Τρίτη, Δεκεμβρίου 07, 2004

Έχω μία απορία...

Τελικά, το παιχνίδι το παίξατε; Κερδίσατε; Χάσατε; Διασκεδάσατε; Πέρασε η ώρα σας; βαρεθήκατε; Πήγατε για καφέ; Σας κέρασε κανένας Νίκος; Του κάνατε κανένα δώρο; Οχι; Γιατί; Περάσατε καλά; Σας βγάλανε έξω; Ξενυχτίσατε; Σηκωθήκατε άνετα το πρωϊ; Αργήσατε να πάτε στην δουλειά; Ναι; Και, τι έγινε; Σας την είπανε; Σας αφήνουνε στην δουλειά να μπείτε στο internet; Όχι; Αλλά εσείς μπαίνετε έτσι και αλλιώς, ε; Το post του Varometrou το διαβάσατε; Ωραίο δεν ήτανε; Ε; Δεν ήτανε; Κάνατε κανένα σχόλιο να του το πείτε; Οχι; Γιατί όχι μωρε; Και μετά που πήγατε; Γυρίσατε απο δώθε να δείτε μην έγραψα τίποτα καινούργιο; Οχι;

..α, καλά.


Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

9 Comments:

Blogger Areth said...

Ναι ναι...
Κι εγώ έπαιξα και μετά από τρεις φορές παραδόθηκε από μόνο του...
Που λες...εξήλθαμε όξω και μέθυσαν ΟΟΟΛΟΙ...γμτ έξω από μας (γμτ...) και μετά τους κάναμε ντελίβερι στα κρεβατάκια τους και μετά το πρωί αυτοί κοιμήθηκαν, αλλά εγώ είχα εργαστήριο...γμτ...
Το κείμενο του Βαρόμετρου το διαβάσαμε..πολλές φορές.
Δε θυμάμαι γιατί δεν του είπαμε ότι είναι εκπληκτικό,
αλλά, to make things worse, που λέμε και στη Μακεδονία, δεν προκάμαμε να χρονιαπολλήσουμε κιόλα.
Μετά μετά...
Δε θυμάμαι μετά...

12/07/2004 11:20:00 μ.μ.  
Blogger Oneiros said...

1100110101-001100-010-111110--10 (όπως καταλαβαίνεις, σήμερα λειτουργεί μόνο το physical layer..)

12/07/2004 11:35:00 μ.μ.  
Blogger vanesssa said...

Ωραίο το παιχνίδι!Έχασα κι εγω...Πήγαμε για καφέ-προξενιό.Έγινε το κονέ,τώρα τους αφήνω να συνεχίσουν μόνοι τους.Οι Νικολάκηδες τη σκαπουλάρανε και δεν κεράσανε.Το πρωί το πάπλωμα ήταν βαρύ.Πιο βαρύ από εμένα.Τελικά το νίκησα και σηκώθηκα.
Ωραίο το post του Varometrou :-) Και κατέληξα εδώ στην "αρκουδοφωλιά" μήπως παίζει τπτ καινούριο.
Αυτά.Άλλη απορία?

12/08/2004 12:00:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Το είχα ήδη παίξει το παιχνίδι και είχα κερδίσει εγώ.
Δεν έχω Νίκους, δεν τους έκανα δώρα, δεν βγήκα έξω (μπήκα μέσα πολύ αργά)
Σήμερα δεν πήγα στη δουλειά -πόναγε ο λαιμός μου (you hate me don't you?)
Ευτυχώς το ναρκωτικό μου internet τo έχω και στο σπίτι και παίρνω τη δόση μου όποτε θέλω.
Αύριο είναι κρίσιμη μέρα για μένα. Στείλτε θετικά vibes, θα τα χρειαστώ.
Όπως ωραία το έθεσε και η Βανέσσα, ήρθα και εγώ μια βόλτα στην αρκουδοφωλιά πριν την πέσω.
Αλήθεια Αρκούδε, περισσότερο ταυτίζεσαι με τη λευκή αρκούδα των πόλων ή με την καστανή της Πίνδου;
Ιφιμέδεια

12/08/2004 12:31:00 π.μ.  
Blogger occhiata said...

