Δευτέρα, Απριλίου 18, 2005

Η ζωή είναι παντού (και στον χαλασμένο θερμοσίφωνα)

Εδώ και λίγο καιρό ο θερμοσίφωνάς μου είχε αποκτήσει μία τρυπούλα και το νερό κυλούσε στην αρχή λίγο-λίγο, μετά γάργαρο σαν το ποταμάκι. Μπορεί να μοιάζει ρομαντικό, αλλά δεν ήταν.

Δεν βαριέσαι.

Κάποια στιγμή λοιπόν που η ζωή τα έφερε έτσι, και ο θερμοσίφωνας έτρεχε αμέριμνος στα καταπράσινα λιβάδια της αντοχής μου, αποφάσισα να τον αλλάξω.

Η συνέχεια εν τάχει: η σπιτονοικοκυρά δεν δίνει μία, οπότε πρέπει να αδειάσω το πορτοφόλι μου. Κυριολεκτώ - με 1,50 euro έμεινα. Με δανεικά ζω. Εκατον πενήντα γιούργια θέλει ο μάγκας ο υδραυλικός - μαγκιά του. Πρέπει να καθαρίσω το σπίτι γιατί όσο νά 'ναι, ο υδραυλικός μου δεν διαβάζει το μπλογκ μου να ξέρει τι ακατάστατος, ακαμάτης, άχρηστος άνθρωπος είμαι, και μπορεί να του 'ρθει ένα πολιτισμικό σοκ, και δεν το θέλουμε αυτό, έτσι δεν είναι;

Ολα καλώς.

Ημερομηνία αλλαγής θερμοσίφωνα; Η γενέθλια μέρα μου, οχτώ το πρωϊ.

Κάτι που έχω πράματα στο μυαλό μου, κάτι το ένα, κάτι το άλλο, κοιμάμαι το προηγούμενο βράδυ στις τέσσερις.

Επτά στο πόδι.

Ο κυρ Γιάννης με τον γιό του τον Βασίλη έρχονται, παλεύουν, τον εγκαθιστούν, πλερώνονται, γεια χαρά μας, φεύγουν.

Και εγώ έχω καινούργιο θερμοσίφωνα, 20 λίτρα μεγαλύτερο απο τον παλιό.

Μπαίνω που λέτε αγαπητά μου παιδιά, στην διαδικασία της σύγκρισης.

"Για να δούμε αν ζεσταίνει πιο αργά, αν κρατάει το νερό περισσότερο," τέτοια πράγματα.

Γιατί;

Κρατηθείτε - εδώ έρχεται η στιγμή της ψυχανάλυσης του blog.

Why?

Ο παλιός πάει. Πέρασε. Οσο καλός και να ήτανε, τι σημασία έχει αν ζέσταινε πιο αργά ή πιο γρήγορα; Αν κρατάει περισσότερο ή λιγότερο;

Σε τι θα με βοηθήσει αυτή η σύγκριση;

Το μόνο που έχει νόημα, είναι αν για παράδειγμα ζεσταίνει πιο αργά, να τον ανοίγω νωρίτερα. Αν κρατάει περισσότερο, να τον ανάβω πιο σπάνια.

Να αλλάξω εγώ.


Αυτό όμως που ένοιωσα εγώ στο πρώτο μπάνιο με τον νέο θερμοσίφωνα, είναι στεναχώρια. Συγκριση σε συναισθηματικό επίπεδο. Σαν να με πρόδιδε ο νέος αν ζεσταίνει πιο αργά (που τελικά ζεσταίνει πιο αργά - μάλλον).

*

Άδικη η σύγκριση, άδικη για όλους.

*

Μέχρι και απο τον θερμοσίφωνα μαθαίνω κομμάτια της ζωής ο κερατάς.

Υ.Γ. Τις τελευταίες ημέρες αντιμετώπισα προβλήματα με τον blogger, σε επίπεδο προσθήκης ποστ, και σχολίων (σε άλλους). Γι' αυτό χάθηκα, ελαφρώς. Σκέψεις υπάρχουν, ο blogger δουλεύει, επιστρέφω ενωμένος-δυνατός.

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

1 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Πριν κάμποσα χρόνια αντικαταστήσαμε τον ηλεκτρικό θερμοσίφωνα με μπόιλερ συνδεδεμένο με το καλοριφέρ.

Πολλές φορές από τότε, αναzzzzzητώ το παλιό καλό κι αξιόπιστο θερμοσιφωνάκι μας, γιατί άντε να περιμένεις το μπόιλερ να zzzzzεστάνει 200 λίτρα νερό που χωρά ο μεγάλος (και ηλιακός) θερμοσίφωνας που τον αντικατέστησε.

Πόσες φορές έχω σιχτιρήσει το μπόιλερ και την τεχνολογία τους... βέβαια όταν μουλιάzzzzzω με τις ώρες και το νερό δεν τελειώνει είμαι στον παράδεισο... αλλά τι να το κάνεις?

Στα δύσκολα (zzzzzέσταμα νερού σε 5' άντε 10') σε θέλω κάβουρα - που λέει και ο σοφός λαός μας....

Άντε και καλή μας μέρα τώρα πια...

4/19/2005 01:46:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!