Τετάρτη, Μαΐου 25, 2005

Sit back and enjoy

Νιώθω ήρεμος, ρηλάξ που λέμε εκεί στο χωριό μου.

Έβλεπα ένα-ένα τα blog να κλείνουν - άλλα να μαζεύονται βγάζοντας μία είδηση την εβδομάδα (και αν) και αναρωτιόμουν "είναι δυνατόν; εγώ έχω τόσα να πω..."

Εχω, αλλά έχω βρει και που να τα πω.

*

Βρήκα και άλλο "θέμα", τρίτο μετά τους Ρέμους και τις ΕΡΤοπασχαλίδες, αλλά θα με πείτε γκρινιάρη, και δεν είναι αλήθεια.

Θα περιμένω λίγο, άλλωστε δεν επείγεται.

Στο μεταξύ, λέω να αράξω λίγο.

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

1 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Άκου "έχω βρει και πού να τα πω"!!Άκου!!! Και τί το πετάς έτσι ρε φίλε! Σου μοιάζουμε για ισορροπημένοι;;;; @@#$%&*@!!@$%#@@!$%&**@##@ Λίγο θέλουμε για να φουντάρουμε...μη μας σπρώχνεις κι εσύ!
"Έχει βρει" λέει...το κέρατό μου πρωί-πρωί!


ΥΓ. Θα τα πω στον τοίχο! Ε, μα πια!

5/27/2005 10:20:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!