Πέμπτη, Ιουλίου 15, 2004

Μια φωτό, εξ αιτίας μιας άλλης φωτό...

Κοιτάω τα post μου πίσω και σκέφτομαι οτι τα προσωπικά γράφονται (κατά κύριο λόγο) την νύχτα, στο σπίτι, ενώ τα ...κοινωνικά στο γραφείο. Ε, λοιπόν, αν στο σπίτι γράφω τα προσωπικά blog, ίσως να αλλάζω και σαν χαρακτήρας, κάτι σαν Τζέκυλ και Χάιντ.

Αυτή η φωτογραφία είναι τραβηγμένη νύχτα (πολύ νύχτα, αν δεν κάνω λάθος) και μ' αρέσουν κατά κύριο λόγο τα χρώματα και η στιγμή της...

Και είπα, γιατί να την έχω μόνο εγώ; Γι'αυτό είναι το blog για να μοιράζομαι..



Όλα αυτά, γιατί σήμερα τράβηξα μία από τις καλύτερες φωτογραφίες της ζωής μου. Και ψάχνοντας το αρχείο μου, βρήκα και αυτή την δική μου.

Αυτή που τράβηξα σήμερα; Δεν σας την δείχνω ακόμη, θέλω να είναι για λίγο καιρό εντελώς δική μου. Θα την χαζέψω, θα την τυπώσω να την βλέπω, ίσως να πάρω και μία κορνίζα να την κορνιζάρω. Και όταν έρθει η ώρα, θα την μοιραστώ μαζί σας.

Πολύ μ'αρεσει αυτή η φωτογραφία μου λοιπόν (και ας μην την τράβηξε η Μέρσυ :) ).

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!