Πέμπτη, Ιουνίου 23, 2005

Κοψε με πασά μου, να αγιάσω.

[...]«Τρεις βιασμοί μέσα σε λίγες ημέρες δεν είναι απλώς ένα σήμα κινδύνου, αλλά μία κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Ο κόσμος έχει εξαγριωθεί και θέλουν να αποδώσουν δικαιοσύνη μόνοι τους. Νομίζω ότι ο χειρουργικός ευνουχισμός είναι ο ιδανικότερος, αλλά και ο χημικός είναι απαραίτητος, ώστε αυτά τα τέρατα δεν θα μπορούν να κάνουν κακό στο μέλλον» εξήγησε ο Καλντερόλι.[...]
Όλο το άρθρο από το In.gr.

Και εκεί που ετοιμαζόμουν να πω "καλά, τι παπαριές είπε πάλι ο Ιταλός", συζητώντας με 2 κοπέλες, ανακάλυψα οτι τα πράγματα είναι αλλιώς:

-Η μία είναι παθιασμένα υπερ,

-Η άλλη απλώς το σκέφτεται.

Θέση έχω, και αφορά, κυρίως, την λογική μου περί "μη-διορθώσιμης ποινής". Εν γένει πιστεύω ότι, καθώς το σύστημα δικαιοσύνης μας υπόκειται σε λάθη, δεν επιτρέπεται ως κοινωνία να δίνουμε ποινές που δεν είναι αναστρέψιμες. Μέσα σε αυτές, εκτός από την θανατική ποινή, είναι ο ευνουχισμός ή άλλου είδους ακρωτηριασμός.

Αυτό εν γένει. Αλλά το θέμα είναι σοβαρό, και καθώς γυναίκες κυκλοφορούν στα blog, και έχουν και άποψη, με ενδιαφέρει το θέμα:


Τι γνώμη έχετε για την σκέψη του Ρομπέρτο Καλντερόλι;

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

19 Comments:

Blogger zavalos said...

Ειμαι καραυπερ με χιλια.

Επισης:

Κοψιμο γλωσσας στην κρεβατομουρμουρα.
Τυφλωση στο εκβιαστικο κλαμα.
Λοβοτομη στις βλαμενες.
Χειρουργειο για τις βιαστριες
Κοψιμο χεριου σε περιπτωση αγγιγματος πορτοφολιου σου/κινητου σου
Ομοιως οταν χρησιμοποιει το ξυραφακι σου.

Το θεμα ειναι οτι με τοσα κομμενα χερια, το νομο μαλλον θα τον ψηφησουμε δαγκωτο.

6/23/2005 05:39:00 μ.μ.  
Blogger alex said...

Συμφωνώ μαζί σου για τις "μη-αναστρέψιμες" ποινές...η θανατική ποινή είναι εξίσου εγκληματική όπως και η πράξη που οδήγησε εκεί τον εγκληματία.

Ο βιασμός όμως μιας γυναίκας αποτελεί επίσης μη-αναστρέψιμο γεγονός.
Ελπίζω να μην το πάθω ποτέ και κατανοώ τις γυναίκες που το έχουν υποστεί.Δεν πρόκειται μόνο για σωματικό βιασμό αλλά κυρίως για ψυχικό.Δεν ξέρω πως μπορεί να ξεπεραστεί απο μια γυναίκα αυτό το γεγονός.

Παρόλα αυτά αν βρισκόμουν σε μια αίθουσα δικαστηρίου, είχα απέναντι μου τον βιαστή μου και ο δικαστής μου έδινε την δυνατότητα να επιλέξω ή όχι τον ακρωτηριασμό του θα έλεγα με κάθε ειλικρίνεια "όχι".

Θα έβαζα όση δύναμη διέθετα στην γροθιά μου και κατ'επέκταση στη μούρη του.Αυτό θα έκανα.

Έχω κάνει ρεκόρ χρόνου για να γράψω αυτό το σχόλιο...δεν είναι εύκολη η απάντηση και σίγουρα δεν είναι πρόχειρη.

