Δευτέρα, Μαΐου 23, 2005

Παπαβρίζω!

Συνεχίζοντας μια εξαιρετική παράδοση, την θέση του Ρέμου, παίρνει η κα-τα-πλητική, μο-να-δι-κή, α-νε-πα-νά-λη-πτη επιτυχία της Έλενας Παπαρίζου.

Και όταν βγήκε το αποτέλεσμα, ως άνοστος, αχώνευτος, μικρομίζερος Ελληνάρας, το πρώτο πράγμα που είπα ποιό ήταν;

"Δηλαδή, τώρα δικαιολογήθηκαν τα 14.000 ευρω της Πασχαλίδου;"

Θυμίζω:

[...]"Σας το λέω λίγο έντονα, διότι έχω ενοχληθεί πάρα πολύ απ’ όσα έχουν γραφτεί για την κ. Πασχαλίδου και τον μισθό της", πρόσθεσε, χαρακτηριστικά, ο κ. Παναγόπουλος, διευκρινίζοντας ότι η σύμβαση της κ. Πασχαλίδου ήταν δύο εξάμηνα για να δουλεύει στην ΕΡΤ ως συνεργάτης και στην εργασία της προσετέθη η Eurovision.
[...]
"Αν αυτό θεωρείται σπατάλη, να μου το πείτε και μένα να το ξέρω", είπε, χαρακτηριστικά, ο πρόεδρος της ΕΡΤ. [...]


Αλλά και επίσης:

[...]"Πράγματι, αν βάλετε το 14 επί 6 μήνες είναι 84.000 ευρώ, αλλά αυτός είναι ο μισθός της. Καμμία σχέση με την Eurovision, καμμία σχέση με οτιδήποτε άλλο. Η κ. Πασχαλίδου προϋπήρχε στον σταθμό και υπάρχει στον σταθμό, άρα είναι, αν θέλετε, σωστότερη εκμετάλλευση ανθρώπινου δυναμικού στην προκειμένη περίπτωση". [...]


Σωστά.

Θυμίζω επίσης και το εξής:

[...]Σύμφωνα με όσα είπε ο κ. Παναγόπουλος τα έσοδα θα είναι περίπου 1.000.000 ευρώ και τα έξοδα περίπου 600.000 ευρώ. [...]


Όπου όλοι συμφωνούμε οτι στην ΕΡΤ, αφού υπάρχουν 400.000 ευρώ έσοδα καθαρά, είναι ευχαριστημένοι. Ανεξαρτήτως αν θα μπορουσαν να είναι 450.000. Λεφτά άλλωστε έχουμε - σωστά;

Σω-στά λέ-ω;;;

Αυτά με την Πασχαλίδου και τον μισθό της, γιατί σε αυτά τα πράματα είμαι λίγο κακομοίρης, το παραδέχομαι.

Όπως επίσης, είμαι και κακομοίρης με την διαδικασία:

Πήγε η Sony (αν δεν κάνω λάθος) Ελλάδας, διάλεξε σε συνεργασία με την ΕΡΤ τρία τραγούδια, επιλέγοντας μόνη της την τραγουδίστρια, τους στιχουργούς και τους συνθέτες, έκαναν ένα τηλεοπτικό sms-voting (απο το οποίο, ειρήσθω εν παρώδω η ΕΡΤ έβγαλε κατά δήλωσή της [...]από το televoting τη μέρα που έγινε η επιλογή του τραγουδιού 88.000 ευρώ [...] - πάντα θυμίζω ότι ο κόσμος δεν μετέχει στην απόφαση σε ποσοστό μεγαλύτερο (αν δεν κάνω πάλι λάθος) του 20-30% απο την τελική απόφαση, που σημαίνει οτι κάπου 100.000 άνθρωποι έστειλαν μήνυμα για να μετρήσει κατά το ένα πέμπτο περίπου η απόφασή τους για το τραγούδι...

...και τα άλλα τέσσερα πέμπτα; Σωστά μαντέψατε, την ευθύνη της ψήφου έχουν οι ίδιοι άνθρωποι που το επέλεξαν.

Χα.

Στείλαμε λοιπόν το "μαι νάμπερ γουάν", να "διαγωνιστεί" στην ευρώπη, οπου στοιχηματίζω ό,τι θέλετε οτι επικρατούν οι ίδιες συνθήκες και οι ίδιες μεθόδοι ψηφοφορίας...

