλουν διαφημιστικά μηνύματα... Για αυτό προτείνω εκεί που λέει "Διεύθυνση" και εννοεί τη διεύθυνση κατοικίας, εμείς να βάζουμε και την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (εντάξει είναι λίγο ευρεία ερμηνεία, αλλά αυτό θά έπρεπε να το είχε προσέξει και η ίδια η Αρχή).

2/03/2006 05:51:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Το έλυσα - τρόπος του λέγειν: έβαλα έξτρα πεδία στο Word :)

Την Δευτέρα με το καλό, θα επικοινωνήσω με την Αρχή, για να μάθω αν και εφόσον καλύπτομαι στην πράξη μου αυτή.

Λογικά όμως, πρέπει. Πάντως υπόσχομαι να μην κυνηγήσω κανέναν νομικά - μέχρι την Δευτέρα :)

2/03/2006 05:57:00 μ.μ.  
Blogger John Karakatsanis said...

Αρκούδε μαζί σου!
Γουστάρω! Κράξτους όλους! Έτσι τους κράζω και εγώ, μόνο που σε ένα από τα τελευταία spam που έλαβα (περί "εργασίας από το σπίτι" και το δημοσίευσα στο blog δεν έβαλα όλα τα στοιχεία τους - βλακεία μου - δε θα το ξανακάνω).

Περιμένω νέα τη Δευτέρα σχετικά με το αν η ενέργειά σου να βάλεις πρόσθετο πεδίο στο word με το email σου είναι οκ και δεν υπάρχει πρόβλημα και μετά θα το κάνω και εγώ αυτό αν είναι).

2/03/2006 06:55:00 μ.μ.  
Blogger Your Man said...

Άσχετο.

Ο εν λόγω κύριος μου έστειλε email ρωτώντας με τι consulting μπορώ να του κάνω.

Όντας πνιγμένος ως εδώ, δεν έδωσα καμία δωρεάν συμβουλή όπως κάνω/έκανα συνήθως σε πελάτες που πραγματικά βλέπω πως έχουν σκοπό να πληρώσουν μετά για consulting και δεν μου τρώνε απλά το χρόνο.

Του έστειλα τις τιμές μου, μου απάντησε πως δεν έπρεπε να του στείλω τις τιμές μου χωρίς να κάτσω να τον ακούσω πρώτα και ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΜΕΡΑ.

Και μπαίνω τώρα εδώ και διαβάζω Νταλαμπύρας και μένω!

2/04/2006 03:49:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!