Δευτέρα, Οκτωβρίου 04, 2004

Για μισό λεπτό, για μισό λεπτό!

Ε, όχι!

Πρέπει οπωσδήποτε να σχολιάσω μία κατάσταση που έχει αρχίσει να ξεφεύγει απο τα όρια της λογικής...

1. Το CD δεν ήταν πειρατικό, ήταν ...demo! Ακούσατε τα τραγούδια, τραβάτε τώρα να αγοράσετε αυτά που σας αρέσανε. Τσιγκούνηδες. (για την ιστορία το CD περιείχε: Norah Jones, Replete (πολύ φίλοι μου), Jimis Panousis, Ζακ Στεφάνου, και ένα μονόλογο του κωμικού(;) George Carlin)

2. Το πουκάμισο ήταν πράσινο, πράσινο, πράσινο! (μετά από τα καλά λόγια της DiS για τα μάτια μου δεν έπρεπε να φερθώ έτσι, αλλά μπροστά στο κοινό γαυρικό συμφέρον, ωπ! πάνε οι φιλίες..)

3. Nα αφήσετε τους χρωματισμούς των blog σας ήσυχους! Αν ποτέ δω τον έχεις-πολύ-άσπρη-σελίδα Varometro Νικο να γράφει στο δεν-βάζω-χρώματα περιβάλλον της DiS και την Eimarmeni στο μπλε-μπλε-μπλε-και-λιγο-περτικαλί του Περδικάρη, θα κάψω το κομπιούτερ μου!

4. Οχι, τα blog δεν βγάζουν γκόμενες. Πιθανόν (πιθανόν) να κάνουν μία κοπέλα να χαμογελάσει, αλλά μέχρι εκεί.

5. Πράσινο!

6. Εσύ Θεά του Προγραμματισμού τι χρώμα θα βάψεις το blog σου;

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

6 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Aγαπητέ Κύριε,

Με έκπληξη μεγάλη παρατηρώ τον διασυρμό μου μέσα από το blog σας και εξίσταμαι του κερατά, για να σας δώσω να καταλάβετε. Επίσης έχω την διάθεση να πάω να τσακίσω τίποτις κοψίδια στον Τσούτσουρα αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, αν και σοβαρότερο.

Που λέτε, φίλτατε, προς τι οι επεξηγήσεις και τα λοιπά διάφορα; Ποιό ντέμο και πράσσειν άλογα συγγράφετε και τα διαβάζει κι ο κόσμος και μου βγαίνει τ' όνομα ως Κατίνα και ποιός θα με στεφανωθεί μετά εμένα;

Εγώ δεν γνωρίζω τίποτα για το φόνο, είμαι αθώα και άσπιλη και το CD που μου δώσατε ήταν χωρίς να γράφει DEMO επάνω με ωραία καλλιγραφικά γράμματα και το είπα και στον Βαρόμετρο διότι τηλεφωνηθήκαμε και μιλάγαμε επί ένα ολόκληρο 8ωρο για το γεγονός και το σοκ που υποστήκαμε (σε περίπτωση που ο Βαρόμετρος πει ότι ψεύδομαι ασύστολα περί του τηλεφωνήματος, να μην τον πιστέψετε διότι είναι Ολυμπιακός και, λόγω της ρομπιάς που έχει φάει με την Ξάνθη, τραβάει κάτι ζόρια τελευταία. Αν προσκομίσει ΚΑΙ αναλυτικό λογαριασμό προκειμένου να αποδείξει ότι όντως δεν μιλήσαμε, παρακαλώ να το αγνοήσετε κι αυτό διότι ποιόν θα πιστέψετε; Εμένα που είμαι νέα με αρχάς, μέση και τέλος ή ένα τύπο που πάσχει από αχρωματοψία;).

Α! Τώρα που το θυμήθηκα. Μήπως σας βρίσκεται ΟΛΟΚΛΗΡΗ η φάση με τον τύπο που λέει αστεία γιατί μου το κόβει στη μέση και πολύ μου στοίχισε; Επίσης, για να σας δείξω πόσο υπεράνω είμαι, αναμένω λίστα σας με τα mp3 που ίσως θα θέλατε να σας γράψω (έχω κοντά 10.000 από δαύτα)τα οποία έχω κατεβάσει από το δίκτυο με τα προγράμματα Kazaa και Soulseek (άριστο bitrate, cd quality μπορώ να σας πω), πράγμα που σαφώς στηρίζει τις ανωτέρω απόψεις μου περί του ... μακάρι να θυμόμουνα ποίου θέματος.

Με εκτίμηση

DiS

10/04/2004 06:06:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αλήθεια, εκεί που λέτε ότι θα "κάψετε το computer" σας, συγνώμη που ρωτάω δηλ. αλλά, να ... εσείς δεν γράφατε τις προάλες ότι η οθόνη σας ΗΔΗ κάηκε;

Χμμμμ ... :-PPP

DiSούλα

10/04/2004 06:10:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αφού βρήκα επιτέλους πως προσθέτεις σχόλια στον Blogger έχω να καταθέσω τα παρακάτω.