...και βγήκαμε πρώτοι.

Δηλαδή η Sony Βελγίου, ψήφισε την Sony Ελλάδας.

Ω, ωσαννά.

Χίλες φορές όταν στέλναμε το "Σωκράτη εσύ σουπερσταρ" ή το "Τσάρλυ Τσάπλιν" - αλλά ξέχασα: είπαμε, εγώ είμαι ο κακομοίρης...


[Υ.Γ. αποδείχθηκε οτι είχα εξαιρετικά καλή έμπνευση να μην βγάλω την χολη μου πριν τον διαγωνισμό... τώρα θα μου λέγατε "και τώρα που κερδίσαμε, τι έχεις να πεις;" ]

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

16 Comments:

Blogger sikia said...

Προτείνω να ρίξουν τη Δάφνη Μπόκοτα, τη γκαντέμο, στην πυρά μετά από λυθοβολισμό και γιαούρτωμα σε οργανωμένη εκδήλωση με τη χορηγία εταιρείας κινητής τηλεφωνίας και του Δήμου Αθηνών. Προτείνω επίσης να δώσουν στη Πασχαλίδου θέση αξιωματικού στο ναυτικό ή στην αεροπορία (να έχει δικαίωμα επιλογής). Προτείνω να διδάσκεται το Number One στα δημοτικά και σε μετάφραση σε αρχαία και λατινικά. Ευχαριστώ.

5/23/2005 05:53:00 μ.μ.  
Blogger araxtos said...

Προσοχή-Προσοχή!

Μας μπερδεύουν.

Εσκεμμένως!.

Το 90% δεν είναι το 90% του ελληνικού λαού (τρομάρα μας)
Είναι το 90% των ανοιχτών δεικτών.
Οκ?
Αντιλαβού τη διαφορά?

Και για να είναι πλήρης και ολοκληρωμένη η παρατήρησή μου (τρομάρα μου)
είναι το 40% του Ελληνικού Λαού (πούσε Φλωράκη) που παρακολούθησε την εκπομπή.

Χαίρεται

5/24/2005 11:31:00 π.μ.  
Blogger arkoudos said...

Θαυμάσια, επιτέλους αντίλογος.

Αγαπητέ Berry, καταρχάς να διορθώσω αυτό που λέει ο araxtos: ΔΕΝ είναι το 90% των ανοικτών δεικτών: είναι το 90% των ανοικτών δεικτών που έχουν σύστημα μέτρησης της AGB.

Αλλά και αυτό δεν έχει σημασία, καθώς πράγματι πιστεύω ότι όοοοολος ο κόσμος παρακολούθησε την eurovision.

Αλλά διαφωνείς; Εγώ λέω οτι έγινε κλοπή. Κλοπή δημοσιου ελληνικού χρήματος, και σαν να μην έφτανε αυτό, μας κοροϊδέψανε στα μούτρα μας:

Αν ήταν σαφές, οτι το ποσοστό της ψήφου μέσω SMS έχει την μικρότερη σημασία στην ψήφο που θα δωθεί τελικά, θα ψήφιζε ο κόσμος;


Και θα μου επιστρέψεις να ρωτήσω επίσης: ψήφισε ο κόσμος; Γιατί εδώ και τόσους διαγωνισμούς eurovision που θυμάμαι, ποτέ δεν ανακοινώθηκαν ψήφοι, σε σημείο που να ακούω στην ΕΡΤ εχθές οτι μας ψήφισαν "150 εκκατομύρια ευρωπαίοι".

Και υποπτεύομαι οτι έχει την ίδια αξία με την δήλωση οτι τον διαγωνισμό είδαν "93% του ελληνικού λαού".

Ακόμα και έτσι να είναι ας βάλουμε τον κόσμο να διασκεδάζει, και τους ανθρώπους που πληρώνουν ενώ δεν έχουν να μιζεριάζουν.

Ο καθείς στον ρόλο του.

Άλλωστε, μην ξεχνάμε οτι καρφί για την δήλωσή μου δεν είναι μόνο το ψέμα που μας πουλάνε (και εκπληκτικά μεγάλο ποσοστό ανθρώπων εθελοτυφλεί): Είναι και το καθαρά οικονομικό.