6/23/2005 05:39:00 μ.μ.  
Blogger mindstripper said...

Guys, είναι πολύ λεπτό το θέμα... Αν το σκεφτώ στην απ' έξω, από τον καναπέ μου, θα πω όχι στις ακραίες ποινές (στο 99% των περιπτώσεων). Αν το σκεφτώ ως γυναίκα και υποψήφιο θύμα, σόρρυ, αλλά αν είχα τον τύπο απέναντί μου στο δικαστήριο δεν νομίζω εκείνη τη στιγμή να συγκρατούσα τον εαυτό μου από το να φωνάξει να του το κόψουν από τη ρίζα. Και τέλος, εαν το σκεφτώ ως υποψήφια μάνα που αύριο μεθαύριο θύμα μπορεί να είναι το ίδιο μου το κοριτσάκι, θα έλεγα να ψοφήσει το κάθαρμα.

Αλλά επειδή δεν μου αρέσει να είμαι ακραίος άνθρωπος, λέω απλά ότι το σκέφτομαι... :S

6/23/2005 08:11:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ερώτηση προς Αρκούδο: Πες ότι 1 βράδυ γυρνόντας σπίτι σου σε καποιο σκοτεινό σημείο σου την πέφτουν 2 τύποι που γουστάρουν αγοράκια και σε βιάζουν!Σου κάνουν τον κώλο σουρωτίρι! Εσυ έχοντας απέναντύ σου αργότερα αυτούς τους 2 τι θα έλεγες?

6/23/2005 10:16:00 μ.μ.  
Blogger xryc agripnia said...

Yπερ,υπερ,υπερ!
Αν το σκεφτω σαν μανα-σαν θεια προς το παρων-μπορω να σκεφτω και χειροτερα απο τον κυριο Καλντερολι.

6/23/2005 10:59:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

nikos

mallon katalavate poios eimai
an pali oxi den peirazei kako diko sas
(paros)

eunouxismos kai paparia
h zhmia exei ginei
einai mh anastrepsimi
den mporoume na kanoume tipota gia to parelthon
prepei na frontisoume to mellon
oute eunouxismoi oute 25aetia fylaki oute thanatiki pioni oute malakies tetoies
h enoia kai to nohima tis leksis timoreia einai na min to ksanakanei o thitis
kai oi alloi na paradigmatistoun
gia auto me ena psilo souvli ton trypas anamesa stous omous stin spondyliki stili kai menei paralytos apo to kefali kai kato kai ton paratas san skoupidi
auto einai timoria
ola ta alla einai viasmos tis leksis timoria
skliro alla apotelesmatiko giati o phovos fylaei ta erhima elege h sygxoremeni h giagia mou




tsagia

6/24/2005 02:08:00 π.μ.  
Blogger alex said...

Νίκο αυτά τα έλεγε η γιαγιά σου που έζησε σε μια άλλη εποχή και καλό θα ήταν εμείς οι νέοι να τα αποβάλλουμε τα άσχημα κατάλοιπα μιας άλλης εποχής.
Εσύ δηλαδή δεν έγινες βιαστής επειδή φοβάσαι μην σε ακρωτηριάσουν ή γιατί έμαθες να σέβεσαι τον συνάνθρωπο σου;

Η λέξη κλειδί και στην περίπτωση της εγκληματικότητας είναι η πρόληψη.Και η πρόληψη είναι η Παιδεία.

Ο φόβος ήταν κάποτε ένα αποτρεπτικό υποτίθεται στοιχείο αλλά ταυτόχρονα ήταν και ένα δυνατό κίνητρο για να κάνει κάποιος μια απαγορευμένη πράξη.

Κατά την γνώμη μου όταν κάποιος εκτελεί μια παράνομη πράξη το πρώτο που σκέφτεται είναι οτι αυτόν δεν πρόκειται ποτέ να τον πιάσουν άρα δεν τον ενδιαφέρει αν τον άλλον βιαστή τον πετσοκόψανε.

