Παρασκευή, Δεκεμβρίου 03, 2004

Είσαι Μάγισσα ρε;

Είμαι αμερικανός. Ανοίγω ένα στρατόπεδο στην Κούβα όπου οι δικοί μου νόμοι δεν πιάνουν. Οι νόμοι για τα βασανιστήρια και τις επ' αόριστο κρατήσεις - χωρίς λόγο λέω. Ναι, αυτοί. Ε, δεν πιάνουν εκεί.

Υστερα σε συλλαμβάνω. Δεν έχει γιατί, έτσι - ξέρω εγώ. Οποιος και όσο και να είσαι.

Σε φυλακίζω.

Μετά σε βαράω. Οπως θέλω, όπου θέλω, όποτε θέλω (δεν μας ακούει και κανείς γείτονας να γκρινιάξει - είπαμε, είσαι στην Κούβα τώρα). Σε αφήνω νηστικό άμα θέλω, σε αφήνω άϋπνο άμα θέλω. Σε ντρογκάρω κίολας άμα θέλω, γούστο μου.

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

Υστερα μου λες. Τι; ότι θέλω. Αμα δεν μου πεις ότι θέλω, θα συνεχίσω. Είσαι υπο την απειλή μου - αμα θέλω σε σκοτώνω. Είσαι ΥΠΟ την ύπαρξή μου.

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

Και ύστερα;

Τα στοιχεία που προκύπτουν από βασανισμό κρατουμένων στη ναυτική βάση του Γκουαντάναμο μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον αμερικανικό στρατό για τη λήψη απόφασης σχετικά με την επ' αόριστο κράτηση κατηγορούμενου ως μαχητή του εχθρού, παραδέχεται το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ.
Ετσι παραδέχεται το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ.

Το γραφα, και μου θύμισε το κυνήγι μαγισσών, παλιά. Σου λεγανε είσαι μάγισσα - όχι τους έλεγες, είμαι μαία.

Οχι, είσαι μάγισσα - παραδέξου το, και ο θεός θα σε γλυτώσει.

Άμα έλεγες "το παραδέχομαι" σε καίγανε, και άμα δεν άναβε, σε γλύτωσε ο θεος. Άμα έλεγες "δεν είμαι ρε" σε καίγανε, και δεν σε γλυτωνε κανείς.

Τα παλιά χρόνια λέμε. Καμία σύγκριση με σήμερα.



Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

4 Comments:

Blogger evee said...

St Anderws, 2 ώρες από Edingburgh. Γενέτειτα του ευγενούς αθλήματος του golf. Υπάρχει ένας βράχος κάθετος πάνω από τη θάλασσα. Το μέρος λέγεται the bay of witches. Γιατί? Τα χρόνια τα παλιά(?), όταν είχαν την υπόνοια ότι μπορεί να είσαι μάγισσα, σου δένανε τα δάχτυλα των χεριών με το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού και σε σπρώχνανε από πάνω να πέσεις μέσα. Αν επέπλεες(φυσικός νόμος, ισχύει πάντα) ήσουν μάγισσα, άρα στη πυρά. Αν είχες ξεχάσει κάτι στην τσέπη σου και βυθιζόσουνα, ήσουν αθώα. Συγχαρητήρια, αλλά πνίγηκες.

12/03/2004 04:25:00 μ.μ.  
Blogger Dimitris Athanasiadis said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

12/03/2004 04:55:00 μ.μ.  
Blogger Dimitris Athanasiadis said...

Alderley Edge, 20' έξω από το Μάντσεστερ. Κατοικία του ζεύγους Μπέκαμ. Υπάρχει σχετική γκρεμίλα και εκεί. Σπρώχνανε τις μάγισσες (λυτές για πιο εύκολα) κι άμα πετάγανε και γλιτώνανε είχανε δίκιο μάγισσες ήτανε. Άμα πεθαίνανε ε οκ δεν ήταν μάγισσες.

12/03/2004 05:42:00 μ.μ.  
Blogger stavros said...

Ο φόβος για το διαφορετικό είναι σχεδόν ενστικτώδης αντίδραση. H απελπισμένη προσπάθεια να εξαφανιστεί είναι το επόμενο βήμα.
------------------------
Ο Dan Brown στον "Κώδικα Da Vinci" δίνει μια πολύ ενδιαφέρουσα ερμηνεία στο κυνήγι των μαγισσών του μεσαίωνα: Είναι η λυσσασμένη προσπάθεια της χριστιανικής εκκλησίας να εξαφανίσει τα τελευταία ίχνη των παγανιστικών θρησκειών που δεν αφομοίωσε. Δεν έχω ερευνήσει το θέμα, αλλά μου φαίνεται αρκετά αληθοφανής ερμηνεία.
------------------------
Για τον σύγχρονο "αγώνα ενάντια στην τρομοκρατία", τα πράγματα είναι απλά: Όλα γίνονται για το πετρέλαιο και την τιμή του. Πολύ απλά σε κάποιους συμφέρει να παραμείνει ακριβό, γιατί είναι η μόνη πρώτη ύλη που χρειάζεται η Κίνα και η τιμή της οποίας μπορεί (ακόμα) να ελέγχεται από τον Θείο Σάμ. Βέβαια, η μπάλα παίρνει σβάρνα και την Ευρώπη, αλλά αυτό είναι απλώς μια παράπλευρη απώλεια...

12/05/2004 03:26:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!