Δευτέρα, Οκτωβρίου 25, 2004

Class is in session

Σήμερα η καλημέρα μου επιφύλλαξε προδοσίες.

Περίμενα να φερθούν αλλιώτικα. Ακόμα και αν υπάρχει δικαιολογία για το φέρσιμο, επιμένω ότι η πρώτη αίσθηση (αυτό που ο πλανήτης αποκαλει χαριτολογώντας "παρεξήγηση") για μένα είναι σημαντικό κομμάτι της ιστορίας.

Τι τα θες; Δεν τα περίμενες; Τα περίμενες. Δεν τα έβλεπες να έρχονται; Τα έβλεπες.

Αν είσαι τόσο βλάκας ώστε να το βλέπεις και να μην κάνεις τίποτα να το αποφύγεις, ή έστω να το δεχθείς, τότε η βλακεία σου, φτάνει κλινικές περιπτώσεις.

Γιατρέ μου, είμαι κλινικά ηλίθιος. Η προσβολή ήταν εκεί, και την χάζευα τόσο καιρό. Όταν ήρθε και μου μίλησε - ήμουν απροετοίμαστος.

Για μένα, να σας πώ, οτι ισχύει αυτό: αυτοί που δεν πρέπει να με φοβούνται, αυτοί που μπορούν να έχουν εμπιστοσύνη σε μένα, αυτοί που τους έχω δείξει ποιος είμαι (συνήθως θυσιάζοντας κάτι) δεν επιτρέπω ρε γαμώτο να αντιδρούν έτσι. Trust goes both ways ρε σεις!

Δεν γαμιέται. Πάλι κερδισμένος είμαι.

Κάτι έμαθα πάλι σήμερα.

Class is in session.

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Δεν έχει νόημα να κάνετε comment εδώ, αντιθέτως, αναζητήστε το ίδιο Post στο καινούργιο site!

8 Comments:

Blogger arkoudos said...

Αδικο δεν έχεις, φίλη titania. Αλλά το point δεν είναι τι μου έκαναν, αυτό είναι σχεδόν άσχετο.

Μπορεί να μην μου έκαναν τίποτα. Μπορεί να είναι απόλυτα δικαιολογημένοι. Μπορεί να έγινε από μαλακία.

Αυτό που έχει σημασία είναι πως χρωματισε την ημέρα μου. Μου έριξε την διάθεση, με τσάντισε, μου την έδωσε. Και για αυτό το βάζω στο blog, για να πω, "φίλοι, δεν έχω όρεξη σήμερα". Όχι για να διαβάσετε τον λόγο και να πείτε "ε, όχι, δεν έπρεπε να γίνει αυτό" ούτε για να διαβάσετε τον λόγο και να πειτε "ρε μαλάκα, με ΑΥΤΟ τσαντίστηκες;". Ούτε καν για να πείτε "Οχι, φίλε, έχεις άδικο"΄.

Δεν έχει σημασία.

Για να σου δώσω να κατάλάβεις, δεν έχω καν ζητήσει εξηγήσεις. Βαρίεμαι, και ειμαι πολύ απογοητευμένος.

Αλλά μαθαίνω. Και όταν μάθω, εμπεδώσω και κατανοήσω τι έγινε, το μάθημα θα σας πω, όχι το παράδειγμα που οδήγησε εκεί.

Παραδείγματα, έχουμε όλοι. Τι μάθαμε μετράει.

Ευχαριστώ για την περιέργεια κούκλα. :)

10/25/2004 01:11:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αρκούδε ποιος σε πείραξε αγόρι μου; Μπορούμε αν θες, αντί να πλακωθούμε μεταξύ μας με τον Αραχτό, να πλακώσουμε τον υπαίτιο διοχετεύοντας εκεί την υπερχειλίζουσα ενέργειά μας! :-)

Εσείς οι πιο "οργανωτικοί" (εσύ κι η DiS δηλαδή) θα κανονίσετε την 2η Διεθνή ρε; Υπάρχουν θέματα που πρέπει να τεθούν επί τάπητος!

varometro

10/25/2004 03:04:00 μ.μ.  
Blogger araxtos said...

