Πέμπτη, Οκτωβρίου 07, 2004

Johnnie Walker®

Εχω ένα χούι.

Περπατάω. Μ' αρέσει, με ηρεμεί και είναι η μόνη άσκηση (μαζί με το να παίζω μπάλα - ή εν πάσει περιπτώσει να κάθομαι σον πάγκο όταν οι άλλοι παίζουν μπάλα) που δέχομαι αδιαμαρτύρητα.

Την τελευταία εβδομάδα, είχα πολύ δουλειά - εφευγα απο το γραφείο μετά απο 11 - 12 ώρες δουλειάς, κυρίως καθιστικής.

Αντε, να ανέβαινα που και που και κανα-δύο ορόφους.

Οποτε αν γυριζα σπίτι με τραίνο, θα ήμουν κουρασμένος πνευματικά, αλλά απολυτως ξεκούραστος σωματικά. Λάθος μεγάλο, γιατί οι αυπνίες από κάτι τέτοια ξεκινάνε.

Και σας πληροφορώ οτι δεν είμαι καθόλου σε διάθεση να μείνω ξύπνιος, ξαπλωμένος, σκεφτόμενος πράγματα αυτόν τον καιρό. Θέλω μόλις ξαπλώσω, να κλείσω τα ματάκια μου - και να τα ξανανοίξω με το φως της ημέρας.

Ξεκούραστος.

Γι'αυτό και καθιέρωσα τις τελευταίες ημέρες, walking απο την δουλειά μέχρι το σπίτι μου. Μιάμιση ώρα περπάτημα, και είναι μικρή (για τα μέτρα μου) διαδρομή.

Στο αμαρτωλό παρελθόν μου, δεν ήταν λίγες οι φορές που ξεκίναγα από το Παναθηναϊκό Στάδιο, για να καταλήξω Κηφισιά. Πολλές ώρες διαδρομής.

Βαριόμουν σήμερα και είπα να αποθανατήσω την διαδρομή. Έχω αφήσει την αρχή και το τέλος κάπως φλου, για να προστατέψω την αφεντιά μου από τους φαν, που διαβάζουν τούτο το μπλογκ, και θα μου την έπεφταν έξω απο την πόρτα μου.

Πιο πολύ κουράστηκα να φτιάξω τον χάρτη πάντως, παρά να τον περπατήσω.

Μπορεί κανείς να υπολογίσει πόσα χιλιόμετρα είναι αυτή η διαδρομή;


Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

6 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Re man, mporei na sou fanei poly mizero kai dakrybrexto ayto pou tha po, alla thelo na se eyxaristiso pou perpatas. Tsantizomai yperbolika me osous mporoun na perpatisoun kai parola ayata variountai na paroun ta podia tous. Keep on walking, file.

xxx Nick

10/07/2004 08:29:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Παρ'ότι σιχαίνομαι τη γεύση του ομώνυμου whiskey (malt και ξερός καρπός!), το σύνθημα του μ' εκφράζει απόλυτα. Τέτοιες μεγάλες αποστάσεις δεν μπορώ να πω ότι τις περπατάω συχνά χωρίς στάσεις, αλλά γενικά τις πόλεις γι'αυτό τις έχουμε, για να τις περπατάμε και να χαζεύουμε το τοπίο. Εκτός από το βάδην, έχεις την ευκαιρία να κάνεις και σλάλομ σε πλήθος, έχει κι αυτό την πλάκα του.

ΥΓ: Με γειά τα rotating banners!

Αστέρης

10/07/2004 11:58:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Περπάτημα και άγιο ο θεός: Τα πεζοδρόμια είναι επικίνδυνα, το καυσαέριο ανυπόφορο, οι άνθρωποι περίεργοι... αλλά το λατρεύω.

Νικόλα, thanks. Όχι, μόνο δακρύβρεχτο δεν μου φάνηκε. Περίμενα ένα comment απο σένα σ' αυτό το post. Έχεις δίκιο είναι κρίμα. Είναι κρίμα γενικά, να μην κάνεις πράγματα που μπορείς (όσα μπορείς) γιατί βαριέσαι. Και ξέρεις φίλε, αυτό πάει και για σένα επίσης...

Αστέρη, thanks επίσης: δεν ήξερα αν έκανα καλά, αλλά αφού μου άρεσε... Είναι μόνο 17 random τώρα, αλλά έχω όρεξη και για άλλα... Ισως περισσότερα με την φωτό μου (καθότι ψώνιο, you know..)

10/08/2004 11:53:00 π.μ.  
Blogger arkoudos said...

Εεεεεεε..... να προσθέσω κάτι;

Εχτές που γύρναγα πάλι με τα πόδια είχα την αίσθηση οτι μουρμουράγανε οι περαστικοί "αυτός είναι" και "πω-πω είναι ποιό κοντός απο ότι φαίνεται στο blog του" και τέτοια...

Το 'πατε και αλλού βρε; και με κυνήγησαν οι fan's μου;
(Ψψψψψψώνιοοοοο!)

10/08/2004 01:13:00 μ.μ.  
Blogger Taflinel said...

Έστω και λίγο καθυστερημένα:

"Μπορεί κανείς να υπολογίσει πόσα χιλιόμετρα είναι αυτή η διαδρομή;"
Πάνω-κάτω, περίπου 6,2χλμ...
Όχι κι άσχημα για περίπατο... ;)

Καλό κουράγιο...

10/09/2004 05:05:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Να 'σαι καλά βρε σύ Taflinel, αλλά τώρα που μου το είπες...

...σαν να κουράστηκα λίγο :)

btw, ωραία φωτό!

10/11/2004 01:26:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!