Παρασκευή, Ιουνίου 17, 2005

Φλασιές

Είχα πολύ καιρό να μπω, αλλά για τις απεργίες και τις κακοπληρωμές ήμουν ενήμερος...

Σήμερα, κάνω να δώ τον (εξαιρετικό τους) χάρτη Αθηνών - και πέφτω πάνω σ' αυτό...



Αναβαθμίζονται; Ή να πάει το μυαλό μου στο πονηρό;

Ε, αναγνωστάρες μου; Ξέρετε τίποτα εσείς;

Υ.Γ. (23/6/2005): Και εσείς κάτι ξέρετε, και η εφημερίδα Ποντίκι. Αναφέρω σημερινό άρθρο που λέει:

[...] Η πραγματικότητα όμως είναι ότι απο την περασμένη Παρασκευή ο provider έπαψε να παρέχει τις υπηρεσίες του, καθώς έχει πολύ καιρό να δει το χρώμα του χρήματος.

Δυστυχώς, το ίδιο χρώμα έχουν να δουν εδώ και τρεις μήνες και οι εργαζόμενοι στο Flash.gr.


Με τις υγείες μας...

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

5 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

teleutaia... olo apergies kanane oi dimosiografoi ...

6/18/2005 01:21:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Άλλοι αναβαθμίζονται ή κλείνουν και άλλλοι επιστρέφουν :

http://disability.gr/stories/index.php


Πολύ χάρηκα για αυτό...

Chris

6/18/2005 02:00:00 π.μ.  
Blogger Αστραδενή said...

Αρκουδε μ'αρέσεις πολύ! Βρήκα απλά μια ευκαιρία για να στο πω!

6/18/2005 02:57:00 π.μ.  
Blogger eryx-t said...

Κι εγώ τα ίδιο σκέφτηκα πάνω κάτω.

Μα είναι δυνατόν να αναβαθμίζονται και να αφήνουν κλειστό το μαγαζί για μέρες τώρα; Είναι δυνατόν αδιαφορούν τόσο επιδεικτικά για την παρουσία τους;
Να ήταν ώρες να πω, παει στο διάβολο, αλλά είναι μέρες τώρα. Εγώ στο ένα pc είχα το flash homepage. Ε, χθες το βράδυ το άλλαξα...

Πάντως το οδόραμα λειτουργεί!
Αν πας κατευθείαν στο http://maps.flash.gr/

Απ' όσο έχω καταλάβει λειτουργεί μόνο με ΙΕxplorer, αλλά είναι όντως πολύ ωραίο.

6/20/2005 01:38:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Chris, δεν είναι μόνο ευχάριστο, είναι και αναμενόμενο :)

Αστραδενή, ευχαριστώ για το γούστο σου, με την πρώτη ευκαιρία θα έρθω και στο σπιτικό σου,

Eryx-t, σε ευχαριστώ για το link, και εγώ ήθελα να το δοκιμάσω, αλλά δεν μπορούσα να το θυμηθώ!

6/21/2005 02:30:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!