Συνάδουν οι δηλώσεις του προέδρου της ΕΡΤ για "τα κέρδη και την επιτυχία της eurovision" με τον οικονομικό ισολογισμό;

Και αν όχι γιατί ζητά αναβάθμιση της "έμμεσης επιχορήγησης" όταν σπαταλά κάπου 85.000 ευρώ (σου θυμίζω - κάπου 30.000.000 δρχ) στην... παρουσιάστρια το εξάμηνο;

Καλά τα πανηγύρια φίλε Berry, καλές οι φαμφάρες, αλλά λίγη λογική δεν βλάπτει πιστεύω.

5/24/2005 12:52:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Σοφόν το σαφές, και χαίρομαι την κουβέντα μας.

Αντιλέγω: επειδή ο (κατ' εσέ ονομαζόμενος) μέσος (χ)όρος δεν γκρινιάζει, είναι αρκετός ως λόγος να μην γκρινιάζω και εγώ;

Άλλωστε, όπως ήταν και το πνεύμα του κειμένου του αραχτού, και εγώ διαφωνώ κατα πόσο αυτοί που ακούγονται πανυγηρίζοντας εκπροσωπούν το σύνολο.

Και φυσικά, δεν είπα ποτέ "είστε μαλάκες που ουρλιάζατε στα μπαλκόνια για κάθε δωδεκάρι" - αντιθέτως, το κλείσιμο του άρθρου μου ήταν σαφές:

Χίλιες φορές το "Σωκράτη εσύ σουπερσταρ": η αγνότητά του ήταν συγκινητική.

5/24/2005 01:45:00 μ.μ.  
Blogger Anna said...

Sumfwnw oti i agnotita tou Swkrati superstar itan sugkinitiki alla to xleuasma pou etrwge prin (paei) kai meta (tin apotuxia) pou to bazeis?
To ena to giouxaroume se fasi "ti patata steilame pali, rezili giname", to allo mas ksunizei "posa ksodepsame pali kai krubetai xontro paixnidi apo pisw", na min pame katholou ksesikwnomaste gia tin ethniki ntropi tou na meinoume apeksw apo enan tetoio (!!) diagwnismo....sumfwnw, na min eimaste koroida kai na exoume ta matia mas anoixta.... alla eimaste pote euxaristimenoi i mia zwi stin gkrinia? An o monos tropos na eimaste oloi euxaristimenoi einai na bgei prwto to "agno" "Klooun, klooun eimai o klooun" tha perimenoume polu akoma...

5/24/2005 02:36:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Αννα, τι θυμήθηκες τώρα με τον κλόουν...

Συμφωνώ, εν μέρει. Μερικά απο τα τραγούδια μας ήταν απαράδεκτα.

Απο την άλλη, ρε γαμώτο, μου την δίνει να με παίρνουν απο το χεράκι, να μου βγάζουν απο την τσέπη μου λεφτά, μερικά μάλιστα χωρίς να το καταλάβω και να πανηγυρίζω κιόλας...

Με χαλάει που στην Sony κάνουν πάρτυ και η Πασχαλίδου τρώει με χρυσά κουτάλια (για μία παρουσίαση ρε γμτ!) και ο πρόεδρος της ΕΡΤ γινεται βασιλιάς με ξένα λεφτα...

(να μου το θυμηθείς, αυτός μια μέρα θα πάει για βουλευτής, το 'χει πάρει χαμπάρι το παιχνίδι)

Ισως ο "κλόουν, κλόουν, είμαι ο κλόουν - χα! χα! χα! χα!" να μας οδήγησαν εδώ.. Αλλά και εδώ που φτάσαμε, δεν μ΄αρέσει.

Τελικά, κάπου στην μέση βρίσκεται (όπως πάντα) η αλήθεια.

5/24/2005 02:52:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

btw: προσέξατε οτι ούτε μία φορά δεν αναφέρθηκα στην Παπαρίζου, με την οποία δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα...

Εξαιρετική δουλειά έκανε η κοπέλα. Τα άλλα με χαλάσανε.

(Εκτός και αν μάθω οτι πήρε τετραπλάσια απο την Πασχαλίδου :) )

5/24/2005 02:54:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μην γκρινιάzzzzzzεις καλό μου αρκούδι!!!

