Πέμπτη, Οκτωβρίου 14, 2004

Πράγματα ανώτερα από εμάς

Περίεργη μέρα... Η μεταμεσονύχτια ταλαιπωρία με πέτρα που ευτυχώς εδέησε να πέσει δεν είχα την αίσθηση ότι με είχε επηρεάσει. Άλλωστε τι να κοιμηθείς 4 ώρες, τι να κοιμηθείς 9, σωστά;



Αλλά ο φίλος μου ο Βασίλης, που με σκέφτεται, είπε να μου στείλει ένα email.

Είναι είδηση στον Pathfinder και έλεγε με λίγα λόγια αυτό:

[...] Η νεαρή κοπέλα, όπως θυμάται ο Κέιθ, του χαμογέλασε, όταν τον διέκρινε μέσα στο πλήθος, αλλά αμέσως μετά χάθηκε ανάμεσα στους θαμώνες.

Ο ίδιος είναι πεπεισμένος, ότι η ωραία άγνωστη κατοικεί σε εκείνη την περιοχή, γιατί, πριν την χάσει από το οπτικό του πεδίο, την είχε ακούσει να τηλεφωνεί σε μια φίλη της. Επομένως, θεωρεί, ότι είναι ζήτημα χρόνου να την εντοπίσει. Ήδη, έχει παρατείνει τις καλοκαιρινές του διακοπές κατά τέσσερις μήνες, ωστόσο, δηλώνει αποφασισμένος να παραμείνει στο Σπλιτ για όσο διάστημα χρειαστεί. [...]

...και με έκανε μαλάκα. Δεν είχε καμία τέτοια πρόθεση, πιθανόν το αντίθετο είχε στο μυαλό του, αλλά..

...έρχεται και η Venetia με τα comments της, και έρχεται και η occhiata με τα δικά της, κάνει και την παρέμβασή του ο Λύκος με το δικό του...

...και διαβάζω "...για κάθε μέρα δεν παίρνω όρκο αν θα κρατηθώ να μην στείλω μήνυμα..."

...και πιάνω τον εαυτό μου να αναρωτιέται "...τι χτίστηκε εκεί, που δεν γκρεμίζεται με τίποτα;"

Τι τα θέλετε, υπάρχουν πράγματα που είναι ανώτερα από μας.

Ευτυχώς.

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

7 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Διάγεις περίοδο φθινοπωρινού ρομαντισμού ή είναι ιδέα μου; Α, πα πα ... μελαγχολία με έχει πιάσει με όλα αυτά. Διάβασα και το κατεβατό της occhiata ... κατι μούρθε, κάτι σε πολύ γνώριμο, για να σου δώσω να καταλάβεις. Δε φτάνει που τα ξέρω, είναι ανάγκη να τα διαβάζω κιόλας;

Για να το ξεπεράσεις το στάδιο (λέμε τώρα) αϊ τράβα να δεις τον εμφύλιο που έχει ξεσπάσει μεταξύ εμού, του απαίσιου Βαρόμετρου και της ΘτΠ. Τσάκω Coca Cola, φέρε και μεγάλη σακκούλα pop corn και στρώσου. Έχει αγριέψει το πράγμα και αναμένω σχόλια. Φημίζεσαι για το "δίκαιον" του χαρακτήρος σου (η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα των γαύρων), οπότε ας πρόσεχες!

DiS

10/14/2004 05:49:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τώρα που το σκέφτομαι, εσύ έχεις τον ρομαντικό καημό σου και γω σου γράφω παπαριές. Πως λέμε "εδώ ο κόσμος καίγεται ... ";

Α, περαστικά κιόλας. Εύχομαι ποτέ ποτέ ποτέ να μην ξαναβρεθείς με πέτρα, άμμο, αμμοχάλικο θαλάσσης, κλπ. στο νεφρί. Ξέρω τι πόνο τραβάει κανείς ...

DiS

Y.Γ.: Τα σχόλια του Blogger μέσα ..

