Δευτέρα, Ιανουαρίου 02, 2006

Θέλω

"Γερε χρόνε φύγε τώρα"...

Θαυμάσια η χρονιά που πέρασε για τον γράφοντα. Γνωριμίες, διασκέδαση, όνειρα που πραγματοποιήθηκαν...

Είχε βεβαια και τα στραβά: ούτε λεφτά (κανένας δεν μου το ευχήθηκε φαίνεται πέρσι) ούτε πολύ υγεία (αλλά επειδή πάντα υπάρχει και χειρότερα, λες "ευτυχώς που δεν πάθαμε και τίποτα" και καθαρίζεις)

Και παρότι η νέα χρονιά ξεκινά με καλούς οιωνούς, σκοπός μου είναι, τις επόμενες μέρες να δοκιμαστώ στους στίχους του τραγουδιού "Τα καράβια μου καίω"

Εξηγούμαι: Για να αποφασίσω να ξυρίσω το κεφάλι μου, πέρασαν πολλά χρόνια. Μία μέρα πριν τα περσινά μου γενέθλια, πάω στο γραφείο του Θέμη, και τους λέω: - θα το ξυρίσω.

Υστερα, δεν μπορούσα να το πάρω πίσω, και τα ξύρισα, πράγμα που σας διαβεβαιω, αποτελεί την κορυφαία αποφαση της δεκαετίας για μένα :)

Ετσι λοιπόν, μπαίνω στην διαδικασία να σκεφτώ όχι τι μπορώ, αλλά τι θέλω να κάνω φέτος.

Και θα τα μοιραστώ μαζί σας, καίγοντας τα καράβια μου - για να μπορείτε του χρόνου να πείτε "ρε μπαγάσα, δεν είπες ότι.." και να μην μπορώ να πω και τίποτα... :)

Όπως πάντα όμως στην ζωή, πρέπει να ξέρεις ΤΙ θέλεις - αυτή θα είναι η δουλειά μου τις επόμενες μέρες.

Καλή χρονιά βρε! :)

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

5 Comments:

Blogger kukuzelis said...

Καλή χρονιά Αρκούδε. Και επιπλέον ευτυχές το νέον έτος.

1/02/2006 05:30:00 μ.μ.  
Blogger Dummy Blogger said...

Αρκούδε, μια χαρά είσαι και με ξυρισμένο κεφάλι (βέβαια δεν μπορώ να έχω άποψη για ΠΡΙΝ το απενοημένο διάβημα, αλλά λέμε τώρα). Μια συμβουλή πάντως από έναν ομοιoπαθή (see my profile photo): 1-2 φορές το χρόνο πέρνα το με ένα καλό ακρυλικό βερνίκι και θα είναι πάντα σαν καινούργιο.
Καλή Χρονιά :-)

1/02/2006 06:36:00 μ.μ.  
Blogger PsyxiatroZ said...

Είχε πάει 4 η ώρα το βράδυ και ο ύπνος δεν έλεγε να με πάρει (τι πρωτότυπο). Τι σκατά να κάνω να περάσει η ώρα... Χμμμ... Θα πάω να ξυριστώ (αυτό είναι όντως πρωτότυπο)... Εκεί λοιπόν μου βζζζζ απο εδώ και βζζζ απο εκεί... Σταματάω... Κοιτάζομαι λιγάκι... και μετά λέω: "Δεν γαμ**ται" και ξύρισα και το κεφάλι μου :P Μην ανησυχείς για το πως φαίνεσαι από έξω... να ανησυχείς για το πώς είσαι από μέσα... Καλή χρονιά... και να είσαι καλά...

1/03/2006 12:23:00 π.μ.  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλή χρονιά, με υγεία, ευημερία (δεν είναι μόνο τα..λεφτά), αγάπη κάι έρωτες! Τα μυαλά μετράνε Αρκούδο μου και μαλλιά..έ, τώρα πια, σαν θές, φυτεύεις! ;)

1/03/2006 02:38:00 π.μ.  
Blogger John Karakatsanis said...

Καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία, αγάπη, σεξ και λεφτά !!!

1/04/2006 12:41:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!