Τρίτη, Απριλίου 19, 2005

Τι έγινε ρε παιδιά;

Ανώνυμο σχόλιο εχτές έλεγε οτι ένας φεύγει, δέκα έρχονται.

So what, σκεφτόμουν εγώ.

Αλλά αν είναι έτσι οι δέκα που έρχονται, να φύγουμε όλοι.

Άφωνος.

(Ειδικά γι'αυτό το post)


Το ξαναγράφω, γιατί εγώ δεν είμαι Κούγιας να μην ξέρω πως κάνω που και που καμία μαλακία :)

Μ'αρέσει. Πολύ. Και ο τρόπος γραφής, και το νόημα.

Η νέα γενιά έρχεται, πολύ ενδιαφέρουσα.

Ειδικά σ'αυτό, έμεινα άφωνος.

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

9 Comments:

Blogger πιτσιρίκος said...

Θα διαφωνήσω-διασκεδαστικά είναι τα κείμενά της. Στο κάτω-κάτω κανείς απ' όσους γράφουν σε ένα blog δεν έρχεται στο σπίτι μας. Ας εκφραστούν όλοι.

4/19/2005 03:50:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Προσπάθησα να δείξω οτι μ΄αρέσει - οχι βέβαια διασκεδαστικά, αλλά τουλάχιστον όμορφα θεωρώ τα κείμενά της.

Αν δεν πέρασε το πνεύμα μου, να το ξαναδοκιμάσω..

..κάποια στιγμή θα τα καταφέρω :)

4/19/2005 03:54:00 μ.μ.  
Blogger πιτσιρίκος said...

Εγώ πάλι δεν τα βρίσκω ούτε διασκεδαστικά, ούτε πολύ όμορφα αλλά εξαιρετικά- απλά κώλωσα να το γράψω νομίζοντας πως την κατακρίνεις. (Την πάτησα)

4/19/2005 04:08:00 μ.μ.  
Blogger Your Man said...

Κι εγώ παρανόησα. Κατάλαβα ότι χαλάστηκες.

Μπράβο στο γκομενάκι.

4/19/2005 04:10:00 μ.μ.  
Blogger πιτσιρίκος said...

Α ώστε το άλλαξες! Πολύ καλά λοιπόν! Τώρα που το ξανασκέφτομαι δεν μου αρέσει καθόλου!
(ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΣΤΕΙΟ)

4/19/2005 05:02:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Χε!

Πιτσιρίκο, είσαι πειραχτήρι.

4/19/2005 05:05:00 μ.μ.  
Blogger Oneiros said...

Είναι φαίνεται η μέρα του "Καλύτερα Να Μασάς, Παρά Να Μιλάς" (αγγλιστί, Foot In Mouth Day)˙ την έκανα κι εγώ την γκάφα μου σήμερα :-(

ΥΓ: Άνω τελεία, furnished by NickTheCreek (no thanks to Microsoft :-P)

4/19/2005 07:31:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μόλις διάβασα το επίμαχο post και συμφωνώ δυστυχώς με την αρχική σου δήλωση "αν είναι έτσι οι δέκα που έρχονται, να φύγουμε όλοι". Κρίμα που άλλαξες γνώμη. Δε συμφωνώ καθόλου με τον τρόπο γραφής και έκφρασης της κοπέλας αυτής, ούτε με τo ότι έπρεπε τελικά να κάνει πόσα one night stands για να καταλήξει στο αυτονόητο: αν δεν αγαπάς τον άλλο δεν έχει νόημα. Στα πράγματα αυτά πιστεύω ότι κανείς πρέπει να ακολουθεί την ίδια λογική με τα ναρκωτικά: δε χρειάζεται να τα δοκιμάσεις για να αντιληφθείς τις βλαβερές τους συνέπειες.

4/21/2005 02:20:00 π.μ.  
Blogger arkoudos said...

Ανώνυμε/η, δεν άλλαξα γνώμη - απο την αρχή συμπάθησα το blog της κοπέλας. Απλώς, την πρώτη φορά δεν εκφράστηκα σωστά, και με παρεξηγήσανε.

Οσο αφορά το σχόλιό σου..

Για μένα υπάρχουν δύο ειδών blog: τα ενδιαφέροντα, και τα αδιάφορα. Οχι τα καλά και τα κακά.

Απο τους περισσότερους εδώ μέσα, που είτε σχολιάζουν, είτε έχουν δικά τους blog, έχω κάνει τα ίδια - και χειρότερα. Ή άλλες, καινούργιες αμαρτίες. Ή ήμουν απλώς δειλός για να τις κάνω - αν ολίγοις δεν είμαι καλύτερος (ούτε χειρότερος) απο κανέναν εδώ μέσα.

Η συγγραφέας του εν λόγω blog είναι ενδιαφέρουσα. Αν μιλάει για λάθη που έκανε ή τα κρύβει, μου είναι αδιάφορο - λάθη και σωστά κάναμε όλοι.

Αν είναι ειλικρινής, ναι, αυτό με απασχολεί. Αλλά ο άνθρωπος που λέει 'έκανα μαλακία' με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, κατ' εμέ, χρεώνεται κατ' αρχάς ως ειλικρινής.

Η πρόταση μου (όπως και όλες οι προτάσεις που κάνω κατά καιρούς) είναι προφανές οτι άλλους θα βρουν σύμφωνους, και άλλους όχι. Πως θα μπορούσε να είναι αλλιώς; Αφού όλοι μας διαφέρουμε - ακόμα και αν κατά καιρούς συμφωνούμε σε βασικές αρχές.

Προς αποφυγή λοιπόν νέων παρεξηγήσεων, και για να εξηγήσω το σχόλιό μου:

Δεν πρόκειται να πω, πο-τε, μην πάτε σε αυτό το blog γιατί δεν μου αρέσει.

Οσο μαλάκας και να είναι ο άλλος (και έχω τέτοια παραδείγματα) το blog είναι αυστηρά προσωπική υπόθεση, είναι στο χέρι μας να τα διαβάζουμε - ή όχι, και κάθε blog, κάθε ένας έχει χώρο εδώ.

Οσο παράλογο και αν μοιάζει αυτό, για μένα υπάρχουν μόνο καλά blog.

4/21/2005 01:10:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!