Αν όμως υπάρχει ένα σύστημα αξιών το οποίο καλιεργείται μέσω της παιδείας(οικογένεια,σχολείο,κοινωνικό περιβάλλον) κυρίως πριν συμβούν εγκληματικές πράξεις αλλά και μετά τότε δεν θα είχαμε βιαστές, δολοφόνους και κάθε μορφής κακοποιούς και αν είχαμε θα μπορούσαμε να τους εντάξουμε ξανά στην κοινωνία χωρίς να αποτελούν κίνδυνο.

Σκέψου...πως εγώ και εσύ και άλλοι πόσοι δεν έχουμε εγκληματικές τάσεις;Τι μας έκανε να μην έχουμε;
Η οικογένεια, το σχολείο, το κοινωνικό περιβάλλον,οι φίλοι, ο δάσκαλος στο δημοτικό που ήταν το πρότυπο μας,ο προπονητής μας στην ποδοσφαιρική ομάδα;;;
Τι από όλα αυτά; Ή μήπως όλα αυτά;

Γιατί δεν φροντίζει η κοινωνία και ο καθένας ξεχωριστά να δώσει στους ανθρώπους που έχουν έλλειψη όλων αυτών των στοιχείων ώστε να μπορέσουν να εκτιμήσουν τον εαυτό τους και στην συνέχεια την ίδια την ζώη;

Δεν κακοποιώ τον συνάνθρωπο μου όχι γιατί φοβάμαι μην μου κόψουν το χέρι αλλά γιατί έχω μάθει και εξακολουθώ καθημερινά να μαθαίνω να σέβομαι την ανθρώπινη ζωή.

6/24/2005 12:09:00 μ.μ.  
Blogger Ava said...

Κόψιμο από την ρίζα. Και τα βοηθητικά εργαλεία μαζί παρακαλώ.

ΥΓ αυτά περί αξιών κλπ είναι πολύ όμορφα θεωρητικά. Σε χώρες υπανάπτυκτες αραβικές, που ο νόμος είναι θρησκευτικός και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ, και όλοι οι δυτικοί καταδικάζουμε τις καταστάσεις που δημιουργούνται ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΞΕΚΛΕΙΔΩΤΟ γιατί κανείς δεν είναι τόσο ζώον να ρισκάρει να του κόψουν το χέρι από τον ώμο. Και μπορεί στην αρχή να μην γίνεται το έγκλημα από φόβο, μετά όμως γίνεται νοοτροπία - "δεν κλέβουμε αυτοκίνητα". Δεν βιάζουμε. Γιατί μας γέννησε μάνα. Και θα κάνουμε κόρες.

Κόψιμο από την ρίζα.

6/24/2005 02:23:00 μ.μ.  
Blogger zavalos said...

Δε παμε καλα!

Λατρες του χαμουραμπι ολοι..... κλεβεις κοβω χερι. Ολοι κανετε το ιδιο λαθος "αν με βιαζαν θα ελεγα να του το κοψουν". Ποιος θελει ενα νομοθετη να δημιουργει νομους εν βρασμω ψυχης.
Ο νομος πρεπει να ειναι αντικειμενικος. Αλλιως δεν ειναι δικαιοσυνη.

Θελετε νομους εκδικισης/αυστηρους νομους/νομους που αλλαζουν με το συμφερον σας; Η θελετε δικαιους νομους;

Νομους που περιοριζουν το κακο;

και δες το απο την αποψη του βιαστη, που το μετανιωσε. Του το κοψες. Γιατι να με σε καθαρισει για εκδικιση; γιατι και εσυ μετα το βιασμο εκδικιση ζητας. Απλη τιμωρια ειναι η φυλακη. Αυστηρη τιμωρια, η μεγαλη ποινη.

Το οφθαλομος αντι οφθαλμου οδηγει σε εναν κοσμο με τυφλους. (Καποιος κυριος στην ασια).

Disclaimer.
Ο ορος εσυ δεν αναφερεται σε συγκεκριμενα προσωπα, ειναι μια τυχαια κυρα-Κουλα. Μην
το παρετε για flamestarter, δεν γραφτηκε γι αυτο.