Συμφωνώ με το varometro (άκου πράματα) αλλά θα τον βάλω μπροστά να βαράει αυτός, κάτι θα ρίξω και γω (αλλά δεν ξέρω σε ποιόν)!

araxtos karateristas

10/25/2004 04:42:00 μ.μ.  
Blogger arkoudos said...

Ποιός με πείραξε; Το κομπλεξ μερικών ανθρώπων. Το ότι τους δίνεις την δυνατότητα να αισθανθούν ότι δεν απειλούνται απο σένα, και αυτοί να αντιδρούν σπασμωδικά, βλακωδώς, ανόητα, και εν τέλει, μικροπρεπώς.

Το "κρίμα" που είπα για μερικούς.

Απο την άλλη, αν είναι οι δύο μεγάλες δυναμεις να ενωθούν, χαλάλι βρε αδελφέ!

Thanks λοιπόν και στην Ξανθή, και στον Νικόλα, και στον Αραχτό, και στο Βαρόμετρο και στον άρχοντα, και σε όλους που θέλουν να βοηθήσουν τον φίλο τους τον Αρκούδο. Μετράει η κίνησή σας παιδιά. Σαν να ισοφαρίζει, ένα πράγμα.

10/25/2004 04:52:00 μ.μ.  
Blogger occhiata said...

Να χαμογελάς που έστω και από εδώ σου αποδυκνείεται ότι πάντα υπάρχει η "άλλη" πλευρά! (και εγώ μέσα σ'αυτή την άλλη έτσι??)

10/25/2004 06:29:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Για κάποιο λόγο, μάλλον καταλαβαίνω σε τί είδους προδοσία αναφέρεσαι χωρίς να χρειάζομαι το context. Η εμπιστοσύνη, και όλα τα άλλα για τα οποία αποτελεί προϋπόθεση, πρέπει να κερδίζεται. Αν κάποιοι αδυνατούν να την κερδίσουν, ακόμα κι αν τους την ταίζεις με το κουτάλι, τόσο το καλύτερο για να την διεκδικήσουν εκείνοι που την αξίζουν. Τουλάχιστον, στη θεωρία. Mερικοί δεν σταματούν ποτέ να δίνουν ευκαιρίες και να ψάχνουν για ανθρώπους που να τις αξίζουν: ευτυχώς, κι ας πάνε πολλές προσπάθειες χαμένες. Βελτίωσε τον ..αλγόριθμο αναζήτησης, αλλά μη σταματάς το ψάξιμο. And, stay frosty :-)

Oneiros

10/25/2004 09:51:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Γι' αυτό μόλις αρχίσουμε να γινόμαστε "δεδομένοι" σε κάποια άτομα , πρέπει να απομακρυνθούμε. Δε ξέρω την περίπτωση αλλά έτσι μου μυρίζει.

Καλή σας νύχτα,
Γιώργος - www.livejournal.com/users/georgis

10/26/2004 01:05:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

auto pou den mporis na apofygis frontise na to apolausis sou eixa pei
mpora eine kai tha perasi
esy eise esy autoi eine autoi
epiloges pou ginonte sevastes asxetu kostous kai me tin stasi sou mallon epelekses na ponesis
giati opos oi misoi eine malakes
oi alloi misoi den eine
h stasi zwis pou tin tiris esy apareglita einai
to enas gia olous kai oloi gia enan
dystixws lathos ta zaria 4/4 exases
omws epitelous katalaves tous EFIALTES tous ROUFIANOUS ta LAMOGIA tous DOSILOGUS tous PRODOTES
en kataklidi kseris giati poneses;;;;;;;
giati re file mas aresi o ponos
si ipas
eprpe na eixame parei MPOUKALI file
eprepe na..........
eprepe na...........
eprepe na............
re ksexasa to pass mou
to gamopc me prodose to spaw
oups lathos einai allou
ontos ksexasa to pass steilto

10/31/2004 06:08:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Τούτο το blog έχει μεταφερθεί στην διεύθυνση http://www.arkoudos.com/... Οσες καταχωρήσεις υπάρχουν εδώ, μπορείτε να τις βρείτε και εκεί, και καλύτερες!