Πέμπτη, Ιανουαρίου 20, 2005

Φρέσκο πράμα...

Καινούργια blog στο πλάϊ, και μικρές ενημερώσεις.

  • Αποκαταστάθηκε μία αδικία: ο evris (και οι λοιποί συνblogger) του απέκτησαν button.

  • Ο George αξίζει -κατά την ταπεινή μου γνώμη- όλη την προσοχή σας.

  • Για την Αρετή, μην τα ξαναπώ, τα έχω ήδη πει.

  • Η wisdom, που με τιμά με τα comment της,

    Και διορθώσεις: Ο varometros επιτέλους πάει στην καινούργια διεύθυνση (για το καινούργιο του design, πάλι :)), η Ξανθή δεν κατέβηκε (αλλά τουλάχιστον το link δεν παει σε λάθος σελίδα. Που πάει; πατήστε να δείτε.)

  • + Και η maya; Δεν είχα την maya. Που μ'αρέσει όπως ζουζουνίζει στο blog της και την διαβάζω. Να μην τηνε βάλω; να τηνε βάλω. Αντε πάλι απο την αρχή upload και τρέξιμο. (δεν πειράζει, είναι για καλό σκοπό. Για την maya!)

    Υπάρχει και άλλο ένα, αλλά πρέπει να πάρω πρώτα το ok απο την blogger του για να σας το ενημερώσω...

  • + Πήρα το ok, το ενημέρωσα, η Παραμυθούπολη είναι δική σας.


  • Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

    6 Comments:

    Blogger Your Man said...

    Λέω κι εγώ, γιατί ξαφνικά απέκτησα τέτοια πελατεία! :)

    Πήρα και κουμπάκι, νια νια νια νια νια!

    Ευχαριστώ Γιάννη!

    1/20/2005 03:20:00 μ.μ.  
    Blogger arkoudos said...

    Μη γελιέσαι... Εσύ την φέρνεις, δεν στην στέλνω εγώ. :)

    Your Welcome.

    1/20/2005 03:23:00 μ.μ.  
    Blogger maya said...

    bzzzzzzzzzzzzzzzzt!!!!
    χαρούμενο ζουζούνισμα στο αρκουδοblog! ευχαριστώ!

    1/21/2005 12:04:00 π.μ.  
    Blogger Taflinel said...

    Έφτιαχνα κι εγώ τις "ζεύξεις" μου εψές και στην Ξανθή έβαλα τίτλο "Εγώ θα το κρατήσω μέχρι να ξανάρθει..."

    Τα μεγάλα πνεύματα... :)

    1/21/2005 11:37:00 π.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    Xεχε, I've got a button! Ευχαριστώ.

    1/21/2005 03:13:00 μ.μ.  
    Anonymous Ανώνυμος said...

    σε ευχαριστώ πολύ ξανθέ!
    ξ

    1/21/2005 06:40:00 μ.μ.  

    Δημοσίευση σχολίου

    << Home

    Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!