6/24/2005 02:37:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Den eho sto myalo mou ton arrosto psyhika drako, oute ton theio pou viazei tin dekatriahroni anispsoula tou!
Eho sto myalo mou ton sexoualika sterimeno dekaenniahrono fantaro pou vgainei exodouhos, petyhainei mia gomena me mini se simeio pou na vlepeis tin elia ston kolo, koilitsa ekso, vizia den to sizitame!
Se ena tsifteteli tou kolotrivetai, tou pianei kai ligo ton poutso! Tou leei: tha me pas mia volta me to amaxi sou?
Tin pairnei volta kai ti stigmi pou aftos exei ginei piravlos, Ekeini girizei kai tou leei: Oxi simera agoraki!
"San na tou zitages na paiksei to paihnidi tou viasti..." pou elege kai o pavlos.
Tis ginaikes rotao kai ton niko apo tin paro.
Ego pou eho kai mana kai mikri aderfi tha ton athoona. Eseis?

6/25/2005 03:29:00 π.μ.  
Blogger PsyxiatroZ said...

Ερώτηση: Τι γνώμη έχετε για την σκέψη του Ρομπέρτο Καλντερόλι;

Απάντηση: "καλά, τι παπαριές είπε πάλι ο Ιταλός;"

Σχόλιο σε όλα αυτά τα "υπέρ": Αν έχειζ τα αρχ*δια και τον τσαμπουκά που μου μοστράρειζ με συνεργό ένα πληκτρολόγιο, αν τύχει σε σένα, στην κόρη σου ή στο ανιψάκι σου, πάρε ΕΣΥ το λεπίδι και κόψε του τον πο*τσο και μετά κάνε και κάνα χρονάκι φυλακή. Βάλε και συνεργό τον άντρα σου και τον αδερφό σου να τον κρατάνε χειροπόδαρα. Θέλει θυσίεζ η δικαιοσύνη. Ακούζ εκεί... Δικαιοσύνη. Μπερδεύειζ την δικαιοσύνη με την εκδίκιση μάλλον. Τι θα έλεγεζ αν πρότεινα να σε τυφλώσουν επειδή κοίταξεζ τον κώλο μου; Τσ... Τσ... Τσ...

ΥΓ: Πείραξε εσύ άνθρωπο δικό μου και αν σε λίγεζ μέρεζ δεν βρεθείζ να κοιτάζ τα ραδίκια ανάποδα να μην με λένε PsyxiatroZ. Δεν ανακατέβω νόμουζ και δικαστέζ σε προσωπικέζ υποθέσειζ...

6/25/2005 04:02:00 π.μ.  
Blogger PsyxiatroZ said...

Κάπου σε όλα αυτα τα σχόλια διάβασα και την λέξη ΠΑΙΔΕΙΑ και μελαγχόλησα. ΠΑΙΔΕΙΑ ε; Σαζ λέει κάτι αυτή η λέξη; Αρκούδε σου έχω θέμα... ;)

6/25/2005 04:25:00 π.μ.  
Blogger Τυπος Νυχτερινος said...

Η δική μου απορία, Αρκούδε, είναι η εξής: Αν οι θύτες δεν ήταν αλλοδαποί, κι ήταν ας πούμε γόνοι πλούσιων κι ευυπόληπτων Ιταλών πολιτών, ο Καλντερόλι θα πρότεινε το ίδιο; Κι αν ναι, δεν θα τον είχε πάρει φαλάγγι η ιταλική μαφία;

Ποθητή, αυτό το "σαν να του ζήταγε να παίξει λίγο το παιχνίδι του βιαστή" (κι αν εξαιρέσουμε πως ήταν ένα απο ωραία τραγούδια του Σιδηρόπουλου), πες μου, το πιστεύεις στα σοβαρά;
Μου θύμισε την απίστευτη παπαριά που λένε συνήθως κάτι "άντρες", δηλαδή, τα θελε ο κώλος της. Και καλά να μου την πει άντρας την απύθμενη μαλακία. Αλλά να την ακούσω απο γυναίκα δεν το περίμενα.
Ακόμα κι αν υποθέσουμε πως η άλλη γυρνάει με τον κώλο στον αέρα, δίνει αυτό το ΔΙΚΑΙΩΜΑ στον οποιοδήποτε να τη βιάσει;
Τι λέμε τώρα;

6/25/2005 11:01:00 π.μ.  
Blogger Anna said...