10/14/2004 05:58:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Τον εμφύλιο τον διαβάζω - και την υποχώρησή του φίλου μας είδα επίσης.

Οσο για τις πέτρες... τα υπερηχογραφήματα, έχουν δείξει μέλλον...

10/14/2004 06:40:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Φίλε μου Αρκούδε, σου εύχομαι περαστικά για τις πέτρες, αλλά όχι και για τη διάθεση/έμπνευση/σχέδιο πτήσης. Είναι θέμα εποχής ίσως, σε μερικούς μας έρχεται φθινόπωρο και σ' άλλους άνοιξη. Πάλι καλά να λέμε, σε μερικούς μόνο στα δίσεκτα, ή ακόμα, δεν έρχεται ποτέ. Όσο σου πάει, κράτα τη σημαία ψηλά, είναι από αυτές που δεν πρέπει να αγγίζουν χώμα.

Oneiros

PS: "τι χτίστηκε εκεί, που δεν γκρεμίζεται με τίποτα[..] Τι τα θέλετε, υπάρχουν πράγματα που είναι ανώτερα από μας." Pure poetry, man!
PS2: σε αναγορεύω σε επίσημο romance aggregator του blog-o-μαχαλά.. keep up the feed!

10/14/2004 07:00:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

(Προς Νίκο, μιάς κι έχει κλείσει τα comments στο συγκεκριμένο post)

Με το δίκιο σου θα μου πεις "κοίτα τη δουλειά σου", αλλά αν θες τη γνώμη μου, ήταν χοντρό το αστείο (χώρια την παραβίαση της ιδιωτικότητας!).
Άντε ρε συ Νίκο, ζήτα της συγγνώμη στο main page (έστω και με χρώματα, ένα post είναι, θα περάσει), κέρνα την κοτόπουλο με πατάτες στο Κολωνάκι, whatever it takes.
Εγώ, πάντως, την πιστεύω την απειλή της, έχει κατεβάσει ήδη τις εικόνες από το blog της (mental note to self: πολύ δραματική τακτική για website dismantling!).

Oneiros

ΥΓ: Αρκούδε, συγγνώμη για το άσχετο mini-spamming..

10/14/2004 07:48:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ρε Αρκούδε, πρέπει νάσαι ο μόνος που ΔΕΝ βλέπει τις εικόνες του site μου. Τι διάολο. Εγώ πως τις βλέπω (σε δύο browser κιόλας); Άλλο server κοιτάω εγώ;

Ρε, θα με παλαβώσετε εντελώς πια;

DiS

Υ.Γ.: Το θέμα με τον Βαρόμετρο λύθηκε πανηγυρικά με σκορ 1-0 (εγώ είμαι το 1). Τώρα, το μόνο που μένει είναι να δω ποιός θα με σώσει απ' την εκδίκησή του. Χώρια ότι θάχει και κατά ένα 10% δίκηο ... βαϊ βαϊ βαϊ!

10/15/2004 01:26:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Oneire μου 'δωσες ιδέες με το κοτόπουλο με πατάτες! Τώρα η σάλτσα παραθείο θα 'ναι, στρυχνίνη θα 'ναι, αρσενικό θα 'ναι, προβληματίζομαι... Μέχρι τότε ας την να λέει ότι είμαστε 1-0. Πάντα ο Ολυμπιακός αποδίδει καλύτερα στο 2ο ημίχρονο...

Αρκούδε φίλε μου, σε αντίθεση με τον Oneiro τα δικά μου περαστικά, εκτός από τις πέτρες, πάνε και στους ρομαντισμούς και τους έρωτες που θεωρώ εξίσου επώδυνους (μη σου πω και περισσότερο).

Για να μην μπερδευόμαστε με τον παραπάνω που χρησιμοποιεί το "nikos" θα χρησιμοποιώ πλέον το καλλιτεχνικό μου.

varometro

10/15/2004 10:15:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!