Πέμπτη, Μαΐου 12, 2005

Εδώ κοντά είναι που δυσκολεύει...

Τι έγινε ρε γαμώτο; με έπιασε η άνοιξη;

Που είναι τα κέφια; αυτά που έλεγα στους άλλους για να τους δώσω όρεξη, μοιάζω να τα χρειάζομαι εγω τώρα.

Να φταίει ο καιρός;

Και τι είμαι εγώ, θερμόμετρο; όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία, εγώ θα 'πέφτω';

*

Δεν είμαι θυμωμένος - ακόμα. Απογοητευμένος είμαι.

Έχω (μια στιγμή να μετρήσω: μία, δύο, τρεις...) πέντε καλούς λόγους να είμαι.

Απλώς, το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να περάσει η απογοήτευση, να έρθει ο θυμός, να περάσει και αυτός, για να έρθει η ηρεμία. Διαδρομή μεγάλη όσο να πεις.

Κάθε φορά που τσαντίζομαι, και γράφω ένα post όλο τσαντίλα, το σβήνω μετά. Γιατί με πειράζει που θύμωσα.

Η Simone μου είχε στείλει ένα mail κάποτε:

"Έχεις καταλάβει πόσο τυχερός είσαι που νιώθεις με τόση ένταση που σε κάνει και θυμώνεις;"
Αν έστεκα μακριά απο μένα, μπορεί και να ζήλευα με το πάθος που απογοητεύομαι.

Εδω κοντά, είναι ποιο δύσκολα τα πράγματα...

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

5 Comments:

Blogger Dimitris Athanasiadis said...

*μία* καλούς λόγους; ;-)

5/12/2005 05:22:00 μ.μ.  
Blogger πιτσιρίκος said...

"Ο άνθρωπος είναι ένας εκ γενετής θυμός" -Γιώργος Χειμωνάς.
"Θυμός" στα αρχαία ελληνικά σημαίνει ψυχή. Να θυμώνεις.

5/12/2005 08:03:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Φάε ένα zzzzzωντανό βάτραχο πρώτο πράγμα πρωί-πρωί, και τίποτα χειρότερο δεν πρόκειται να σου συμβεί την υπόλοιπη μέρα.

[χμ, για την ακρίβεια σε κανένα από τους δυο σας...]

(κι αν είμαι τυχερή θα ανακαλύψω και πρίγκηπα... εσύ φάε μια βατραχίνα :Ρ)

5/12/2005 10:00:00 μ.μ.  
Blogger PsyxiatroZ said...

Χωρίζ γραμμέζ οι δρόμοι μαζ....

5/13/2005 12:40:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ γιατί χαμογελάω που θυμώνεις; ..
Ζήσε το θυμό σου με πάθος, μ'αρέσει.

5/13/2005 01:52:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!