Μετά από συνομιλία που είχα χθες με τον Μίνως Μάτσας & Υιός απεδείχει ότι τελικά το CD ΔΕΝ ήταν πειρατικό, αλλά γνήσιο και μάλιστα εξαιρετικά σπάνιο μιας και πρόκειται για το αποτέλεσμα της συνεργασίας του Πανούση με την Nora Jones, τους Replete, τον Ζακ Στεφάνου και τον Carlin. Από ότι μου είπε ο Μίνως Μάτσας και Υιός, η ηχογράφηση έγινε στο Studio του Παναγιώτη (τέλειωσε το βάψιμο;) στην Λέσβου στην Κυψέλη, όπου όλοι οι παραπάνω βρέθηκαν πριν λίγες μέρες.

Επίσης δηλώνω ότι η αναλυτική κατάσταση του λογαριασμού του κινητού και του σταθερού μου τηλεφώνου είναι στην διάθεση των διωκτικών αρχών και πως ουδέποτε μίλησα με την DiS επί 8ώρου. Μπορεί να υπάρχει υποψία αχρωματοψίας, όχι όμως και βαρηκοΐας, ή γεροντικής ανίας.

Ακόμα λόγω της προσωπικής μου σχέσης με τον Μίνως Μάτσας και Υιός αναγκάσθηκα να του καρφώσω τα ονόματα μερικών που ξέρω ότι έχουν στο δίσκο τους 10.000 mp3 και κατεβάζουν ασύστολα από το Kazaa και το Soulseek.

Αρκούδε αν μια γκόμενα φτάσει να χαμογελάσει σημαίνει ότι έχει βγει και είναι στο χέρι σου (για να μην πω κάπου αλλού) τα υπόλοιπα. (Τώρα η άλλη κατεβάζει καντήλια και με λέει σεξιστικό φαλλοκρατικό γουρούνι - είμαι σίγουρος!)

Μετά και την μαρτυρία του αδέκαστου Αρκούδου ότι το πουκάμισο ήταν πράσινο, Ξενούλα να μιλήσουμε για να σου πω πως φαντάζομαι το animated gif 800x600 που θα αναρτήσεις.

Η Θεά του προγραμματισμού που μου θέλει και blog ας βρει πρώτα καινούργιο αφεντικό!

nikos
http://blog.varometro.net

10/05/2004 10:44:00 π.μ.  
Blogger arkoudos said...

Φίλε μου Νίκο, δυστηχώς η δουλειά μου δεν είναι να πω αν είναι πράσινο η κόκκινο ή off-black to μαδημένο το πουκάμισο: Η δουλειά που μου ανατέθηκε είναι (και το ξεκαθαρίζω) να φροντίσω όποιος χάσει να κρατήσει τον λόγο του.

Με άλλα λόγια, ετοίμαζε και 'συ ένα banner (που να αναβοσβήνει, κατά απαίτηση της DiS). Οπότε, να είναι animated gif - που όπως μου εξήγησες εσύ (βγάζεις τα μάτια σου, πάλι) είναι πλέον copyright free....

10/05/2004 12:12:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Το δικό μου template θα είναι σαν του Νίκου μόνο που θα έχει χρώμα καφετί και ροζ βουλίτσες και background με animated gifs (έτσι για να έχουμε κάτι να συζητάμε για τα επόμενα τρία χρόνια).
Βρε τι πράσινο και μαύρο; Δώστε το banner να το ανεβάσω μια και καλή.

Ελ. (aka ΘτΠ)

10/05/2004 02:11:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητέ Αρκούδε,

Συγγράφω αυτές τις ολίγες γραμμές για να ενημερώσω τα πλήθη για τα κάτωθι:

α) άλλαξα τα password στον server μου και στο admin του WordPress.

β) Ο σκατόγαυρος ψεύδεται ασύστολα και, άντε να μη μιλήσαμε 8 ώρες για τα λαθραία σου αλλά ότι μιλήσαμε μιλήσαμε στα σίγουρα. Τώρα, φέτος ήταν, πέρυσι ήταν, θα σε γελάσω και δεν το θέλω. Πάντως ψεύδεται, φως φανάρι! Επίσης τον "Μίνως Μάτσας & Υιός" τον ξέρει από την πινακίδα του και μόνο (κι αυτή την είχε δει μικρός διότι πλέον ο Μίνως Μάτσας & Υιός δεν υφίσταται).

γ) Χαίρομαι που κρατάς χαρακτήρα και δεν ενδίδεις στις πιέσεις των λοιπών γαύρων. Κάτι τέτοια με κάνουν να έχω ελπίδες ότι ίσως κάποτε, σε καμμιά 50ριά χρόνια, θα πάρετε και σεις το Πρωτάθλημα.

Αυτά!

DiS

10/05/2004 10:00:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!