Kathe periptwsi einai diaforetiki sti dikaiosuni. Oute oloi oi dolofonoi trwne tin idia poini, oute oloi oi biastes tin idia. Allo o biastis-fantaros opws ton perigrafei i pothiti (an kai den me peithei i istoria me to "ta thele o kwlos tis", polu klise) allo o arrwstos pou biazei to 10xrono. Ston deutero tha tin ekoba (exw mania me tous paiderastes). Ston prwto tha tou ti xariza mallon. Telos pantwn, analoga tis sunthikes pou egine to egklima ki analoga ta apodeiktika stoixeia. Entaksei, den tha pethanei kiolas, siga ta laxana :P

To na analusoume twra se duo post oloklira sustimata dikaiosunis, apo thanatiki poini stis HPA mexri klepseis kati-kopsei xeri stin Arabia den mou fainetai kai polu efikto. Kai kali i istoria me tin paideia alla einai san tin marksistiki thewria: kalo sta xartia adunato stin praksi. H ideati koinwnia den tha erthei pote, lupamai.

6/26/2005 01:02:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

nikos (paros)

paidakia

h katastasi exei os ekseis:
ego den eimai politismenos
ego eimai kafros
ego eimai kanivalos
ego eimai paliomoditis
ego eimai o xeiroteros olon
opos ego feromai ston kathe ena oxi parakalo alla apaitw na mou ferontai
oi poines tou drakonta stin arxaia ellada 9 stis 10 itan thanatos
edo ego kano tin ypervasi
ego ego ego ego ligo egoistako den me koveis?
e autos eimai kai karponome ta yper kai plyrono ta kata
auto to ergo exo dei
yparxei kapoios logos kapoioi malakes na plyronoun kai kapoioi alloi na glytonoun?
an eimai lathos ti na kanoume auta exei h zwh
o arkoudaros (a re giannare) tosa xronia konta 22 25 xronia prospathei na me alaksei kai..........................................................................................................
se lavi

6/26/2005 03:26:00 π.μ.  
Blogger arkoudos said...

Μ' αρέσει η κουβέντα που κάνουμε...

Να θέσω μερικές παραμέτρους που μπορεί να βοηθήσουν στην κουβέντα;

Αν το κάνεις νόμο, να ευνουχίζεται ο βιαστής, καλά θα κάνεις να ζήσεις με αυτόν.

- Αν πας στην Ιο διακοπές, και κάνεις (συνεναιτικό) έρωτα με μία αγγλιδούλα η οποία γυρίσει σπίτι της και κάνει καταγγελία για βιασμό, για να εισπράξει την ασφάλεια που έκανε πριν, ξέχνα το όρθιο κατούρημα.

- Αν η κοπέλα σου, η πρώην, βγει και πει "αυτός με βιάζε", και μπορεί να αποδειχθεί καθώς οι γείτονες ακούγανε το παιχνίδι σας που φώναζε "οχι" και "μη", επίσης.

- Αν είσαι ποδοσφαιριστής, μπασκεμπολίστας, ηθοποιός, τραγουδιστής, πολιτικός, εκτός απο την φήμη σου ετοιμάσου να χάσεις και κάτι άλλο αν δεν δεχθείς να πληρώσεις κάθε εκβιάστρια.

- Τέλος, αν ο 20χρονος γιός σου γυρίσει σπίτι μετά απο μία βραδυά (κοινής) ακολασίας, και η κοπέλα του για να γλυτώσει τις κατηγορίες οτι είναι "πουτάνα", αρχίσει τις καταγγελίες, ετοιμάσου να του τα κόψεις εσύ.