Αφού έτσι κι αλλιώς αυτοί ότι έχουν να κάνουν θα το κάνουν... κι όσα είναι να φάνε θα τα φάνε!!!

Τουλάχιστον φέτος τα δικαιολόγησαν (λέμε τώρα...)

Κι εγώ συμφωνώ πως η Έλενα ήταν άψογη... αυτό της έδωσαν να τραγουδήσει, αυτό τραγούδησε και το τραγούδησε zzzzzzzzούπερ.

(Δεν μ' αρέσει αλλά ποια είμαι, σάμπως είμαι κάποια, ένα απλό κορίτσι του λαού είμαι -Δήμητρα Παπαδοπούλου, Απαράδεκτοι)

Εγώ πώς γίνεται να πληρώνομαι, που κάθε φορά που ανοίγω το μπλογκ σου, "σπαταλάω" ίσα με 2-2,5 ώρες διαβάzzzzzοντας εσένα και τους λοιπούς μπλογκίστες, μου λες?

Έχουμε και δουλειές λέμεεεεεεεεεεεε :Ppppppppp

Kissezzzzzzzzzzzzzzz με παγωτό καραμέλα ;-)

5/24/2005 04:17:00 μ.μ.  
Blogger J95 said...


Αφού έτσι κι αλλιώς αυτοί ότι έχουν να κάνουν θα το κάνουν


Να 'τοι πάλι "αυτοί"...

5/24/2005 06:10:00 μ.μ.  
Blogger alex said...

Αρκούδε...
Συμφωνώ με την Άννα...αν και δεν είμαι φανατική,ούτε καν το είδα φέτος.
Εμείς οι Έλληνες είμαστε ή του ύψους ή του βάθους.
Από τη μια ψοφάμε να βγαίνουμε "πρώτοι" κάπου και να πεταγόμαστε στους δρόμους...λέγοντας το γνωστό βλακώδες:"οι έλληνες είναι γεννημένοι να είμαστε πρώτοι"..καινούργιο φρούτο αυτό!
Και απο την άλλη βγάζουμε την αρχικατινάρα απο μέσα μας και βρίζουμε και γκρινιάζουμε.
Φταίνε όμως και οι δύο κατηγορίες...δεν υπάρχει μέτρο.
Ξεχάσαμε την λέξη ισορροπία...αυτή είναι το κλειδί.
Όμως για να μπορεί ο ένας να γκρινιάζει πρέπει και ο άλλος να έχει κάνει υπερβολές.
Οκ χαίρομαι που βγήκαμε πρώτοι,δεν έχω πρόβλημα...αλλά δεν θα βγώ και στους δρόμους.
Οκ επίσης ξέρω πως για ακόμα μια φορά θα πληρώσουμε γαμ@@##τικα.
Αλλά αυτό το πανηγύρι πρέπει να σχολάσει.
Κανείς δεν ασχολήθηκε με τον Καραμανλή και την συνάντηση Μπους..."η Ελλάδα είναι μαζί μας στην καταπολέμηση της τρομοκρατίας και την διάδοση της ελευθερίας"
ΜΠΑ;
Θα μας ταίζουν eurovision για λίγο καιρό ακόμα.
και εμείς θα μασάμε!!!
(κάπου το έχασα...που συμφωνώ τελικά με την Άννα; :P)

5/25/2005 11:43:00 π.μ.  
Blogger araxtos said...

Εγώ να δώσω (επί τη ευκαιρία) τα θερμά μου συγχαρητήρια στο 10% αυτών που έβλεπαν τηλεόραση και δεν είδαν την Παπαρίζου.

Αλήθεια τι έβλεπαν?

Χα Χα Χα Χα
Χα ρδαβέλλα?

(Έτσι και μάθουν ποιοι ήτανε κανονικά θα τους τσιμπήσουν...δεν είναι κατάσταση αυτή...
...ανθέλληνες)!

5/25/2005 11:50:00 π.μ.  
Blogger arkoudos said...

Για όσους το πήραν ...σοβαρά, ιδού η πλήρης λίστα βαθμολογιών, για να αντιληφούμε ποιόν επιτέλους πρέπει να ...βομβαρδίσουμε που δεν ψήφισε το κορυφαίο μας τραγούδι.

