Τρίτη, Οκτωβρίου 12, 2004

"Ω, παρελθόν μου, να σε είχα τώρα..."



Στο περιθώριο των σκληρών διαπραγματεύσεων για τα σπίτια στο blog του Νικόλα, σιγανά και ψιθυριστά σχεδόν, ένας άλλος blogger έθεσε ένα θαυμάσιο ερώτημα: Τι ακριβώς κάνουμε με το παρελθόν μας όταν σκοπεύουμε να ασχοληθούμε με το μέλλον μας;

Παίρνω θέση στο ερώτημα, όχι στο blog του κριού, αλλά στο δικό μου, κάνοντάς το θέμα για κουβέντα - συζητώντας το γενικά και όχι επί προσωπικού.

Παίρνω θέση λέγοντας ότι δεν κρύβω το παρελθόν μου "κάτω απο το χαλάκι". Έχω την αίσθηση οτι αν δεν είμαι έτοιμος να το δώ, μάλλον δεν ήμουν έτοιμος να το προσπεράσω: δεν είναι παρελθόν, είναι ακόμα παρόν.

Ας δούμε μαζί γιατί θα ένοιωθε κάποιος την ανάγκη να κρύψει το παρελθόν του:

Γιατί το φοβάται.
ο φίλος Νικόλας, στο τελευταίο του post βρέθηκε απέναντι σε άγριες αντιδράσεις: προς τιμήν του δεν έσβησε ούτε ένα comment. Αυτό ειπε, αυτό έκανε: αυτά τα αποτελέσματα έφερε. Είναι εκεί, γραμμένα, και τον κάνουν δυνατότερο.

Γιατί είχε κάνει λάθος.
Οσα λέμε και όσα γράφουμε έχουν αξία ιστορική: έχω παραδεχθεί οτι μερικά πράγματα που γράφω τώρα ίσως στο μέλλον να μην ισχύουν. Δεν είμαι αλάνθαστος, το να κάνω λάθος είναι αναπόσπαστο μέρος της προσωπικότητάς μου. Το βλέπω, ίσως μετανιώνω - αλλά δεν το κρύβω. Σε ότι λέω τώρα, είμαι ειλικρινής.

Γιατί δεν το προσπέρασε.
Πιστεύω οτι για ότι κάνω, λεώ ή σκέφτομαι, υπεύθυνος είμαι εγώ. Αν πω οτι σταματάω κάτι, το κάνω γιατί πιστεύω ότι αυτό πιστεύω εγώ. Αν σταματούσα για τους άλλους, τότε η ανάγκη να το συνεχίσω θα πάλευε με την ανάγκη να σταματήσω, κυρίως γιατί δεν ήμουν ειλικρινής. Η ειλικρίνεια δεν είναι αγαθό για τους άλλους: είναι ευκολία ζωής για μας. Οτι μου θυμίζει μία επιλογή που δεν πιστεύω, είναι επώδυνο - και αυτό είναι λογικό. Η αλήθεια θα συνεχίσει να μας χτυπά έως ότου την δουμε κατάματα.

Αν κάνουμε τις δικές μας επιλογές, δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα.

Το παρελθόν μας είναι υπέροχο. Είτε ως δάσκαλος, είτε ως φίλος.

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

3 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

To prelthon, to paron, kai to mellon mou einai ENA

De tha imoun oti eimai, an den eixa yparksei os nikolas mikros, mikroteros, megalos i meglyteros. Epipleon, the tha gino oti skopeyo na gino, an den perso prota apo edo pou briskomai.

Pisteyo oti to parelthon mas to koubalame panta mazi mas eite to theloume eite oxi. Apo ayti thn apopsi, o titlos tou post sou mou fenetai atopos. Ektos kai an milas gia nostalgia.

Ps: an den eixa to parelthon mou na me stirizei, tora tha eixa lygisei apo ta sxolia merikon. Eimai tyxeros pou thimamai ti diki mou, tin prosopiki mou istoria kai akoma pio tyxeros, pou exo brei ton tropo na tin afigoumai.

xxxNikolas

10/12/2004 02:14:00 μ.μ.  
Blogger araxtos said...

Πράγματι, οι μέρες που είσαι μόνος τσάμπα περνάνε,
γιατί τις μέρες που είσαστε μαζί...τις πληρώνεις ακριβά!

Ασχετο, αλλού το έστειλα αλλά δεν πάει

ΥΓ ty για το b

araxtos και Light

10/12/2004 04:40:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Πολύ σωστός ο araxtos (καλωσήρθες) - δινει μία άλλη βαρύτητα στα λόγια μας...

Αν ήξερες πόσο μου έχει έρθει και το κινητό σε περιόδους έρωτα...

10/12/2004 04:57:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!