Το μη αναστρέψιμο έχει και τα άσχημά του, αδέλφια.

Νικολάκη, πράγματι να σε αλλάξω δεν έχω καταφέρει ακόμα. Αλλά είμαι περίεργος να δω σχολιό σου για τις Αγγλιδούλες...

6/27/2005 01:23:00 μ.μ.  
Blogger alex said...

Πρίν δύο μέρες είδα σε βιντεάκι έναν δημόσιο ευνουχισμό βιαστή σε αραβική χώρα.
Το θέαμα ήταν σοκαριστικό.

Αλλά περισσότερο σοκαριστικό ήταν όταν είδα την βιασθείσα ή μάλλον τα μάτια της γιατί φορούσε μπούρκα.

Ωωωω τι σπουδαία δικαιοσύνη και τι ελευθερία έχουν αυτές οι χώρες με τους θρησκευτικούς νόμους!

Τι υποκριτικό να τιμωρούν παραδειγματικά έναν βιαστή και ταυτόχρονα να κρατούν αιχμάλωτες τις γυναίκες χωρίς ανθρώπινα-καθημερινά δικαιώματα.

Βαλέρια σκοπεύεις να κάνεις μόνο κόρες ή μπορεί να κάνεις και γιούς;;;
Δύο μέτρα και δύο σταθμά τότε ή θα είσαι το ίδιο σκληρή και με τον γιό σου;
Δύσκολη ερώτηση ε;

6/27/2005 01:58:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ok johnnnnnny
shoot me
kala to katalavate nikos apo Paro

A)o viasmos katagelete amesos:giati 1)stoixeia enoxopoiitika prepei na vrethoun allios akoma kai na exei ginei tithete thema amfisvitisis
B)h texnologia mporei na kanei ti thauma tis 1)vlepe DNA e.t.c
C)h iatrikh epistimi einai mprosta 1)pathologos gynaikologos psyxologos e.t.c
katalaves re gianni ti ennow
allios meta apo 1 h 2 h 3 h 6 mines paei to poulaki petakse
oles autes oi diklydes einai gia tin apofygi pareksigiseon
here it comes to the sxoleion for the aglidhouls.kala to eipa?
kapote mou eipe kapoios pou akouse apo kapoion pou eipe se kapoion pou akouge apo dipla tin syzytisi oti kapios eipe kati se kapion allo kai autos eipe oti viasane mia kopela kapou stin ellada
isos paei ston vosko VOGLI auto to senario sou
mporei omos kai na exeis dikio panta yparxei mia pithanotita
omos oso skliro kai na einai konta sta ksera kegontai kai ta xlora
panta yparxei kapoio kostos oso megalo einai h oso mikro einai prepei kapoios na to plyrosei
anagnorizo to adiko autou omos...........



omos emeno stin thesi mou

6/28/2005 04:53:00 π.μ.  
Blogger arkoudos said...

Νικόλα, ΔΕΝ είναι αυτό δικαιοσύνη. "Κοντά στα ξερά, καίγονται και τα χλωρά" δεν είναι δικαιοσύνη φιλαράκι.

Είναι εκδίκηση.

Την κουβέντα αυτήν την έχουμε κάνει (μεταξύ ποτών, ασφαλώς) άπειρες φορές:

Και αν δεν σου κάνει κάποιος άλλος κακό, αλλά κάνεις εσύ σε κάποιον; Αν, στην δική του "αίσθηση" δικαιοσύνης, επειδή του τράκαρες το αμάξι, και του τραυμάτισες το παιδί, σκοτώσει -για εκδίκηση- τον αδελφό σου;

Θα πεις για χλωρά και ξερά;

Απαιτητό για να υπάρχει η δικαιοσύνη είναι -γνώμη μου- να προστατεύονται τα χλωρά. Ακόμα και αν γλυτώσουν μερικά ...ξερά.

Τώρα, όσο για την κουβέντα - ως γεγονός το αναφέρω, ασχολίαστο:

«NA TOY ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ χειρουργικά τα μάτια». Από τα ΝΕΑ.

6/29/2005 05:41:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!