Γιατί το άκουσα και αυτό:

"Αφού το τραγούδι μας αποδείχθηκε το καλύτερο, γιατί δεν του δώσανε όλοι δωδεκάρι; Αρα οι άλλοι ήταν προκατειλημένοι"

Ελα ντε. :)

Alex, πράγματι - καθολική συμφωνία με την Άννα, με την οποία συμφωνώ και εγώ.

5/25/2005 01:58:00 μ.μ.  
Blogger alex said...

Άννα ζείς...εσύ καθοδηγείς!!! :P

Μπαι δε γουει...μόλις τώρα είδα και άκουσα για πρώτη φορά το τραγούδι "τσικουλάτα"...που με είχαν ζαλίσει κάτι γνωστοί.
Έχω φρίξει!!!

Φαντάσου οτι οι περισσότεροι που κατηγορούν την eurovision χορεύουν στα κλαμπάκια αυτήν την αηδία.
Και μετά μιλάμε για ποιότητα...για number one...για shake it κτλ.
Αν μπορούμε να κάνουμε τραγουδιστή κορυφής το "νούμερο" που λέει την "τσικουλάτα" τότε μάλλον δεν έχουμε να πούμε και πολλά.

Μακάρι να ήμουν αρκούδος και εγώ...να γύριζα στο δάσος :)

5/25/2005 03:07:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Η sikia απαντάει εμμέσως στο blog της. Εχει άποψη, ρίξτε μιά ματιά...

5/25/2005 03:26:00 μ.μ.  
Blogger Anna said...

Ok, egw tin "tsikoulata" eutuxws -doksa to theo- tin glutwsa (gia tin wra), an kai osoi eidate tin Eurovision apolausate to poiotikotato ispaniko tragoudi kai pirate mia geusi tou ti akoun ta autakia mou ki edw pou eimai....etsi gia na blepoume oti den exoume mono oi ellines to kits mesa mas, saxlotragouda pou ginontai super-epituxies uparxoun pantou.

Omws nomizw oti ksefugame apo to thema tou Arkoudou....to thema den itan na katigorisei i oxi tin poiotita tou tragoudiou.....to thema itan poioi kai pws ta xrusopernoun mesa apo diadikasies Eurovision klp.

Mono pou kata ti gnwmi mou auto einai thema genikoteris embeleias, den uparxei periptwsi na pesei xrima stin Ellada gia kati kai na min faei kapoios me xrusa koutalia...

Eite Olumpiakoi agwnes einai, eite to gefuri stin Anw Panagia... giauto proswpika oi sugkekrimenes apokalupseis den mou prokaloun kamia ma kamia ekpliksi....aganaktisi? isws...omws telika mpainei sti makria lista me ta pragmata pou me aganaktoun stin ellada kai dustuxws den antidrw.... toulaxiston o arkoudos antedrase...

5/25/2005 03:27:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Από τότε που ξεκίνησα να οδηγώ αυτοκίνητο κατάλαβα πως η συμπεριφορά των Ελλήνων στο οδόστρομα είναι η ίδια με τη συμπεριφορά τους και στην κοινωνική τους ζωή.

Είναι οι ίδιοι ανέντιμοι που κοιτάνε να σου βγούνε μπροστά, να αλλάξουν λωρίδες αδιαφορόντας για το φλας και πέσεις πάνω τους, που στρίβουν καταπάνω σου όταν έχουν εμπόδιο στο δρόμο τους ενώ απλά θα έπερεπε να πατήσουν φρένο και πάει λέγοντας και δυστυχώς είναι το 90% έτσι. Στα μηχανάκια είναι μάλλον το 99% αλλά είναι ιδιάζουσα περίπτωση μιας και ενδεχομένως να οδηγούν όπως οδηγούν γιατί αναγκάζονται από το 90% των οδηγών αυτοκινήτων.

Όπως και να'χει, αυτό δείχνει μια συμπεριφορά που θα εφαρμόζουν και στην υπόλοιπη τους ζωή. Αν μπορούν να φάνε θα φάνε, αν μπορούνε να κλέψουν θα κλέψουν. Αν μπορούνε να κάψουν ένα αυτοκίνητο θα το κάψουν.

Αλλίμονο από τους λίγους τίμιους.

5/27/2005 09:43:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!