Εγώ παιχνίδι δεν έπαιξα (ακόμα..)varometro διάβασα..τέλειος, τώρα θα πάω να του γράψω, οι Νικόλαοι το αφήσανε για Σ.Κ., δεν δουλεύω..(χιχι) και φυσικά όποτε μπαίνω νετ, επισκέπτομαι Αρκούδο (άντε βρε με τις ευχές σου καλά τα πήγες χθες-σχεδόν!)..Άντε καλημέρα μας!!

12/08/2004 11:41:00 π.μ.  
Blogger Nassos K. said...

Σειρά μου κι εμένα, μετά από μια γεμάτη μέρα, να "πιάσω τον αρκούδο" και να -προσπαθήσω- να απαντήσω στις απορίες του. Ετσι λοιπόν:
Ναι, το παιχνίδι το έπαιξα! Κέρδισα! Πέρασα την ώρα μου (δυστυχώς για την παραγωγικότητά μου). Δεν βαριέμαι ποτέ. Πήγα για καφέ. Ο Νίκος δεν κέρασε (βρήκε καινούργια γυναίκα). Δεν του έκανα δώρο. Του βρήκα καινούργια γυναίκα. Πέρασα καλά. Οχι. Ούτε. Πολύ άνετο το νέο μου στρώμα. Δεν αργώ ποτέ, φτάνω πάντα την ώρα που πρέπει (Γκάνταλφ). Δεν μου την είπαν. Είναι δική μου η επιχείρηση (τσσσ...). ΠΡΕΠΕΙ να μπαινω στο internet. Θα έμπαινα έτσι κι αλλιώς (πού το ξέρεις;). Πολύ καλό το post του Varometrou. Μόνο ωραίο; Ε; Ητανε! Κάναμε κάναμε... Κάναμε; Μετά... μετά κάτι θυμίθηκα κάτι άσχετο και το έγραψα στο δικό μου blog. Γύρισα κι από δώθε.

Ε; Ναι..

12/08/2004 07:12:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Το παιχνίδι το έπαιξα και το διασκέδασα. Αλλά δυστυχώς έχασα :(

Νίκους δεν γνωρίζω και προφανώς, ούτε με κέρασε κανείς, ούτε δώρα έκανα.

Την νύχτα ξενύχτησα και το πρωί... μεσημέρι ξύπνησα.

Στην δουλειά (φοιτητής στο επάγγελμα) δεν μου την λένε όταν αργήσω. Για να είμαι ειλικρινής δεν φαίνεται να τους νοιάζει και πολύ.

Την καταχώρηση του Varometrou δεν τη διάβασα. Αλλά όταν φύγω από εδώ, εκεί θα πάω.

softius

12/08/2004 08:12:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Το έπαιξα το παιχνίδι και ήταν πολύ ωραίο! Δύο φορές και τη μία κέρδισα. Νικολάκηδες ξέρω τρεις, πήγα στους δύο και γύρισα ξημερώματα. Δώρο έκανα στον έναν. Την επομένη ξαναξενύχτησα και την μεθεπομένη επίσης (ήμουν στο Ναύπλιο σε διήμερο ταξίδι με τη δουλειά). Σήμερα θα ξαναξενυχτήσω γιατί έχω γεννέθλια, το Σάββατο θα ξενυχτήσω σε άλλα γεννέθλια και την Κυριακή σε φίλο Σπύρο. Τη Δευτέρα θα με απολύσουν. Το post του Varometrou φοβερό, άκουσε όλος ο όροφος τα γέλια μου. Στο internet μπαίνω καθημερινά από τη δουλειά (επιβάλεται) και από το σπίτι. Καλό κουράγιο σε όσους έχουν πολλούς φίλους Τοξότες γιατί προβλέπεται δύσκολος μήνας ο Δεκέμβριος!!
Χαρά

12/10/2004 04:13:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Να ζήσεις Χαρά και χρόνια πολλά,
μεγάλη να γίνεις με μαύρα μαλλιά (θα το εκτιμήσεις περισσότερο, θα δεις)
Παντού να σκορπίζεις χαμόγελα και φως,
και όλοι να λένε πως είσαι Θεός (-α, αλλά για αγοράκια το ξέρω)

:)

12/10/2004 05:58:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!