Δευτέρα, Ιουνίου 27, 2005

Συγνώμη, λάθος

Οχι, σοβαρά τώρα: Τι είναι σωστό;

Πως το κρίνει ο καθένας; Εγώ (εχω να) το λέω: Το δρόμο που ΔΕΝ περπάτησα, δεν τον αναζητάω.

Για να κάνεις κάτι σωστό, ή κάτι λάθος, πρέπει πρώτα να κάνεις. Αρα ήδη (στο βιβλίο της ζούγκλας) έχεις κάνει κάτι σωστό.

Επίσης, για να ξέρεις αν κάτι είναι σωστό, ή λάθος, πρέπει να το δεις αντικειμενικά. Θα μπορούσα να κάνω αυτό, ή να κάνω εκείνο, και επέλεξα να κάνω το τρίτο, που ήταν και λάθος, παπαριά (με το συμπάθειο) μου ακούγεται:

Που το ξέρεις; Που ξέρεις οτι αν επέλεγες να μην παντρευτείς (ένα παράδειγμα λέω), την επομένη δεν θα σε πάταγε ένα αμάξι (γιατί δεν πήγες στην εκκλησία, κ.λ.π.). Γιατί το βάζεις με την αρχική επιλογή και όχι με την συνέχεια (π.χ. "Αν δεν πήγαινα σε αυτήν την σχολή, δεν θα είχα αποτύχει" - και όχι "Παρότι έκανα κακή επιλογή στην σχολή, έπρεπε να κάνω ότι μπορώ για να μην αποτύχει" );

Προσωπικά, έχω κάνει χιλιάδες λάθη. Ολο μαλακίες είμαι. Παράδειγμά μου, το προτελευταίο σχόλιό μου στο προηγούμενο θέμα όπου είπα μαλακία. Μου την είπανε, και το διόρθωσα.

Αλλά κοιτάω το εδώ. Οι επιλογές μου (όταν είναι επιλογές ΜΟΥ) είναι παιδιά μου. Και μαλακίες να κάνουνε, τις μαλώνω - αλλά τις στηρίζω.


Σχολιάκια πλήζ όχι εδώ, αλλά σε αυτόν που με ενέπνευσε.

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!